Jump to content

Твърда возия


loshia.1993

Recommended Posts

От заглавието се разбира че имам много твърда возия.Всичко по-предницата е ново включително и амортисьорите които са BILSTEIN.Най малката неравност се усеща и всичко дрънчи в купето имам чувството че нещо ще се разглоби.Втулките на носачите са си нормалните не са плътни от ТТ.Преди тази а3-ка имах друга 110к.с която возеше като лодка,амортисьорите по каталог ги дават едни и същи,единствената разлика която има е че 110-ката беше една идея по ниска.Възможно ли от пружините да идва твърдата возия?

Някой ако може да каже тия пружини дали са за тая кола изобщо?

 

 

105407243_936849356777953_2511466811247107002_n.jpg

105412425_192054742217572_1565327889916347383_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На а3 каква искаш да е возията? 

 При а4 с многоточково окачване и даже със спортно стоково е в пъти по добре. Имах а3 1.8т куатро и първо бях с 18 джанти(така е купих) после минах на 16 една идея по добре беше, но пак е като каруца. Имам и а4 в5, и явно го сравнявам с него, но определено не съм очарован от окачването на а3.

 Сложи 15 с 65 височина и това ако не те задоволява смени я с друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нищо общо с другата ми а3-ка.В няколко 110-ки съм се возил и всичките возят много по приятно (поносимо) за разлика от моята.Аз също съм с 16 ки 205/55.Отвратително вози немога да разбера от какво.Отделно и дето всичко дрънчи и чука а цялата предница е нова.Другата разлика дето виждам е че повечето са били четириврати а моята е двуврата.

Редактирано от loshia.1993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините, поне предните, са си за точно твоят модел и двигател от това, което виждам по ЕТКА. Предполгам и задните са така. Търси проблема другаде. Няма да се учудя, ако идва от билщайна.

Преди няколко месеца сменях задни амортисьори и имах няколко варианта - от твърдо возещи до комфорт вариант. Има значение какви си избрал, не просто да отговарят на модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа билщайна бяха оригиналните.С лепенките на Ауди и Фолксваген,и пак беше същата возията.Това са амортисьорите дано не излезе като реклама.

https://www.autopower.bg/амортисьор-bilstein-22-045744-is8130696.html#desc

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някои чужди форуми има хора, оплакващи се от твърда возия с този модел амортисьори и не само. Споменава се, че е масов проблем. И то не само при Ауди. Явно са си такива.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай повече инфо за амортис. Газови, хидравлични или смес са?

 Възможно да е от тях, но едва ли. По скоро някъде дрънчи ламарина или ауспуха опира в купето.

 Дизел ли е? 

 Сега видях, постнал е линк и аморт. Са газови.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си буферните тампони, в стъблото на амортисьора, много са твърди, може би, аз така купих едни и на втория ден ги махнах,

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампона на макферсона или ударния който стои в прахоуловителя.Този на макферсона го смених със амортисьорите,сложих Лемфордер.Какви сложи ти?

Преди 5 часа, s7r3l0k написа:

В някои чужди форуми има хора, оплакващи се от твърда возия с този модел амортисьори и не само. Споменава се, че е масов проблем. И то не само при Ауди. Явно са си такива.:nixweiss:

С оригиналните пак беше така твърда возията.Сега мисля и отзад да ги сменям понеже и там са оригиналните какво ще препоръчате?И дали да са маслени или газови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газови естествено. Аз сложих Закс. Ако се наложи да се сменят предни, и те ще са Закс. Сложил съм усилената версия на амортисьорите. Ударните тампони, заедно с прахоуловителите са някакви немски, доста добри и скъпи (по-спомен), макферсъна е Lemforder. Общо взето правилно си подбирал, като за амовете само не мога да кажа нищо.

Както споменах по-горе, имаше още стандартни и някакви, които се водиха "комфорт".

Ударните сменил ли си ги? Как така сменяш амове и не купуваш нови ударни тампони? Не са чак толкова скъпи. Цял комплект с прахоуловителите е около 30лв.:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по предницата е Lemforder фен съм тая марка :D с изключение на амортисьорите.Ударните не ги смених понеже моите ми се сториха хубави но явно не са.Като сваля макферсоните трябва ли и тях да сменям или да ги оставя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударните ще сменям.И така и така ще свалям и макферсоните  мисля и тях направо,въпреки че са на година и половина и не са излезнали нагоре,а не съм от най примерните шофьори,и не ми се разглобява пак след някой друг месец или година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ударните тампони и чашките които държат амортисьорите и никаква разлика същата каруца си е.:D Явно ще си карам така докато не дойде време за нови амортисьори.

105952918_2031418193668684_7289886398499847980_n.jpg

106361901_629570991290602_1952909175944002583_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти, много народ се оплаква от билщайните, че возят твърдо. И от B4, и от B6 модела.

Задният тампон (втулката) на носача така ли ми се струва или е доста износен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...