neotosi Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Здравейте. Дойде и моето време да попитам за EGR-а... От известно време ми светва чека и като го прочетеш - EGR. Много хора ми казват да го махна, но и много да не го. Някой, който е наясно би ли ми обяснил, защо е по-хубаво да го махна и защо да го оставя? Наясно съм, че ако го махна двигателят ще е по-чист, защото няма изгорели газове в него, които да изгаря още веднъж, но заслужава ли си? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 По принцип и егр и клапи и дпф мъчат мотора. Без тях ще работи и ще върви по-добре. Но ще замърсява много повече. Тук вече е въпрос на отношение към останалите хора дали ще махаш или оправяш. Дано скоро стане и въпрос на НЕминаване на преглед както обещават отдавна, ама не смеят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 14 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Благодаря ти @mshbul за мнението. Аз лично предпочитам да ги сваля, почиста и оставя на мотора. Щом са сложени там, значи трябва да са там.. Дали ще ги махна физически и софтуерно или оставя и през няколко години да ги чиста - разходът е един и същ, пък колко голяма да е разликата във вървенето? Не мисля, че е голям проблем веднъж на няколко години да ги почистваш. Както ти казваш, после ще е интересно минаването на преглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 (Редактирано) Работата на ЕГР помага да се формират правилно вредните емисии. Махането му вероятно ще доведе до запушване на ДПФ в дългосрочен план. Редактирано 15 Юни 2020 от Mustaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Без ЕГР гори по-чисто и по-малко сажда има, по-трудно се затлачва ДПФ тогава...но понамирисва отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 И загрява по-бавно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Да, зимата по-трудно загрява. Но това е понеже гори по-малко нафта и по-малко топлина отделя в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 Моя ЕГР го спря софтуерно Крематора. За две години не ми е светвал ДПФ-а, преди това светваше често. От ниски развърта по-бързо. В сравнение с преди това - отзад мирише неприятно, но не пуши. Освен това работи по-шумно и има лека вибрация на оборот. Ако не се махне физически от стар ЕГР може да смърди в купето и да се губи антифриз. Според мен или нов или в кофата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Губи се антифриз от ЕГР кулера. Мирише в купето, ако са ти затапени гърнетата и връща през снадките...Отделно развива висока температура така и само харчи мотора без да върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 На мен ми смърдеше от лостчето на клапата на ЕГР. Около него беше много опушено - явно луфта на остта е бил голям. Сложих друг втора употреба не опушен и вече не смърди. Гърнетата са чисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Там всичко е толкова наблъскано по този мотор, че места за проблеми бол. Гарнитурки, охладители, клапa na EGR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване