Jump to content

Проблем с ALARM HORN H12 - алармен клаксон


ssttuunnii

Recommended Posts

Трие се, 46 централ ков. , кодинг,  вадиш 16, трие се грешката, кодинг +16 и излиза с днешна дата :)

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/26/2020 at 8:36 AM, CVT said:

Аз затова смених моите с ААА които са 750 mAh на клетка. Тогава сирената даже и да дърпа някакъв ток в покой, няма да може да ги изпразни.

 

@CVT Привет!

Опитвам се да репликирам твоята схема с 2х3 батерии ААА, можеш ли да ми кажеш как ги върза? Защото аз вързах моите последователно и ги свързах само с + и - от външната страна на платката, понеже вътре ми изглежда като само да свързват едниния с другия полюс(като да стане последователно) ам явно не е така, защото ми се напича платката.. дано не съм я убил.

Извинявам се за некомпетентността предварително :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Morathall трябва да вържеш  последователно 3 батерии по 1.2в  на единия плюс и минус и още 3 по същия начин на другите плюс и минус. NiMh  батериите се зареждат по различен начин от  литиево-йонните, така че не може да ги замениш. При мен не стана със смяна на батериите, въпреки че платката е като нова и алармата не е спирала да работи, само записва грешка electric fault in circuit. . Ако си в София мога да ти дам моите или отиди в Конрад и си вземи. 6бр. х 1.2в х 1200 mAh = 18лв. Аз взех втора ръка сирена, купих една за 15лв, която беше брак и една за 30лв, която е ОК, така че без да пробваш не вземай. Нова е 290лв с 20% отстъпка. В Алиекспрес са по 90лв., но по чуждите форуми твърдят че грешката остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Morathall написа:

@CVT Привет!

Опитвам се да репликирам твоята схема с 2х3 батерии ААА, можеш ли да ми кажеш как ги върза? Защото аз вързах моите последователно и ги свързах само с + и - от външната страна на платката, понеже вътре ми изглежда като само да свързват едниния с другия полюс(като да стане последователно) ам явно не е така, защото ми се напича платката.. дано не съм я убил.

Извинявам се за некомпетентността предварително :D

 

Да, 3 ААА последователно свързани за мястото на едната батерия и още 3 на мястото на втората. Не забравяй на махнеш старите от платката. Платката може да грее докато първоначално ги зареди, но това не е проблем. Аз използвах този държач от Елимекс: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за бързите отговори!

 

@zdrash моите са NiMh, но ги вързах 6 на куп.. явно трябваше на 2х3.. иначе са по 1200mV всяка, та там не трябва да има проблем.

 

@CVT Ох, не ми се говори колко пъти ходих до Елимекс, но са свършили тези с по 3, та правих разни компромисни варианти, но основната ми грешка е 6те последователно иии трагичните умения с поялника :D дано не съм прегрял и прецакал платката. А иначе тя грее без хич да е вързана буксата от колата, горе на "работната маса".

 

Сега поръчах адекватни държачи за по 3 батерии и ще опитам наново, като дойдат, а ако не стане - втора ръка, която 90/100 ще преправям пак, но с повече опит. 

Ако трябва да призная грешките не съм ги гледал..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням дали двете фабрични батерии са свързани последователно или не и няма как да проверя. Само ако са, можеш да свързваш 6-те батерии последователно, иначе не. Най-вероятно не са, защото колкото повече клетки последователно, толкова по-трудно става балансирането.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

В някакъв Skoda форум четох че с тези от алито оставала грешката. Ходи по моргите и с проба на място търси. На моята и смених батериите и не изчезна, а работи перфектно. Вероятно им се опичат платките. Взех една от ShadowM и изчезна грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Дойдоха ми кутиите за 3ка батерии, но не иска и не иска. Не знам след колко време се активира и почва да пищи, но 5-6мин изчаках и не обели дума. Ще търся работеща 2ра ръка. 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.06.2021 г. at 16:22, CVT написа:

Да, 3 ААА последователно свързани за мястото на едната батерия и още 3 на мястото на втората. Не забравяй на махнеш старите от платката. Платката може да грее докато първоначално ги зареди, но това не е проблем. Аз използвах този държач от Елимекс: цък!

Реших да го направя като теб,но не съм внимавал нещо какво си писал и взех АА батерии и държачи за тях. Реших да продължа с тях,малко трудно ги вкарах,но успях и всичко е ОК засега.Направих ги лесно да се откачат батериите, тъй като колата стои доста време с разкачен акумулатор докато ме няма в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Да махнах я и не излиза грешка 

Махнах я и не излиза грешка 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте,

И аз не мога да се отърва от грешката. Отворих алармата и вътре беше като нова. Без никакви забележки. Странното беше, че с махната аларма грешката не изчезваше, което ме доведе до мисълта, че не идва от алармата.... От къде другаде може да идва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако махнеш алармата трябва да я изключиш и от колата с VCDS - да прекодираш, че няма аларма, иначе грешката остава. Обикновено на самите аларми проблема е в самите батерии вътре, ако се подменят се оправя и изчезва грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, grozdan95 написа:

Здравейте,

И аз не мога да се отърва от грешката. Отворих алармата и вътре беше като нова. Без никакви забележки. Странното беше, че с махната аларма грешката не изчезваше, което ме доведе до мисълта, че не идва от алармата.... От къде другаде може да идва....

 

Провери напрежението на двете батерии. Тези NiMH батерии често умират без никакви визуални признаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте, смених батериите със същите, които бяха в платката на варта. Проверих старите показваха 0.3 волта, новите си бяха на 3.7 волта. Явно старите са заминали нищо, че изглеждат перфектно. Но въпреки това грешката не се махна. Изключих алармата през VCDS-a, грешката изчезна, после пак я включих и пак се появи... Всичко по платка и батерии изглежда наред.. някой някакви други идеи ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото съм правил с две отделни аларми, смяна на батериите им, премахване на модула с VCDS, чистене на грешката, връщане... и грешката отново е налице. Това което съм чел по въпроса е, че веднъж записана тази грешка в модула, повече не може да бъде изтрита, това показва и моят опит. Не забелязвам никакви проблеми с работата на алармата, въпреки това. Единствено дразни като сканираш и виждаш, че модулът светва в червено за записана грешка. Варианта е да се търси аларма, която е все още "чиста" от към грешки :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
На 8.02.2023 г. at 11:11, grozdan95 написа:

Здравейте, смених батериите със същите, които бяха в платката на варта. Проверих старите показваха 0.3 волта, новите си бяха на 3.7 волта. 

От къде ги намери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://ashop.bg/baterii/accu-nimh/3-6v-140mah-nimh-akum-bateria-za-pech-montazh-elipsa-27x15x18mm-varta-ni-mh-3-v150h-1ubc -- ето такива взех 2 и ги запоих, но грешката си остана... та по-добре не го прави

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен остана грешката след смяна на батерията. Взех друга аларма. До колкото разбрах, като запише грешка в модула не може да се изчисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...