dr.f!ngers Публикувано 26 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Здравейте, колеги. От скоро съм собственик на A4 B8 2009 Allroad 2.0tdi 170 коня ръчни скорости. Обслужена е. Направи ми впечатление, че понякога на светофар колата се поклаща малко, но след като едвам докосна газта колкото да вдигна 1милиметър стрелката на оборотомера и след това пусна педала всичко заспива. Понякога го прави през 2-3 светофара, понякога цял ден карам и го прави максимум 1-2 пъти. Пробрах проверката да не е маховика като задържа съединителя и т.н - нищо не се променя. Като цяло съединителя ми се струва перфектен. Дали правилно се ориентирам някой тампон на двигателя да е за смяна? При палене също ми се струва че една идея повече се поклаща автомобила преди да запали. Ако са тампони може ли да се види или задължително трябва да я закарам на майстор. Предстои ми пътуване и съм се малко филмирал. Ще съм благодарен на съвети и мнения дали поне правилно съм се насочил към евентуалният проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 29 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2020 "Проблема е решен" Явно нафтата с която колата е дошла и висяла по автокъщи е била кофти. След ново зареждане всичко работи като по часовник. Благодаря на отговорилите - явно всички са били в темата "Нека да си покажем ароматизаторите колУеги... " Темата може да се изтрие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 29 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2020 Нали се сещаш, че това са сложни автомобили. Телепатичната диагностика не е много ефективна напоследък. Нещо влияе на енергийните полета и се допускат прекалено много грешки... та затова. Не съм мод, но защо да се трие темата, не би ли била полезна според теб? Или малко на фейсбук принципа: Аз да питам, да ми отговорят нещо, да си свърша работата, а после след време някой ако търси, да се оправя... Просто разсъждавам над уханието на ароматизатора, не че нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Здравейте колеги! Четох из форума за подобен проблем но не видях и реших да пиша тук. Проблема е следния става въпрос за VW Passat CC 2007 2.0TDi 140кс Преди седмица както карах с 30 колата загуби мощност и започна да мига лампата за подгрева, спрях отворих капака на двигателя и мотора тресеше яко.. След закачане с VCDS ми даде проблем с 1ва и 4та дюза и стойностите ми не бяха в нормите изобщо Изкарах 4те дюзи и намерих сервиз върнах ги и съответно взех рециклирани на тяхното място със графика на стойностите до тук всичко е ОК. Прибрах се монтирах новите дюзи закачих всичко и до там запалих колата отново яко тресене на мотора, лек бял пушек от ауспусите и на диагностика излиза проблем с дюзата на 4ти цилиндър, вадя буксата на 4тата дюза и колата продължава да работи така, когато изкарам буксата на друга дюза дирекнто колата изгасва.. Какво да правя някой съвет как да продължа и какво да гледам, благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 Кабелния сноп провери,предполага се че са сменени о пръстените ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 10 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 (Редактирано) Дюзите са с нови О-пръстени и дивтунги, забравих да вметна двете грешки които ми дава са P1240 и P0304 Редактирано 10 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 В Ross tech са описани възможните причини,една от тях е кабелния сноп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 От кой град си колега? Мотора е помпа дюза, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 (Редактирано) В Германия съм колега, имам горе долу някакво подобрение смених компютъра,адаптирах го и колата запали много по-добра работа от преди на мотора изтрих всички грешки в системата които имаше и след това започнах да карам колата след 2000 оборота върви много добре без да тресе има си тяга всичко е както трябва.. На място двигателя работи на 820 оборота и има някакво тресене на мотора сякаш работи неравномерно и след определено време ми изкарва грешка на 4 цилиндър но с нея и без нея колата си тресе на празен ход иначе докато я карам няма проблеми има си мощност има си всичко къде да търся вече проблема не знам ... Ще съм благодарен ако ме насочите към нещо защото "смених двигателя" а проблема продължава 😄😄 Редактирано 30 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване