Jump to content

Мнение по обява A6 4G 3.0tdi, 2014


Recommended Posts

Здравейте,

 ще купувам 4G, но гледам и да са по-нови. За тази автокъща чувам различни мнения, доста недобри.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11586240597620700&slink=fs3ude

 

Не съм я гледам на живо. Ще се радвам на някакви мнения.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази къща-или добро или нищо !;)
Не ти ли прави впечатление, че на 170000 км, волана е каТ чисто нов, а скоростният лост, който по принцип не се пипа много, понеже колата е автоматик, лъщи от износване?
Тия фалшиви 14-ки не искам и да ги коментирам даже. Или това са зимните гуми - тоест са откраднали истинските. Или колата е била служебнярка и на 170000 е била на 3-тата година от живота си

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
 ще купувам 4G, но гледам и да са по-нови.


За този бюджет от примерната обява трудно да е читава, па и по-нова :)))


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами никъде не съм написал бюджет,  но все пак той е около 35 лв преди фейса.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/13/2020 at 9:16 AM, Dan4ote said:

 За тази автокъща чувам различни мнения, доста недобри.

чак пък "различни" :)

преди години няколко пъти са ме вдигали да ходя на майната си да гледам коли "в София".

За мен тези са събирателно на измамниците в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.06.2020 г. at 18:47, soult@ker написа:

За тия пари по- добре с 3.0 тфси, как ще ги дадеш за трактор? Не си заслужава просто.

ами предишното ми е 3.0тди и върви задоволително, 245 и доста прилично за моите нужди и разхода ми е перфектен и му знам "номерата" на тоя мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.06.2020 г. at 18:47, soult@ker написа:

За тия пари по- добре с 3.0 тфси, как ще ги дадеш за трактор? Не си заслужава просто.

Е ти кво друго да кажеш? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Няма разлика между 2012 и 2014 г. освен евентуален по-малък пробег, но както знаем, всичко е относително. Повечето скъпи агрегати на колата от моя линк са сменени, което я прави автоматично по-добър избор от 2014г. кола от Аско - 96 без да са ремонтирани дюзи, скорости и среден картер, който протича около 200,000 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2014 са вече фейслифт. И не само е по-малкият пробег, по малкото години също имат голямо значение. За дизелите не знам защото не ги следя, но 3.0тфси е ген2, сложили са втори ред дюзи за де не генерира нагар, чарджъра е с магнитен клапан и тн. За модела като цяло също подобрения и тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, soult@ker said:

2014 са вече фейслифт. И не само е по-малкият пробег, по малкото години също имат голямо значение. За дизелите не знам защото не ги следя, но 3.0тфси е ген2, сложили са втори ред дюзи за де не генерира нагар, чарджъра е с магнитен клапан и тн. За модела като цяло също подобрения и тн

 

Не съм сигурен, че добавянето на магнитния съединител за чарджъра е подобрение - добавя слабо място в този иначе доста корав мотор... екологията не прощава никому.

 

А и в първата версия като даваш достатъчно често газ нагар няма 👿

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от гледната точка, откъм икономичност е по-добре, ако даде фира, има такива случаи не е толкова оферта.

Вторият ред инжектори обаче мисля, че във всички случаи е супер оферта да го има, жалко, че последните години пак спряха да слагат вторите инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено магнитния съединител или както е точното наименования на тая шитня е лека недомислица ама на еко норми.

Останалите промени по-мотора са предимно положително. Втори ред дюзи за избягване на нагари и блок с ризи ;)

 

Ся който иска да вади максимално резултати ще трябва да се задоволи с Gen1 3.0TFSI и те така.

 

п.с. Всъщност дали пък няма чалъм чарджъра от Gen1 да се нахлузи на Gen2 :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емиии от чарджър на турбо заеви ти ...

 

ама пък изкараха 2.9BiTFSI или както там е правилно, това е нещо като мега ъпгрейднат би турбо 2.7 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, quаttro said:

Затова пък новото V6 TFSI тотално го осраха, тоя с турбото. :lol:

Интересна теза :) колко километра му навъртя,  за да имаш това мнение?


Аз вече му направих 50к км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...