Jump to content

Проблем с ALARM HORN H12 - алармен клаксон


ssttuunnii

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Грешката е следната 01134 Alarm Horn (H12)

 - 012 Electrical fault in circuit. 

Не позволява да се изтрие грешката С ВАГ Ком. 

Интересното е че алармата се активира и свире сирената на алармата, при отворен прозорец, пробно.

Следователно изключване факта на бушон и кабели. 

Някой да е срещал подобен проблем? 

Идеи и предложения очаквам. 

Редактирано от VBI
Грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази сирена на самата платка има една никел-металхидридна батерия. Тя с годините се прецаква и понякога си изхвърля химикалите навън, а те започват да кородират платката. Като това стане е добре да се смени цялата сирена.

 

Ето как изглеждаше моята. За щастие корозията не беше достигнала до платката и смених само батериите:

 

IMG_2876.thumb.JPG.21750fc3e52c88c890343cc56fb0ab7e.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отворих е и видях, че платката е изключително суха и чиста и батериите нямат окисление. Да наистина не работят след проверката. Ще ги сменя и ще опитам както казваш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия колко капани са заложили в тия коли. Но не са били достатъчно добри. Чак след 15г. се скапват тотално, а целта е била 10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше разядяна цялата платка от разтеклите се батерии. Не бях забелязъл че има проблем, защото ми беше изключено писукането при заключване и не бях я закачал дълго време за диагностика. Купих от Ибей за 40 евро втора ръка от А7. Активирах си звука при заключване да знам като почне да сдава багажа да я хвана по-навреме, преди да се разтекат батериите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да разбереш по звука, защото тези батерии се използват само когато се откачи акумулатора. Но можеш да задействаш алармата (да започне да пищи), след това да откачиш акумулатора и да видиш колко време ще продължи да пищи. При мене беше само няколко секунди преди да ги сменя.

 

Иначе ако сирената е втора ръка, нямат много живот. Даже и да не са се разтекли капацитета на тези батерии с годините е паднал толкова че стига за около 10-20 секунди пищене ако се разкачи акумулатора на колата. Моето решение беше да ги махна и да сложа външни 6 броя NiMH размер ААА. Те имат капацитет да пищят с часове при откачен акумулатор.

 

IMG_2886.thumb.JPG.55a0c54d3ab992bc16dfa63a75ec2b3a.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да я търсиш активирай алармата да се разпищи, след това откачи акумулатора и виж колко време ще пищи. Ако млъкне веднага значи са на 0V и най-вероятно са протекли. Ако е след минута значи работят, но капацитета им е паднал много. Ако е по-дълго отколкото ти се стои да слушаш сирената, значи са добре.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Koлега смених батериите, но най интересното е че грешка: 

 01134 Alarm Horn (H12)

 - 012 Electrical fault in circuit. 

СИ ОСТАВА ЗА ЖАЛОСТ, МНОГО СТРАННО НЕЩО ЯВНО ПРОБЛЕМА НЕ Е ОТ СИРЕНАТА АМИ ОТ НЕЩО ДРУГО...

Нямам напълно работеща СИРЕНА да знам да е пробвам дали ще ми вади същата грешка

Все пак благодарнотси за помощта ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва сирена звънни на Юлиян 0877833388. Той има морга до Своге и изпраща по Еконт. От него си взех втора сирена за Б7-цата, беше около 30 лева. Много коректен човек.

 

Иначе виж да не е от буксата.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ще му се обадя, благодаря ти за контакта, ама и не знам дали точно това е проблемът или нещо друго вече се чудя.

Ще проверя и буксата задължително, макар че грешката е изкара без да се пипа алармата, нито буксата. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT колега най интересното е като е заключа мига лампата на вратата 6 пъти бързо и след това започва да мига през секунда.

Нормално ли е това? 

 

И като валя скоро силен дъжд се активираха само аварийни светлини ми направи впечатление, което ме води на мисълта че не свири алармата.

 

При проверка на заключена врата на отворен прозорец се активира и сирената след минута. Батериите са сменени и грешката си стои "01134 alarm horn (H12)  012 Electrical fault in cirquit". 

 

Според вас нормално ли е това нещо? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.06.2020 г. at 4:01, CVT написа:

Няма как да разбереш по звука, защото тези батерии се използват само когато се откачи акумулатора

Значи и на тази сирена са заминали батериите. Пътувам по корабите и колата стои в гараж докато ме няма с разкачен акумулатор. При последното ми заминаване изписука 3-4 пъти и спря. Малко тъпо ми се струва че когато колата по някаква причина стои по-дълго без акумулатор и трябва да купуваш нова сирена...

Редактирано от lavatrice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам същата грешка и точно както ти казваш алармта си свири при тест на заклчена кола с отворен прозорец да бръкнеш или ако има човек вътре и я заключа. В общи лини не ми се занимаваше да търся проблема защото аларамата все пак работи, но ако разбереш от какво е ще се радвам да споделиш. А и дори не знам къде точно се намира? Трудно ли се вади, може пък да хвана да я проверя?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам точно къде е на А6 4F, но при A4 B7 е под дясната кора в багажника. Също сирената за да я отвориш трябва да я срежеш с макетен нож и след това да я залепиш с каноконлит и/или със силикон. Затова е добре да я пробваш с откачен акумулатор преди да я отваряш. Когато акумулатора е закачен, тя черпи ток от него.

 

Преди 10 часа, lavatrice написа:

Значи и на тази сирена са заминали батериите. Пътувам по корабите и колата стои в гараж докато ме няма с разкачен акумулатор. При последното ми заминаване изписука 3-4 пъти и спря. Малко тъпо ми се струва че когато колата по някаква причина стои по-дълго без акумулатор и трябва да купуваш нова сирена...

 

Сигурно дърпа някакъв малък ток от батериите в покой когато акумулатора е откачен. Принципно когато NiMH клетка падне на 0V се прецаква. На фабричната батерия клетките са по 140 mAh ако са нови. С годините намалят, и ако са над 10 годишни може да са паднали на 20-30 mAh. Аз затова смених моите с ААА които са 750 mAh на клетка. Тогава сирената даже и да дърпа някакъв ток в покой, няма да може да ги изпразни.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.06.2020 г. at 1:35, n0pain0gain написа:

Колега и аз имам същата грешка и точно както ти казваш алармта си свири при тест на заклчена кола с отворен прозорец да бръкнеш или ако има човек вътре и я заключа. В общи лини не ми се занимаваше да търся проблема защото аларамата все пак работи, но ако разбереш от какво е ще се радвам да споделиш. А и дори не знам къде точно се намира? Трудно ли се вади, може пък да хвана да я проверя?

 

Ами колега намира в двигателния отсег. Маха се кората с уплътнение то под прозореца и стои от лява страна, непосредствено до вентилатора на климатика и под моторчето за климатика. 

Реално е на два болна единия е задължителен да се развие за да се стигне до скобата и вадене то и. 

Вади се леко и трябва да се от качи буксата от долу и малко с играчка се слага. 

Няма проблем около 10 мин максимално работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, някой път като имам време ще се занимавам, ти отрки ли проблема на грешката и какво я причинява в крайна сметка?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

И при мен същата беля, излезе грешка и не се трие. Смених батериите и пак седи.

ще пробвам това:  https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/25522/

И ще пиша пак

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята работи, но грешката стои 

012 electrical fault in Circuit. 

Може би трябва да изчакам да се заредят батериите. Утре ще мина през shadowm- имал налична сирена да видим дали ще стане работата.

 

20210608_192948.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...