Jump to content

DPF не регенерира


Laptopz

Recommended Posts

....и аз искам да го запазя...тази седмица ще го свалям за чистене....но нали казват ,че ако е пълен повече не може да се изчисти...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

138 беше карбона, а пише че над 68 не става (   http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)#Particle_Filter_Emergency_Regeneration). Изчисти се. Аз по-задръстен не мога да си го представя.

Просто играчката е голяма и не им се занимава. При мен рязахме трите болта в предната част, че се бяха заварили и се скъса датчика за температурата на изгорелите газове ( нов е над 200 кинта и взех от морга за 60 ).

Редактирано от zdrash
Добавка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 над 68 трябва да се чисти или нов. Софтуерът е така написан, че над 68 да е в авария.

 

Ти ресетна ли го после - ако си го правил ти, пиши какво се прави от първа ръка.

 

Не може да се изчисти, ако е повече масло или се е разпаднал. Ако са сажди се чисти.

 

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го ресетвал, не съм пускал и регенерация, защото пре.бахме датчика за изгорелите газове, а без него не става. Бях в сервиза и помагах. Аз го мих с водоструйка 45мин. ту отпред, ту отзад докато избистри водата. Като го изчистих и го монтираха го закачих на лаптопа и проверих стойностите, бяха 0 на маслото (преди да чистя не я помня, но не беше 0)  и 7-9 на карбона, а беше 138. Майстора сипа някакъв прозрачен химикал към 1/2  литър и после още толкова зелен и поседя така около 20мин. Не знам какъв е нямаше етикети, но мога да питам. След като тръгнах от сервиза явно направи сама регенерация  защото известно време пушеше яко синьо (а може и да е от останалата вътре вода). Около 10ти юли стана работата и от тогава съм минал около 5000км. Не виждам проблеми до момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип в ross-tech дават процедура до адаптиране на нов филтър и на датчика за диференциално налягане да се занулят стойностите...но при мен нищо не се случва ,като ги направя тези адаптации. При колегата явно софта е наред и  си е пуснала регенерацията и се е оправила сама колата.

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, mshbul said:

 над 68 трябва да се чисти или нов. Софтуерът е така написан, че над 68 да е в авария.

това на 104.1 ли като стане 68?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 104.3 е до 68 - сажди, които чисти

на 104.1 е аш, което го изчислява, също е симптом за пълен филтър, но има само теоретична гранична стойнот, след която се смята, че трябва нов филтър, но не спира процесите  на регенерация и ако другото е наред няма проблеми.

 

104.1 това се ресетва, защото то само се увеличава и не се мери. И нов филтър да сложиш няма да се смени само. Обаче колегата казва, че е станало 0 при него. Сигурно някой го е ресетнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, от Ауди имат инструкция, ако влезе кола при тях с 104.1 > 0.44 или нещо от подобно - директно нов dpf. 

При мен на 104.2 и 104.3 не мисля, че минава 20 и прави регенерация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След наливането на оригинален софтуер...нещата се случиха. Вече всичко си е на мястото. След като тръгнах регенерацията сама стартира и траеше около 10-15 минути и това са показанията...

 

IMG-20201022-155657.jpg

IMG-20201022-154520.jpg

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kpematop написа:

 

Да. Абсолютно прав беше през цялото време...искаше ми се да не ти вярвам....но опита си опит....и благодаря и на колегите за коментарите....👍🍺🍺🍺

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...