CVT Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 Остави хартиената книжка - визирам електронната ѝ версия в Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 преди 21 минути, CVT написа: Колко сте например в този форум с блокирал TFSI 2.0? Аз зная за двама и двамата сме ги купили счупени на под 100К км.... Т'ва не е добър знак Едната е оправена и до ден днешен си кара, аз се отказах, според мен не си заслужаваше риска.... Как се диагностицира тая помпа прави ли налягане - НИКАК . Ще го разбера като събера мотора.... а мерси... дет се вика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 (Редактирано) Проблема е изключително рядък и го има при при най-различни мотори. Този сърч пробвал ли си: цък! 😉 Редактирано 30 Юни 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 (Редактирано) Ти кво сравни, не истина Двигател 2 години на въоражение в Ауди и то само в А4 и такъв монтиращ се 12 в 3 модела Ауди Евала, добра логика 😁 Между другото, от линка, който даде отворих един от резултатите и попаднах на супер яката тема за проблема с маслото на 1.8Т, евала на пича . https://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY Редактирано 30 Юни 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 1 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 Аз имам четирима познати с b7 2.0 TFSI... никой от тях не е правил ремонт на двигател, и четирите коли са на над 200 000 км.....единият пише в темата🤨. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 1 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2020 На 30.06.2020 г. at 11:27, CVT написа: Остави хартиената книжка - визирам електронната ѝ версия в Ауди. Колега как се проверява тази "електронна версия" в Ауди?!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Пращаш на колегата @Evgeni K. VIN и срещу символично заплащане получваш информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 3 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 (Редактирано) това номера на двигателя ли е?? Редактирано 6 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Не, номера на двигателя не е уникален, такъв е номера на шасито. Имаш го в талона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 3 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 (Редактирано) ясно!! Редактирано 6 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 (Редактирано) На 30.06.2020 г. at 23:55, Prokopi90 написа: Ти кво сравни, не истина Двигател 2 години на въоражение в Ауди и то само в А4 и такъв монтиращ се 12 в 3 модела Ауди Евала, добра логика 😁 Между другото, от линка, който даде отворих един от резултатите и попаднах на супер яката тема за проблема с маслото на 1.8Т, евала на пича . https://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY Идеята е че този проблем с горене на масло се среща и при 1.8Т мотора, но няма нищо общо с фабричния проблем на 2.0 TFSI на Б8-ците. Ето още един пример - тема от днес: Редактирано 11 Юли 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 Преди 7 часа, CVT написа: но няма нищо общо с фабричния проблем на 2.0 TFSI на Б8-ците. Ето още един пример Ти пак бъркаш нещата! Да потретя: Този мотор няма проблем с харчене на масло а с НАЛЯГАНЕТО на маслото. Както си караш и спира да качва масло в главата! Последиците са ясн за всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 (Редактирано) Преди 11 часа, Prokopi90 написа: ... Този мотор няма проблем с харчене на масло а с НАЛЯГАНЕТО на маслото. ... Сам си противоречиш: На 27.06.2020 г. at 9:47, CVT написа: Пак да обобщим, че се разми темата: проблема с разхода който визираш не съществува при Б7. Той се появява при B8 и изчезва при Б8-фейс. На 27.06.2020 г. at 12:41, Prokopi90 написа: Това НЕ Е изцяло вярно! По малко изразен е ,но го има... ... Преди 11 часа, Prokopi90 написа: ... Както си караш и спира да качва масло в главата! Последиците са ясн за всички! И аз да потретя: ако шофьора знае какво да прави когато светне червената лейка, последиците са минимални. Редактирано 12 Юли 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 Добре, така е! Аз си противореча, мотора е СТРАХОТЕН, купувайте го смело, много здрав надежден и безпроблемен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 (Редактирано) Всеки един мотор каран с неподходящо масло дълго време го прави на тиня. И запушва всичко. не 2.0тфси да е ако ще формула 1 или някой кораб все тая. Тинята запушва цедката, магистралите и т.н. виждал съм и при дизели и при бензин, при камиони и при трактори. Руснаците имат специален термин като отворят такъв мотор...маслогладувание. Редактирано 12 Юли 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 Отлично казано! Едно е да се говори за специфични проблеми на определен мотор, друго е да му се предписват всички болежки на двигателите с вътрешно горене, сякаш той е единствен с маслена цедка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 6 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2022 При 45 tfsi, реално 2.0 tfsi на кола, произведена април 2019-та би следвало да няма драми с маслото, колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване