Jump to content

Разход на масло B7 2.0 TFSI


martin76

Recommended Posts

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 43 минути, NIKO написа:

Т'ва като "малко бременна" ли да се разбира?

Не ми харесва къде седи рейката, пречи ми на моркова за маслото.... 

Другият вариант, който не искам е да удължа маркучите от рейката до колектора. Няма оригинално монтаж за самостоятелна дюза към тези дюзи.

Предполагам, че ще сложа бензинова рейка от BFB за газова, но още не съм пробвал дали дюзите ми се закопчават в бензиновата рейка на зегерките . 

Всичко е монтирано иначе... 

Преди 1 час, svetliopp написа:

може да поспорите кое гори повече 1.8 или 2.0т

1.8Т харчи повече, т'ва е ясно 

Щото е кисело гроздето

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в харча е минимална и е трудно да се усети. Това което се усеща веднага обаче е разликата в мощността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Fireblood написа:

Хубаво е кандидат купувача да е запознат със слабите места.....но твърде много разлайвате кучетата!  Сваля прословутата цедка, ако има какво....го изчиства и кара. Ако се окаже, че гори 3 л/ 10 000 км. долива и пак кара. Не е приятно, но не вярвам да си сложи въжето....това е автомобил все пак ...

абсолютно си прав. Лошото е, че разхода на масло не може да се разбере при покупка ако мотора си го пипа. Тук не визирам характерния за Турбо разход , а прекомерния?! На предишното ми, масото се губеше но ауспуха ми "керамичен" без сажди, с обиране с пръст по стените не можеш се очерни имам и снимки които съм качвал тук

 

Преди 6 часа, CVT написа:

Всичко ново става старо, но това което ми е останало татуирано в мозъка е че маслото и филтъра трябва да се сменят на всеки 10 хил. км.

аз смеянма масло на 3-4 000 км понеже не мога да направя 10 000 за година и си сменям за да не му замината качествата,просто карам малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синтетиката си държи 2год. не е болка.

Още повече, че  бензиновите мотори имат PCV клапан с мембрана, който прекъсва връзката при изгасен мотор с атмосферата и по този начин намалява окисляването на маслото от атмосферния въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, martin76 написа:

абсолютно си прав. Лошото е, че разхода на масло не може да се разбере при покупка ако мотора си го пипа. Тук не визирам характерния за Турбо разход , а прекомерния?! На предишното ми, масото се губеше но ауспуха ми "керамичен" без сажди, с обиране с пръст по стените не можеш се очерни имам и снимки които съм качвал тук

...

 

Пак да обобщим, че се разми темата: проблема с разхода който визираш не съществува при Б7. Той се появява при B8 и изчезва при Б8-фейс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка си. Фабричния проблем го няма при Б7-ците. Иначе всеки мотор като остарее много започва да харчи малко повече масло, но автора изрично каза че не пита за това.

 

Също разбирам че си си поставил за цел да плюеш по този мотор, защото ти се е паднал един блокирал такъв. Сменил си го със 1.8Т, който се оказва че е най-добрия в историята на света.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата CVT!

И нека обобщим,тези мотори не са ,като при б8 и фабрично нямат дефект с разхода на масло.

А дали 1.8т е по добре не се знае защото всичко е до късмет как е карана и поддържана колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз разбрах каквото ми беше нужно,но темата дава представи за ред др неща.Не съм се отказал от въпросния двигател и смятам,

че си е до поддръжка и...късмет!

Преди 14 часа, CVT написа:

 

Пак да обобщим, че се разми темата: проблема с разхода който визираш не съществува при Б7. Той се появява при B8 и изчезва при Б8-фейс.

разбрах те напълно!!

ако админа желае, може да заключи темата, ако ли не може да я обогатяваме доста. Като взема екземпляр ще я покажа в темата и ще пиша възгледи и впечатления

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.06.2020 г. at 17:22, ads написа:

А имаш ли снимка на незапушена цедка, че от тези отблясъци от светкавицата нищо не разбирам - къде е запушеното?

image.thumb.png.c6e8cbd7cb358ba26c5535d1f81b6bc4.png

Между другото,с ега като се загледах при мен не е бил проблема в запушена цедка, щото ако тая на колегата @Raziell е от неговата работеща кола, то мойта е била много здраво по чиста при свалянето ;)

image.thumb.png.5750f7e85f30e665cab4ebdb1e68be55.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при теб самата помпа не e правила нужото налягане.При мен при 3к оборота е над 4 бара при студен двигател и около 3 в работна температура.

Тук има инфо за норалните стойности- Oil circulation system

http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Docs/SSP/VWUSA.COM_SSP_436_2.0L_TFSI.pdf

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Raziell написа:

Явно при теб самата помпа не e правила нужото налягане

Това, на втората снимка е цедката при свалянето и. На първата снимка е изчистена във ултразвукова вана. 

И да, явно си прав.
Аз обаче подозирам друго нещо, особено като се сетя каква и колко много тиня напипах в тялото на масленият филтър. СПоред мен, заради скапаното масло и лонг лайф програмата, са се запушили маслените магистрали нагоре малко по малко + намален дебит през тялоъо на мсления филтър.Нямам представа, какво налягане е имала обаче....
Като цяло, мотора беше целият здраво в нагар, и долу и нагоре .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чорбалин (или иначе казано мегаг гига специалното оригинално VW масло) и абсурдни смени на по 30хил. км са кажи речи бавна и неизбежна смърт за почти всеки бензинов мотор с FSI.

След долу горе 5-6хил км VW маслото става супер чорбалин и започват да се трупат отлагания тиня и т.н. гомна ...

Отделен е въпросът, че VW филтрите не са за такива интервали ама нали някой екселаджия ги е сметнал нещата "перфектно" и хоп ето го резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, P_PETKOV написа:

и хоп ето го резултата.

Абсолютно точно!

 

Само едно не разбрах, как ще го диагностицираш това. Колегата CVT казва по сервизната история, ама не винаги такава присъства а и според мен 99% от колите са със лонг лайф смени, защото така са го сменяли от ауди , докато е било в гаранция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще се диагностицира ли идея си нямам ... всъщност лесно е само трябва да се свали капакът на картера (ама няма продавач който да се навие на това) :hilezh:

 

Всичко е чиста рулетка ... еле пък ако е карано на къси разстояния със смени на 30хил ... ефекта е още по-добър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз точно това искам да кажа, че двигателя е руска рулетка от всякъде!Разбираш, че си се нашил, само след като го купиш... Преди тва сичко изглежда цветя и рози, даже и повечето с с екстри, за разлика от 1.8Т. Е, няма мотор малко, ама тва не е проблем :hilezh:

И освен това, по-нагоре не съм се обяснил правилно- той няма проблем с харча на масло, той има проблем с налягането на маслото, което е още по зле дори и от това да го харчи!
И противно на мнението, аз не го хейтя, просто съм реалист и със сигурност не вярвам в дядо Мраз  :hilezh: и не мисля, че на мен ще ми се падне най здравият двигател. 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да попитам,ако толкова бързо се задръстват тези маслени цедки и постоянно има настоявания,след всяка смяна ако се третира двигателя с промивно масло няма ли двигателя да е чист и да няма отлагания.Разсъждавам защото си виждал как се налива три литра промивно масло и след промивката се точат четири литра тоест един литър смрад излиза.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това добре ама какво правим с вече нанесените вече щети в следствие на прехваления оригинален чорбалин каран по 30хил (то и 10хил са му прекалено много) ?

Иначе да промивка с детегредентен флъш за два три часа (понеже много много им нямам вяра на тия промивни масла, визирам това на приста), ще поизчисти наслоения тиняк ама пак остава проблема от по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, Kukata_a4 написа:

Колеги само да попитам,ако толкова бързо се задръстват тези маслени цедки и постоянно има настоявания,след всяка смяна ако се третира двигателя с промивно масло няма ли двигателя да е чист и да няма отлагания.Разсъждавам защото си виждал как се налива три литра промивно масло и след промивката се точат четири литра тоест един литър смрад излиза.

 

Не се задръстват лесно хич.  Карам вече този мотор 14 години. Никога не съм го промивал, никога не се е запушвала цедката, но и никога не е карана повече от 14 хил. км. без смяна на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, CVT написа:

но и никога не е карана повече от 14 хил. км. без смяна

Ти си в този 1% , за който казах! Всички останали автомобили са си ходили на смени както им е казал дилъра на 30К км и са си сменяли с оргиналният боклук на Кастрол както каза и колегата @P_PETKOV ! 

То ест, може и нищо да му няма, но може и да се разлети на магистраланата един прекрасен ден(по скоро второто).

Тото 2 , това е истината.

 

Само в www.audi-sport.net има страници и страници с резултати по този проблем ЦЪК обаче тук спорим за глупости щото има 2 коли У форума дето го нямат този проблем.

Какво мислиш, че на мен не ми се кара кола 250 кс , автомат и куатро със смешен разход ли? Кара ми се, ама не ми се прави основен ремонт с трудно намираеми 2 ръка части + още 2К лева за части и работа. Просто прецених, че не е е нужно да играя тото. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, P_PETKOV написа:

Как ще се диагностицира ли идея си нямам ... всъщност лесно е само трябва да се свали капакът на картера (ама няма продавач който да се навие на това) :hilezh:

 

Даваш му 200лв и ще се навие :D Тъкмо ще му я изчистят. Аз миналия месец направих тази профилактика на моя  тръц.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Prokopi90 написа:

Ти си в този 1% , за който казах! Всички останали автомобили са си ходили на смени както им е казал дилъра на 30К км и са си сменяли с оргиналният боклук на Кастрол както каза и колегата @P_PETKOV ! 

То ест, може и нищо да му няма, но може и да се разлети на магистраланата един прекрасен ден(по скоро второто).

Тото 2 , това е истината.

 

Само в www.audi-sport.net има страници и страници с резултати по този проблем ЦЪК обаче тук спорим за глупости щото има 2 коли У форума дето го нямат този проблем.

Какво мислиш, че на мен не ми се кара кола 250 кс , автомат и куатро със смешен разход ли? Кара ми се, ама не ми се прави основен ремонт с трудно намираеми 2 ръка части + още 2К лева за части и работа. Просто прецених, че не е е нужно да играя тото. 

 

 

И моята кола се обслужваше в Ауди първите 4 години докато беше под гаранция и Ауди плащаше за всичко, само че не беше част от тази ЛонгЛайф програма. Както вече казах, от сервизната книжка се вижда много добре на колко километра е сменяно маслото по време на гаранцията, а пък ако е обслужвана в Ауди и след това. Тези неща се проучват преди да се купи колата, така че шанса да има проблеми след това се свежда до минимум.

 

Другото е че повечето от темите от сърча който си дал в аudi-sport.net се отнасят за повреден датчик на налягането, не за блокирали двигатели. Твоя случай е доста рядък. Колко сте например в този форум с блокирал TFSI 2.0? 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...