Jump to content

Странен проблем


kuhak

Recommended Posts

Здравейте колеги стана нещо за мен странно с колата. 

Вчера след като я напече слънцето яко и се качих да си тръгвам от работа не искаше да запали.. Днес след работа свалих стартера и го обслужих целия с нови части, качвам го на колата пак същата история даваш на контакт и като тръгнеш вече да палиш нищо... Ядосах се свалих контактния ключ свалих клемореда направих мост и като дам да върти пак не иска.. Следващата стъпка беше да разделя кабела на стартера (има една букса до буксите за сондите) и като дам плюс на буксата стартера си върти. 

Според мен някъде му се губи тока от купето до тази букса..(само догатвам нямаше как да измеря дали отива директно ток на стартера но след като от кача буксата върти) Не знам минава ли през реле или? Къде може да е проблема според вас? (колата няма имобилайзер) 

А4 б7 1.8т (беше 2.0тфси) 

Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че преди тва ми го беше направила още веднъж но след като се разхлади вечерта си запали, но сега вече не пали дори да е студено. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери клемите и кабелите на акумулатора как са, огледай "маса-та" между двигателя и купето. Виж как е клемата на дебелия кабел на стартера и по-тънката за шалтера на стартера - може да са нагоряли/клеясали отвътре (между кабела и самата обувка) и затова да не върти. Предполагам, че акумулатора си го мерил и е ОК? Колата автомат ли е или е с ръчни скорости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчка е колата клемите са окей направих нова маса между двигателя и купето пак не иска да върти през ключа когато дам + на буксата която е до буксите на сондите стартера върти. За това си мисля че се губи някъде между ключа и тази букса (реално не стига ток до стартера) самата букса е някаква преходна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да имаш допълнителна аларма или имобилайзер, които спират стартера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се поразрових с пробната лампа забелязах че на въпросната букса по горе която съм описал няма ток когато въртиш но пък има ток на клемореда след като завъртя и това ме отведе в кутията на компютъра къде се свързва моторната инсталация с тази н купето беше ми прекъснат кабела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...