Jump to content

С/без EGR


neotosi

Recommended Posts

Здравейте.

Дойде и моето време да попитам за EGR-а...

От известно време ми светва чека и като го прочетеш - EGR. Много хора ми казват да го махна, но и много да не го. Някой, който е наясно би ли ми обяснил, защо е по-хубаво да го махна и защо да го оставя? Наясно съм, че ако го махна двигателят ще е по-чист, защото няма изгорели газове в него, които да изгаря още веднъж, но заслужава ли си?

 

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и егр и клапи и дпф мъчат мотора. Без тях ще работи и ще върви по-добре. 

Но ще замърсява много повече. 

Тук вече е въпрос на отношение към останалите хора дали ще махаш или оправяш. 

Дано скоро стане и въпрос на НЕминаване на преглед както обещават отдавна, ама не смеят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти @mshbul за мнението. Аз лично предпочитам да ги сваля, почиста и оставя на мотора. Щом са сложени там, значи трябва да са там.. Дали ще ги махна физически и софтуерно или оставя и през няколко години да ги чиста - разходът е един и същ, пък колко голяма да е разликата във вървенето? Не мисля, че е голям проблем веднъж на няколко години да ги почистваш. Както ти казваш, после ще е интересно минаването на преглед. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата на ЕГР помага да се формират правилно вредните емисии. Махането му вероятно ще доведе до запушване на ДПФ в дългосрочен план.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без ЕГР гори по-чисто и по-малко сажда има, по-трудно се затлачва ДПФ тогава...но понамирисва отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, зимата по-трудно загрява. Но това е понеже гори по-малко нафта и по-малко топлина отделя в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя ЕГР го спря софтуерно Крематора.

За две години не ми е светвал ДПФ-а, преди това светваше често. От ниски развърта по-бързо. 

В сравнение с преди това - отзад мирише неприятно, но не пуши. Освен това работи по-шумно и има лека вибрация на оборот.

Ако не се махне физически от стар ЕГР може да смърди в купето и да се губи антифриз.

Според мен или нов или в кофата.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Губи се антифриз от ЕГР кулера. Мирише в купето, ако са ти затапени гърнетата и връща през снадките...Отделно развива висока температура така и само харчи мотора без да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми смърдеше от лостчето на клапата на ЕГР. Около него беше много опушено - явно луфта на остта е бил голям. Сложих друг втора употреба не опушен и вече не смърди. Гърнетата са чисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...