Jump to content

DPF не регенерира


Laptopz

Recommended Posts

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Възможно е.....иначе колата добре върви няма грешки ....не личат интервенции по ДПФ-а..отзад не пуши (ауспуха е чист)

Интересува ме как да проверя дали е спряна принудително регенерацията . По кои показания мога да го видя?

 

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, OvivO написа:

@ru6: най-вероятно датчик налягане е скапан, проследи живите данни

..като карам в движение над 2000об. налягането става 150 hPa при отпускане на газта се връща на 69-71 hPa

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..а какво може да се направи.?..да се сваля DPF a и да се чисти и проверка на софтуера ли?

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя тръбичка се е спукала, ако е преди ДПФ ок, ако не само парите си си дал.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, kpematop написа:

Зависи коя тръбичка се е спукала, ако е преди ДПФ ок, ако не само парите си си дал.

Ами преди ДПФ - а е...🙂.... и пак има налягане и с новия датчик. Като подам газ от по дебелата тръба си духа яко...което означава ,че е позадръстен филтъра . Сега е около 60 hPa но пак е много.

ДПФ -а отива за пране...🙃

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж затлачи ли се дига разхода и регенерацията е по-дълга, но може и да оспориш моето твърдение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...засега ще го свалим да го видим на какво положение е и да се пробва дали може да се изчисти....

..притеснява ме ,че по двигатела няма грешки...всъщност имаше но ги изчистих и сега не се появяват..

..не трябва ли, като е толкова високо налягането да ми се появява някаква грешка..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...значи ,като гледам и моя случай е ,като на колегта Laptopz , и неговите стойности са еднакви и не се променят

само,че е май по запушен.. ☺️

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да..съвсем скоро...2 месеца...до сега всичко е много добре...всичко работи мултимедия,навигация ,блутут..няма грешки по модулите.....салона е много запазен..дори я обслужих....около 2,500 км. съм минал.......освен ДПФ-а сега го откривам случайно....като ми пристигна кабела за диагностиката....

Е все ще има нещо..пълно щастие няма...ще се прави....

 

..явно този номер с ДПФ-а си е стандартен при продаване... :).....когато филтъра се задръсти се продава колата,

като софтуерно се налива един файл за да се спре ДПФ-а и да не излизат грешки( да не свети чека).

Филтъра не се сваля защото си е разход а и с него аспуха е чист...колкото да се продаде автомобила..и така...

 

Моите изводи са:

-  когато се купува такъв автомобил с ДПФ - на диагностика се гледа difference pressure да не е над 10-20 hPa и стойностите на soot mass calculated  и soot mass measured  ако са еднакви и не се променят - означава ,че спрян софтуерно ДПФ-а.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изглежда така е станало, спират софтуерно да няма грешки и не го махат, че явно вече хората не искат да взимат с махнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не се занимава с махане, щото не ги изкупуват на хубави пари и ти го оставят да дерзаеш ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам къде е драмата за 80-100 лв някой да ти го изтърбуши ако ще го махаш софтуерно. Друг е въпроса, че наще мили джамбази отиват при софтуерния гении, който в пакета с  врътването на километража праи така, че колата просто да не показва грешки. 

 

Моята драма беше подобна със ДПФ-а. Не се регенерираше, дори и с ваг ком не искаше да пуска принудителна регенерация. След качване на оригиналния софт вече 8 месеца нямам никви ядове с ДПФ. Пуска си регенерации и при градско шофиране. 

 

Та ако има възможност човека първо да провери какво е правено по мозъка на колата после да търси проблема. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дпф на такава 6ца върви между 400 и 600лв. Никой търговец няма да налее пари в софтуер и да остави катализаторите на колата заради едни 50лв за заварчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се скъса остта на турбината в Солун. До София с 30км/ч по баирите и 80км/ч надолу. Като пристигнах беше толкова задръстена, че като включа на D гаснеше (но ме докара де :) ). Свалихме  ДПФа и с химийка и 45мин. с водоструйката стана като нов. На маслото е 0, карбона е 7-9. Аз не бих си изхвърлил ДПФа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...