ru6 Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 (Редактирано) ....и аз искам да го запазя...тази седмица ще го свалям за чистене....но нали казват ,че ако е пълен повече не може да се изчисти... Редактирано 19 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 (Редактирано) 138 беше карбона, а пише че над 68 не става ( http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)#Particle_Filter_Emergency_Regeneration). Изчисти се. Аз по-задръстен не мога да си го представя. Просто играчката е голяма и не им се занимава. При мен рязахме трите болта в предната част, че се бяха заварили и се скъса датчика за температурата на изгорелите газове ( нов е над 200 кинта и взех от морга за 60 ). Редактирано 18 Октомври 2020 от zdrash Добавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 (Редактирано) над 68 трябва да се чисти или нов. Софтуерът е така написан, че над 68 да е в авария. Ти ресетна ли го после - ако си го правил ти, пиши какво се прави от първа ръка. Не може да се изчисти, ако е повече масло или се е разпаднал. Ако са сажди се чисти. Редактирано 18 Октомври 2020 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Не съм го ресетвал, не съм пускал и регенерация, защото пре.бахме датчика за изгорелите газове, а без него не става. Бях в сервиза и помагах. Аз го мих с водоструйка 45мин. ту отпред, ту отзад докато избистри водата. Като го изчистих и го монтираха го закачих на лаптопа и проверих стойностите, бяха 0 на маслото (преди да чистя не я помня, но не беше 0) и 7-9 на карбона, а беше 138. Майстора сипа някакъв прозрачен химикал към 1/2 литър и после още толкова зелен и поседя така около 20мин. Не знам какъв е нямаше етикети, но мога да питам. След като тръгнах от сервиза явно направи сама регенерация защото известно време пушеше яко синьо (а може и да е от останалата вътре вода). Около 10ти юли стана работата и от тогава съм минал около 5000км. Не виждам проблеми до момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 (Редактирано) по принцип в ross-tech дават процедура до адаптиране на нов филтър и на датчика за диференциално налягане да се занулят стойностите...но при мен нищо не се случва ,като ги направя тези адаптации. При колегата явно софта е наред и си е пуснала регенерацията и се е оправила сама колата. Редактирано 18 Октомври 2020 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 27 minutes ago, mshbul said: над 68 трябва да се чисти или нов. Софтуерът е така написан, че над 68 да е в авария. това на 104.1 ли като стане 68? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Имаше петролен разлив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 на 104.3 е до 68 - сажди, които чисти на 104.1 е аш, което го изчислява, също е симптом за пълен филтър, но има само теоретична гранична стойнот, след която се смята, че трябва нов филтър, но не спира процесите на регенерация и ако другото е наред няма проблеми. 104.1 това се ресетва, защото то само се увеличава и не се мери. И нов филтър да сложиш няма да се смени само. Обаче колегата казва, че е станало 0 при него. Сигурно някой го е ресетнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Никой освен мен не е пипал. Не е ресетван. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 да, от Ауди имат инструкция, ако влезе кола при тях с 104.1 > 0.44 или нещо от подобно - директно нов dpf. При мен на 104.2 и 104.3 не мисля, че минава 20 и прави регенерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 добре ти е Явно при някои комопът може да намали стойността на 104.1. Не го бях срещал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Днес изпеахме DPF-а. Утре ще видим софтуерно какво ще покаже. Като нов стана ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) След наливането на оригинален софтуер...нещата се случиха. Вече всичко си е на мястото. След като тръгнах регенерацията сама стартира и траеше около 10-15 минути и това са показанията... Редактирано 22 Октомври 2020 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Значи бях прав, че е манипулиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 1 час, kpematop написа: Да. Абсолютно прав беше през цялото време...искаше ми се да не ти вярвам....но опита си опит....и благодаря и на колегите за коментарите....👍🍺🍺🍺 Редактирано 22 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване