dogydog Posted June 16, 2020 Report Share Posted June 16, 2020 Здравейте, колеги. Имаме проблем със скоростите на Ауди а3, 1.9 ПД, 130 к.с., 02 г., 5 степенен типтроник След като загрее, но не винаги (за сега само два пъти) и само на десен завой, и подаване на повече газ не превключи от 2-ра на 3-та... форсираше се все едно е на неутрална. Дори и в ръчен режим не превключи на 3-та предавка! Колата е обслужена на 01.06 - ролки, ремъци и т.н., масло кутия и филтър. Преди обслужването го е правила два пъти, но с връщането на газта превключваше на 3-та (пак на десен завой) записва само една грешка и тя е високо напрежение на шофьорския аербег. При движение в ръчен режим забелязах, че превключва малко по-бавно от 2-ра на 3-та Днес й следихме температурата на маслото в кутията и не вдигна повече от 79/80 градуса, а това което ми направи впечатление е, че напрежението в кутията постоянно се менеше 13,17в., 13,27в., 13,56 в, 13,80, 12 и нещо ... Много ще съм благодарен ако някой може да помогне П.С. Днес говорих със Софтелектроник Варна и ми казаха, че само могат да направят диагностика, но не ремонтирали такива автоматични кутии. Утре мисля да пробвам с Мид авто Варна Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogydog Posted June 18, 2020 Author Report Share Posted June 18, 2020 Малко развитие по темата Днес й направиха диагностика в Мид авто След доста ръчкане на 2-ра и 3-та кутията отказа да превключва на 3-та, а температурата в кутията бе 98/99 градуса. Отново не записа грешка... Също така проблема остана дори след изгасяне и стартиране на двигателя, оправи се след около час, след като изстина малко. От сервиза предполагат, че проблема е в клапанното тяло (около 1000 лв. ремонт) или кутията губи налягане на маслото (още около 2000 лв. ремонт) Ще съм много благодарен ако някой ми отговори на следните въпроси: 1. Нормално ли е да не записва грешка ? 2. Възможно ли е да отказва да сменя заради проблем в двигателя ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted June 19, 2020 Report Share Posted June 19, 2020 Да не би да е по-ниско нивото на маслото и при завой да отива в единия край на кутията и от това да не превключва както трябва. Другото е да огледаш тампоните на скоростите и моста да не би в завой да се измества кутията и по някакъв начин да се издърпва жилото на селектора и да остава в някакво никакво положение и от това да прави проблем? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogydog Posted June 21, 2020 Author Report Share Posted June 21, 2020 Днес ми остана малко свободно време и реших да погледна как е нивото на маслото, и състоянието на тампоните. След изглеждане на 100 клипчета как се сменя маслото, че да не объркам пробките и да го източа ... хаха Махнах кората и какво да видя, нещо не е като на клипчетата ... май някой е сменял кутията (поправете ме ако греша), защото на нея има емблема на VW с номер 09А 321 107 и доколкото намерих информация за да се смени филъра се разглобява кутията ... и не знам дали са го сменили изобщо в сервиза ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now