Jump to content

Разход на масло B7 2.0 TFSI


martin76

Recommended Posts

Колеги моля по-запознатите с мотора TFSI нa B7 200к.с. да споделят задължително ли разхода на масло при старите TFSI e голям?!! Понеже съм се насочил към такава кола и днес разговарях с приятел имащ "някакво наблюдение", който ме уверяваше, че този мотор на 100% "при всички втора ръка"",  гори големи количества масло, спомена нещо от рода на 1 л на 1000 км. Викам му, "...е, задължително при всяка ли е така", отговаря ,"да"  И ме насочи към 3.0 ТДИ, но то не ми е по джоба, относно разходи по обслужване, по-висок данък и т.н.. и най-вече карам малко, под 5000 км годишно, просто за кеф уйкенда или като излизам да пазарувам, но не съм постоянно с колата. Дизела си е дизел със свойте допълнителни скъпи компоненти, а и досега съм бил все с бензинови Турбо. Знам че има и по малки дизелови мотори но аз си търся коне при колите,почти винаги, та сега целта ми е 200 к.с не по-малко. Затова съм се спрял на 2.0 T. Също моля за съвет при евентуален оглед на TFSI, kакво специфично да наблюдавам и да се пазя.

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Този мотор по принцип казват, че не е като следващото поколение масларник. Бивш колега пък на точно такъв доливаше здраво масло, та истината е някъде по средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Демек следващите след 2007ма са с по- голям разход. Нямам в предвид заводския разход на Турбо моторите, а този разход кайто идва като дефет с годините експолатация...питам задължително ли е всеки такъв да гори като "експолоатационна болежка" или си е до поддръжката и има двигатели без такъв дефект, защото обяснението на моя познат,  ме накара да мисля, че няма да немря читава такава. Знам за разхода на масло на турбо бензин, карал съм,на по старите модели-Б5, но чак пък такъв, който той ми даде ме стресна!

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек следващите след 2007ма са с по- голям разход. Нямам в предвид заводския разход на Турбо моторите, а този разход кайто идва като дефет с годините експолатация...питам задължително ли е всеки такъв да гори като "експолоатационна болежка" или си е до поддръжката и има двигатели без такъв дефект, защото обяснението на моя познат,  ме накара да мисля, че няма да немря читава такава. Знам за разхода на масло на турбо бензин, карал съм,на по старите модели-Б5, но чак пък такъв, който той ми даде ме стресна!
 
Ами колегата ми доливаше по едни 500-600мл на 1000км. В началото и повече, но имаше течове, които отстрани. Гледай конкретната кола на какви км е обслужван мотора. Ако е обслужвана на всеки 30к по Long life, по мое мнение, не рискувай.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора в б7 няма подобен проблем. Мотора в б8 в първите години е възможно да има проблем с харча на масло но шанса да е сменен или оправен е доста голям.

Купувай си смело б7-ца с 2.0т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, soult@ker написа:

Мотора в б7 няма подобен проблем. Мотора в б8 в първите години е възможно да има проблем с харча на масло но шанса да е сменен или оправен е доста голям.

Купувай си смело б7-ца с 2.0т.

Възможно е и да е имал в предвид него 

 

преди 18 минути, Mustaka написа:

Ами колегата ми доливаше по едни 500-600мл на 1000км. В началото и повече, но имаше течове, които отстрани. Гледай конкретната кола на какви км е обслужван мотора. Ако е обслужвана на всеки 30к по Long life, по мое мнение, не рискувай.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

ще го имам в предвид

преди 28 минути, tod_vn написа:

Лошото е, че няма как да разбереш на каква кола си попаднал, докато не я покараш няколко стотин километра поне

така си е, особено за маслото ако искаш да разбереш разхода няма как да се разбере при покупката му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По принцип го правя! Но, нали знаеш че има и продавачи, които клинчат и т.н...В Плевен има добър специалист на Ауди,но въпроса е дали ще го купя в моя град😉

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Аз съм с такъв мотор на 250000км реални.

Най много 400гр съм доливал на 10000 км.

И то зависи от карането.

Тези мотори не са проблемни,като при б8.

Много зависи как е поддържан.

Всичко е на късмет.

Вземай смело!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Такъв отговор ми трябваше, на собственик. Ами наистина нормален разход. Колата ще се кара на бензин.Какъв литраж масло се налива в мотора?!При Б5 беше около 3,5-7.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора побира 4.5л масло и е съвсем нормално да харчи до литър и малко на 10к км.Много зависи качеството на маслото,техническо състояние и стила на шофиране.След покупка е горещо препоръчително да се свали картера и огледа цедката за запушване.Мотора е доста приятен и с приличен разход на гориво.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ще го имам в предвид! Скъпа процедура ли е свалянето на картера? Да известно ми е  че дава по-ниска консумацияна гориво, при нормално шофиране от 1.8Т, поне по заводски данни де!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, martin76 написа:

Колеги моля по-запознатите с мотора TFSI нa B7 200к.с. да споделят...

 

Колега, виж и тази тема относно проблема с тракането на веригата която е специфична за този мотор. Ремонта на този проблем е евтин (в порядъка на няколко-стотин лева), но е добре да са има предвид:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор е "котка в чувал". Както работи перфектно и изведнъж светва ламБата и 10 секунди по късно, вече нямаш двигател или поне горната му карантия.

И никой не може да го диагностицира без да го пръсне на съставните му части.... няма първични белези и харча на масло също не е един от тях.
Това разбира се си е лично мое мнение.

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ти мнение идва от това че ти е светнала червената лампа на Аладин за ниско налягане на маслото.  Обаче вместо да спреш при първата възможност, ти си продължил да караш, вследствие на което си блокирал двигателя. Само че това се случва с всеки двигател който няма налягане, не само TFSI 2.0 на Б7-ца. И затова по форумите я наричат лейката на смъртта.

 

Но това вече го дъвкахме в тази тема:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свободни сте да вярвате в Дядо Мраз по всяко време на годината.....

Със здраве да си ги карате

И после се почва: Търся глава за 2.0Т 

Преди 23 часа, CVT написа:

ти е светнала червената лампа

Ти луд ли си да дам пари за тоя кенеф! Никога не може да се случи това
Колата стана перфектен донор като за под 4К лева на 90К км докарана до бг цяла 

Просто си купих 1.8Т турбо и си карам безгрижно на за 9 лева на 100 км градско

Продавам двигател на части 🤣 въпрос на време. Здрава глава и валове както и маслена помпа 😂

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се препирайте, разбрах каквото ме интересуваше...ако се вклюват и др в темата, човек може да добие представа толкова ли е дефектен или са единични случаи. Едва ли този мотор го карат само 3-4 човека. От  до тук прочетеното,  разбрах , че има и само Турбо, т,е. двигател който не обозначен с ТФСИ или не съм схванал пак...бях попадал на мотор при Б7 190 кс или греша?!! Досега съм бил с бензинови турбо и съм се насочил към този мотор,ако има алтернатива около  тези коне , ме освелете...имаше 1.8Т май 163 к.с, но ми се искат повечко....Б7 е целта ми понеже по-новите немога да си позволя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б7-ците има и 1.8Т който не е TFSI, 163 коня е, само че се среща по-рядко. Също той е идеален ако искаш да слагаш газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, CVT написа:

При Б7-ците има и 1.8Т който не е TFSI, 163 коня е, само че се среща по-рядко. Също той е идеален ако искаш да слагаш газ.

не, не се интересувам от газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, svetliopp написа:

Prokopi 90 явно си уцелил късата клечка.

Колега, аз съм я взел счупена, не се е счупила при мен. Въпроса е, как така на под 90К км мотора е счупен? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много просто, как - карал я 90 годишен старец с патерици, и един ден като се качва на колата с патерицата я счупил :-Д

Още има хора, които вярват на километри. Скапани са просто тея аудита, на около 100К километра вече заминават, заеби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Prokopi90 написа:

Колега, аз съм я взел счупена, не се е счупила при мен. Въпроса е, как така на под 90К км мотора е счупен? 

 

Ако се занимаваш с покупка на коли с блокирали двигатели с цел да ги разпродаваш на части, ще намериш такива на всякакви коли и на всякакви километри.  Обаче да твърдиш че след като си купил една такава, значи повечето от този модел са такива е пълен абсурд. Това е все едно един психиатър да твърди че повечето хора са луди, защото само с такива се разправя цял ден. 😆

 

Моята например никога не е имала сериозен проблем вече 14 години, но не си мисля че е вечна. Така че когато някой ме пита за този двигател се опитвам да им давам обективно мнение и споменавам доказаните проблеми. Между тях обаче не е нито горенето на масло, нито загубата на налягане.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...