Jump to content

Разход на масло B7 2.0 TFSI


martin76

Recommended Posts

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз имам такъв двигател. На 215к по километраж е. След лекция в сервиза най-вероятният вариант за чупене е запушване на цедката на маслената помпа, невъзможност маслото да мине през нея към мАтора и довиждане. За това на няколко смени на маслата чистят цедката и те така. Моят харчи към 2-3л/10к км, като основно разходът е при много големи преходи 400+км и много кикдауни по маршрута :). Градско почти не гори 

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да блокираш двигателя ако спреш при първата възможност след като светне лампата за ниско налягане. Много хора обаче не го знаят и даже съм виждал да питат във този форум какво означавала тази червена лейка дето им светнала вчера. Само след като се измери с манометър и се види че не е ниско може да се предположи че е заминал датчика и да се продължи. Иначе дърпане до сервиз с изгасен мотор или репатрак.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, mhi406vt написа:

Ами много просто

Зная, че е просто- двигателя е кенеф. 3-4 литра масло му харчи на колегата :hilezh: т'фа е психическа подготовка към следващото ТФСИ, то харчи и повече масло
Иначе колата е точно на 87К км и то реални ! Вижда се по салона, волана и разни друг неща.
Просто си купих същата кола ,същия цвят 1.8Т на 100К км и си ползвам екстрите на счупената.
Донора е Special Edition с двигател BUL  с оригинални Ронал джанти,ескови спирачки, Есково окачване ,салон, Босе и други глезотии...  
Познавам още един човек,купил счупена на 80К км кола с такъв мотор,зная точно откъде идва проблема, но ауди са препоръчвали лонг лайф. С изключение на колегата CVT , всички други имате колите от стари и те са били на същата програма с боклук масло.
Иначе е супер приятен за каране (като се абстрахираш от шумовете по горното газоразпределение и впръскване) върви доста повече от 1.8Т и харчи по-малко. Носи доста на тунинг, концептуално е супер, ма някъде по трасето от идея до реализация са се усрали нещата и си е тото 2 , второ теглене.

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 18.06.2020 г. at 20:38, Raziell написа:

Мотора побира 4.5л масло и е съвсем нормално да харчи до литър и малко на 10к км.Много зависи качеството на маслото,техническо състояние и стила на шофиране.След покупка е горещо препоръчително да се свали картера и огледа цедката за запушване.Мотора е доста приятен и с приличен разход на гориво.

колега процедурата по свалянето на картера скъпа ли е?Знам кое е картера, но изисква ли се вадене на двигателя...примерно, или се демонтира отдолу на място, че не съм запознат и апропо, цедката на маслената помпа и тази за която спомена една и съща ли е?! Защото тази процедура ако е превантивна, защио да не се направи преди обслужването на колата след покупка и имайки го в предвид,смятам да го направя.

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Не се изисква вадене на двигателя ,а леко подпиране отдолу след което предния мост се освобожава за да има достъп към всички болтове на картера.Гледам си от Плевен и би трябвало да ти вземат 100-120лв ,като в София е около 200лв.Процедурата може да я направиш при самото обслужване и майстора ,,мастер'' , ако е читав може да ти направи дискаунт ,ще си спестиш разходи за труд.Запушената цедка изглежда така:

 

 

 

IMG_20200213_111834__03.jpg.87e74d0b5dfb7138499a3ae989f5cdcf.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

даа има добър специалист по Ауди в Плевен.Благодаря! но говорим за една и съща "цедка" тази в картера и тази на маслената помпа е една и съща защото в публикациите се споменаха и 2та термина.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е същата. Чистене на няколко десетки хил км ми препоръчват. На мен ми го направиха след добавка за почистване и 250-300км леко каране с нея.

Не е твърде евтина процедурата в Сф, 250 кинта с реглажа после излезе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се запуши тая цедчица, кошника трябва да е милионник. На няколко десетки хиляди препоръката, ми мяза на мнооого добра риболовна техника. :lol:

Тия мрежички са там, за да спират САМО И ЕДИНСТВЕНО големи парчета, за всичко друго си има маслен филтър.

Запуши ли се т'ва нещо, говорим за зверска неглижираност и немарливост (често италЯнска).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мрежата е за да пази маслената помпа от чужди тела и износвана,а за да се запуши цедката са достатъчни 3-4 смени с интервали по 30к км.

2 hours ago, ads said:

А имаш ли снимка на незапушена цедка, че от тези отблясъци от светкавицата нищо не разбирам - къде е запушеното?

Черното като катран между мрежата ,точно с отблясъците.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не мисля че някога ще се запуши ако се сменя филтъра и маслото с пълна синтетика на всеки 10-12 хил км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, NIKO написа:

За да се запуши тая цедчица, кошника трябва да е милионник. На няколко десетки хиляди препоръката, ми мяза на мнооого добра риболовна техника. :lol:

Тия мрежички са там, за да спират САМО И ЕДИНСТВЕНО големи парчета, за всичко друго си има маслен филтър.

Запуши ли се т'ва нещо, говорим за зверска неглижираност и немарливост (често италЯнска).

Катран, смола, кокс, нагар,  стружки,  киселини, отлагания,.... Викаш няма нищо от това, което да се лепи по цедката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е кандидат купувача да е запознат със слабите места.....но твърде много разлайвате кучетата!  Сваля прословутата цедка, ако има какво....го изчиства и кара. Ако се окаже, че гори 3 л/ 10 000 км. долива и пак кара. Не е приятно, но не вярвам да си сложи въжето....това е автомобил все пак ...

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой/как ще изчисти тялото на мсления филтър, едно пласмасово с клапани на него ? Струва към 400 лева ново

Всичкото това идва от лонглайф лайната, които са наливали на колата по "гаранция"

А маслените канали за нагоре, кой и как ще ги изчисти? 
Само виж какво става в картера долу

 

image.thumb.png.ec04ccdc2ba124b3330da3a8772918a7.png

 

 

 

image.png.6b16c1076708dbb4dcb9035f957f5862.png

 

И после става ей така:
image.png.9ba2b1cd6dd6a038cd0de86efb5a569a.png
 

 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук си прав, Лонг Лайф програмата е голям проблем. Гледаш сервизната история и като я видиш - подминаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти правиш съпоставка на този двигател с твоя, но ти го имаш ОТ НОВ 
А ние го зимаме на по 100-200К км....

Има лека разлика в случая 

 

То ест въпроса е на късмет- тото 2

 

Нали се сещаш , че 99% от хората са го ползвали нормално и са го карали в Ауди, където са им наливали евтините брандирани говна за масло на по 30К км.... 

 

Рзултата го виждаш в моя пост по-горе. Тая кола е със сервизна история на под 100К км ..... 

Е може ли да изглежда така....

Собственика ми каза, че както си е карал на магистралата и колата е изгаснала.... рЕско

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ново става старо, но това което ми е останало татуирано в мозъка е че маслото и филтъра трябва да се сменят на всеки 10 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб! В това няма две мнения..... 

Имам три въпроса:

1.Колко такива поста си виждал за 1.8Т , като се има предвид , че в представителна извадка са сигурно петорно повече продадени такива двигатели

2.Как ще разбереш на колко км и с какво масло е сменяно маслото на новата ти стара кола 

3,Защо аналогична кола с много по-малко екстри с 1.8Т струва двойно

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той 1.8Т мотора няма екстра която те принуждава да сменяш маслото навреме. И не струват двойно, а струват малко повече защото газаджиите ги предпочитат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах никакъв проблем да си го карам и на бензин, даже още не съм сложил изцяло газ. Проблема идва от това, че не зная, кога ше се разлети на магистралата в един момент...

Аз имам късмета да съм го купил счупен и да го съживя щеше да ми струва около 2к със съединителя,като имаш предвид, че аз си правя ремонта, аз съм си го свалил и аз ще си го сложа обратно> то ест нямам разходи за работа по мотора 

Предпочитах да си купя 1.8Т и да приключим с драмите. + ще имам пълноценно LPG 

Абсолютно достатъчен здрав двигател ,който разстрелва разни субарута по светофарите. Ама е на 100К и е напълно девствен, не е баран. Върви перфектно 

 

Бе, да ти кажа, няма 1.8Т с куатро дето да струва 8К лева в Б7 на малко километри. Отвори разни чуждоземни сайтове да видиш цени от 8К евро и нагоре....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1.8Т не са лоши мотори, но са по-стара технология и горят с една идея повече, въпреки че са с 200 кубика и 37 коня по-малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...