Jump to content

Клапан за налягане на турбото/чистене на турбото


Godfather

Recommended Posts

Привет н всички.

Автомобилът е А4, Б7 2.0 тди 170к.с.куатро., без катлизатор, дпф и егр.

Веднъж ускорява на гръм, друг път не, без значение топъл или студен двигател.

Светна на таблото лампата за подгерв на свещите, започва да мига и влиза в аварин режим не набира повече. 

Спирам гася паля тръгвам и всичко е ок, до следващият път.

Понеже не ми се занимава с проба грешка(всичко все пак е пари) искам да чия и вашето мнение.

Съмненията на майсторите са 50/50 според диагносткита  : смяна на клапан регулиращ налягане към турбото или сваляне и чистене на самоо турбо!?

 

Хубав ден.

 

 

АУДИ ГРЕШКА.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Проблемът се появи отново.

Вариант актуатор или може и нещо друго да е ?

Хубав ден.

 

п.п. Гешката е отново същата.

За да се провери хода на актуатора турбото трябва ли да се свали от автомобила.

Редактирано от Godfather
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, при мен положението е същото , само че пренадува.Нарочно , когато спря пак турбото не я изгасих и карах до нас така, за да видя каква грешка ще даде.Излезе -16618  - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition). Мисля да пробвам първо с чистене на турбото, защото смених всички вакуумни маркучи.Клапанът няма как да го хванеш според мен, ако на моменти отказва, защото ако изобщо не работи , няма да върви като хората. Да не би пък при теб да остава отворена геометрията поради замърсяване и затова да става така.При мен , както си я търбуша и изведнъж турбото спира и колкото и да натискаш педала, няма никакво напрежение, все едно няма турбо.Гася, паля и пак тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гр.Пловдив препоръчват два сервиза:

Реал Турбо и Георгиев ауто. Някакви конкретни мнение за тези места?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Геометрия, темата е дъвкана в 20 страници в форума на Фолксваген (дизелови агрегати) там е описано как се чисти в домашни условия без да се сваля турбината,как се чисти ако има наличен катализатор както и как се чисти без наличен катализатор.Прочетете и ще си стане ясно защо и как забива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчел съм доста неща по темата. Когато човек не може и не разбира от ремонт на МПС е по-добре да се довери на човек който това му е работата!

Стигнал съм до извода, от прочетеното че остана да е актутор или зацапан геометрия, но понеже е пълно с псевдо гаражни майсторчета търся ЧИТАВ човек за Пловдив.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръстник ако видиш колко лесно се чисти геометрията ще забравиш за майстор.Преди сегашната ми Б-6ца карах Пасат б5 АФН 1.9 110кс и имах проблеми с забиванията на геометрията особено зимата защото не карах на дълъг път (просто нямаше къде да ходя).Първия път се изръсих 150лв на майстор да я свали и изчисти  посред зима и след два месеца пак заби в следвие на градско каране,ходих да я чисти пак защото ми даде гаранция три месеца,чисти я пак и през лятото нямаше грижи.Дойде зимата и пак заби,тогава намерих темата за почистване на геометрията с спрея за фурни от форума на Фолксваген и от тогава три години всяко начало и край на зимата я чистя сам за почти без пари и нямах никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз лично бих проверил , дали ЕГР-а не остава отворен ( по принцип е отворен само в ниските обороти и на празен ход ) 

При мен пренадуването се оправи , след затапване на ЕГР-а (става несъответствие с исканите и получаваните стойности на въздуха ) .  Може да да пробвате и малко да продухате геометрията , извънградско с високи обороти . Но ако това свърши работа , ще е временно. Проверете и дали дебитомера работи коректно .

Успех !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се диагностицира без демонтаж на турбото(демонтаж и монтаж, поискаха 200лв. в сервиз), дали е актуатор или зацапана геометрия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че може да се диагностицира проблема,записва се лог,преди това се гледа управлението на турбината и стойности на мап,дебитомер. Карането на високи обороти не винаги решава проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно.И аз ония дни изчистих всичко и почти съм я сглобил.С продухване пак не стана, въпреки че я карам като служебна :).Сега ще видя дали е било от турбото или от Н75 клапана, защото само те останаха от възможните причини с пренадуването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в Пловдив е възможно да се диагностицират нещата без демонтаж на турбината???

Според "Георгиев ауто" и "Реал турбо", за да се диагностицира дали е актуатор или зацапана геомтреия, трябва да се свали турбото!

Хубав ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готфадър още преди две седмици ти писах на ЛС кой човек може да ти свърши работа в Пловдив и как да го намериш,а ти продължаваш да се питаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...