Jump to content

Търсене на Audi A6 4G 3.0 TFSI


Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

От няколко седмици се оглеждам за А6 4G 3.0 TFSI 2012-2013 година, защото този автомобил определено ми грабна вниманието, но за съжаление обявите по българските и немските сайтове са изключително малко и може би 90% от автомобилите са внос от САЩ. Наясно съм с повечето опасности и проблеми при закупуването на автомобил от САЩ, но точно тази модификация на А6 4G се намира явно доста трудно на европейския пазар.

Точно затова ви пиша тук, защото нямам много опит с Ауди, а и още по-малък опит с автомобилите, внесени от САЩ или Канада. Някакви съвети къде да търся, какво да гледам и въобще дали да се занимавам с този мотор? Ако някой има опит с търсенето на такъв автомобил или пък е собственик ще се радвам да чуя мнението му.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази модификация дето гледаш от САЩ/Канада няма как да я намериш в Европа освен ако не е внос от там де ;)

 

За САЩ/Канада само типтроник и в 99% от случаите удряна вече дали малко или много въпрос на късмет, иначе не излиза сметката да се вкарва кола от там.

За Европа само S-Tronic със всичките му плюсове и минуси. Та е добре да си прецениш с каква кутия ти се кара.

И да нормално е да няма толкова много предлагане понеже в Европа по това време са се продавали предимно дизели.

 

Бюджетът какъв е ?

 

Иначе моторът е един път набира неуморно в целия му работен диапазон, след ремап става съвсем друга кола и т.н.

Обслужването на 3.0TFSI e редно да се спомене, че не става за 500 лв ;)

 

п.с. За САЩ/Канада до колкото съм ровил е нямало опция за въздушно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за отговора. Честно казано клоня повече към Типтроник-а, защото чета малко крайни мнения за S-Tronic, а най-лошото е, че няма и много места, където да се ремонтира и да съм сигурен, че ще е като хората.

 

Бюджетът е около 30 хил., като бих дал и малко отгоре, но поне да е за нещо, което си заслужава, а такова чудо не знам дали ще изникне скоро.

 

Много ме е яд, защото преди няколко месеца бях мернал едно 3.0 TFSI в сайтовете на някое от официалните дилърства на БМВ, та и до ден днешен се чудя защо не поразпитах малко за колата.

 

Другият вариант е да се оглеждам за запазен дизел в 245 или 313 коня, но на година правя по-малко от 10 хил. км и карането ми е 60/40 градско, та затова се оглеждам за бензинов мотор. 2.0 TFSI го изключвам отвсякъде, защото до колкото знам е доста проблемен.

Интересно е, че се среща и модификация на А6 4G с 2.8 FSI мотор, но не ми се нрави особено.

 

Явно ще следя обявите по-честичко и ще се надявам на късмет. Иначе на 3.0 TFSI драстично ли му е по-скъпа поддръжката в сравнение с 3.0 TDI?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, soult@ker написа:

На дизела е по-скъпа поддръжката. Защо мислиш обратното?

И аз така мисля, но колегата P_PETKOV намекна, че обслужването на 3.0 TFSI не е и супер евтино, затова така се изразих.

 

Преди 3 часа, mshbul написа:

при толкова градско не ти трябва дизел. дпф ще замине бързо.

Да, наясно съм и точно затова предпочитам бензинов мотор.

 

Преди 2 часа, pampo написа:

S4 е със същия мотор, ако размерът/класът не е определящ, може да им хвърлиш око и на тях.

Да, запознат съм, но дизайнът на S4-ката, която се води В8 поколение, изобщо не ми допада като интериор и екстериор. Опитвам се да се убедя за В8-ца, но ме е страх да не я закупя и след това изобщо да не й се радвам. Просто 4G-то е много красива кола и усещам, че ще се ядосвам, ако взема нещо друго вместо 4G.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@liverpoolfan Относно обслужванет е много относително, има голямо значени какво ще има за смяна и т.н. Отделно според сервиза разликите могат да бъдат драстични ;)

 

При мен лично за облужването на мотора миналата година ми искаха около 3.5к в един от уж хвалените сервизи.

Колко  баш се връзва обслужването на дизела :nixweiss:

 

За дизела ... отново имаш с-троник освен при biTDI и те така.

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица обслужих 3.0 БиТди в Порше Пловдив.570 лв.Масло и всички филтри.Мисля е разумна цена.Единствената забележка към колата беше изтекъл срок на годност за пяната за спукана гума.Доста е относително да се говори за поддръжка на кола...Не е лош двигателя,ако намериш хубава кола не се замисляй...С ДПФ-а не съм имал проблеми за сега при предимно градско.Дават го за преглед след 180 000 км.А и вече слагат ДПФ и на бензините...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...