P_PETKOV Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Съвсем не по темата ама бах го ако само с друго турбо се вадят 600+ коня от новото 3.0TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Преди 2 часа, BECKO написа: Интересна теза колко километра му навъртя, за да имаш това мнение? Аз вече му направих 50к км... Имам едно другарче дето ми праща такива снимки и ми каза че мрат гаранционно като цигани от ковид @moto_fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Те сиганите само го разнасят, не мрът от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Бъгове е нормално да има в началото, винаги е така. Иначе новия турбо мотор не е лош сам по себе си, просто е по-зле от стария а в допълнение го куплират с ластика. Веско достатъчно често е казвал колко е доволен от ластичното усещане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 преди 13 минути, soult@ker написа: а в допълнение го куплират с ластика. Преди мрънкаше, че с-торника бил чуплив и скъп за ремонт, сега си купи с-торник и почна да мрънкаш за зф-а... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Тези неща винаги съм ги казвал и са ясни на всички. Винаги ме е дразнело ластичното усещане на хидрото, но е факт, че е по-комфортен, здрав и с повече загуби. С-троник при ген 1 и може би ген 1.5 са яко чупливи с безбройни проблеми. При ген2 всичко е оправено. Ген3 нямам представа как е. И е факт, че е по-бърза за смяна, клънки в ниските скоросто като всяка кола със съединители и като не си предвиди предавката се мота като хидрото да не кажа повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 преди 26 минути, soult@ker написа: Тези неща винаги съм ги казвал и са ясни на всички. Винаги ме е дразнело ластичното усещане на хидрото, но е факт, че е по-комфортен, здрав и с повече загуби. С-троник при ген 1 и може би ген 1.5 са яко чупливи с безбройни проблеми. При ген2 всичко е оправено. Кажи на хората тогава, кой с-торник е ген 1 и кой е ген 2, да знаят какво да си купуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Ауди ли искаш да си купваш ве, батин? Що не каза, срам ли те е? Ще те упътим, само си пусни темичка. Ето: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Деба кво подробно описание, и в същото време колко безполезно. Добре че гугъла каза - ген 2 са след 2013. Иначе аз зф8 ще взема, пък дали ще е ауди - не знам, едва ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 ZF8 е топ автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване