FanatikaTm Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Здравейте колеги някой до сега дали е правил адаптация на скоростна кутия на б7 3.0 типтроник. Следвам инструкциите от vcds ама нищо: Adaptation Special Procedures Defined Test Drive Prerequisites: Ignition ON and Engine ON. No Fault Codes stored. Transmission Oil Temperature must be between 60 °C and 90 °C. If the procedure does not succeed in the first try, make sure the temperature is above 80 °C. All driving and braking has to be done in partial load, avoid full throttle/braking! Normally the adaptation needs to be carried out when: Transmission Control Module has been recoded Input Shaft has been replaced Hydraulic Unit has been replaced Transmission Control Module has been replaced Transmission has been replaced [select][02 - Transmission][Adaptation - 10]Channel 00[Read][save][Done, Go Back][Measuring Blocks - 08]Block 010 (in 1st Row)Block 011 (in 2nd Row)[Go!]Check fields 2, specification is ADP OK. Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill. Hold the brake for 10 seconds. Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill. Hold the brake for 10 seconds. The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Кое му е нищото? Пише си, повтаряш, докато стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 5 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 На 10-ти и 11-ти канал няма поне в което да пише Check fields 2, specification is ADP OK. Даже и след като направих цялата процедура.Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 То се казва, че във вторите правоъгълници на канал 10 и канал 11 ще изпише ADP OK (adaptation ok), ако се извърши успешно адаптацията. Или не го парвиш достатъчно пъти, или не ти е загряло маслото на скоростната кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 5 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Утре пак ще пробвам ... Маслото беше на 70 градусаSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 6 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 (Редактирано) @FanatikaTm Ето ти процедурата, обърни внимание на последния ред: On 7/26/2019 at 8:08 AM, VBI said: Блъскането освен от проблем със скоростите, може да е от лошата им адаптация. Имах подобен проблем с много твърдо сменяне на скоростите и "лашкане" при натискане на кик-даун и ритане като връщаше от 3-та на 2-ра предавка почти всеки път. При проверка - никакви грешки в контролера на скоростите, но имах грешки за отоплението на предните л-сонди. Намерих в интернет една процедура за адаптация на скоростите, която сработи и се оправиха нещата. МНОГО ВАЖНО е да няма никакви грешки в контролера на двигателя и скоростите. Ако има грешки НЕ сработва адаптацията - лично тествано. За да нямам грешки за подгревите на л-сондите се наложи да сложа по един товар (резистор) на отоплението на предните л-сонди (за да излъжа ЕКУ-то, че отоплението е наред) за да се изтрият грешките и чак тогава се получи адаптацията. Това е въпросната процедура: Преди да започнете - изтривате грешките в контролера на двигателя и скоростите (това нулира и тримовете) 1. Давате на "контакт" (без да палите двигателя) 2. Натискате педала на газта до долу за повече от 15 секунди без да го отпускате или движите повече 3. След като изтекът 15-те секунди, докато продължавате да натискате педала на газта изключвате "контакт"-а от контактния ключ 4. Отпускате педала на газта 5. Давате отново само "контакт" (без да палите двигателя и без да натискате или пипате друго нещо) и я оставяте така за 5 минути 6. Палите двигателя без да пипате нищо друго 7. Карате първите 15-20 минути на възможно най-ниски обороти на двигателя, БЕЗ рязко натискане на педала на газта или рязко набиране. Въпроса е да се движите на възможно най-ниски обороти до възможно най-висока предавка. 8. Гасите двигателя и ако всичко е наред би трябвало скоростната кутия да се е адаптирала. Аз правих адаптацията в града, после покарах малко и извънградско и скоростите превключват перфектно без ритане, лашкане и т.н. Но пак повтарям, че не трябва да има грешки в контролера на двигателя и скоростите - трият се предварително и не трябва да се появяват докато трае адаптацията!!! Редактирано 6 Юни 2020 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 Процедурата с vcds не става .... На 89 градъса маслото следвах инструкциите като идиот напред назад на равно сигурно 3 пъти пробвах уви нищо. Този начин с педала на гаста си го мислех за шега но след като хо направих колата все едно е друга..... Няма го сецането което ми правеше. Мерси колега!!! Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 @FanatikaTm Мисля и аз по-късно днес или утре да го пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 16 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 @royce направи го както пише ... Карай много бавно и на някоя права вдигни до 6-та като превключваш ръчно но набивай бавноSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 @FanatikaTm Да превключвам ръчно ли? Това след 20-те минути каране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 16 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 @royce аз не карах на D че на високи обороти превключва ... А ги превключвах ръчко ... Имам на волана лопадни и с тех действахSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 23 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2020 @FanatikaTm Май има разлика (в положителен аспект) в поведението на кутията след процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 23 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2020 @royce при мен се усеща и не си въобразявам Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване