Jump to content

Пълно обслужване на 200к км - къде?


Recommended Posts

Привет, колеги. Чакам една B8.5 quattro 2.0TDI 177 2013 да ми я докарат до седмица. 

На 228к км е колата, внос от Швейцария.

 

Интересува ме къде в София да я заведа за пълно обслужване без да счупя бюджета и да са ок майсторите.

 

П.П. също - какво се сменя?

Направил съм следния списък досега. Моля да кажете, ако съм пропуснал нещо:

-комплект ангренаж,

шпилка,

водна помпа ,

пистов ремък,

обтегач с ролка на пистовия ремък, паразитна ролка,

антифриз, 

термостат с О пръстен,

хидравлична течност,

спирачна течност,

масло и филтри,

по окачването, ако излезе нещо на първи оглед 

Редактирано от snatchy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади си пълната история на колата...може да се свържиш и с предния собственик за съдействие.

От документите ще разбереш какво, кога и с какво е сменяно.

Консумативи, сменени от швейцарския дилър и не достигнали определения си ресурс нямат нужда от "превантивна" смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни бяхме в DasWeltAuto с колега и един от служителите там казваше, че ангренажа вече държал по 10 години. :gruebel: Дали говореше за конкретния мотор или като цяло не съм го питал, но се учудих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен даже ми казаха, че не се гледали изобщо годините, а само километрите... и то 180 хиляди за оригиналния рвмък. Това за 1,6 tdi. До колко е вярно и проверено... кой знае[emoji848]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, CVT said:

Само че този мотор е с ремък, а не с верига. Ще изкара 10 години само ако изобщо не се кара.

Да за ремък става въпрос, при 2.0тди 150 коня. 10 години или 180 или 200к (не си спомням точно колко каза).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на А4-ката (1.8Т BFB мотор) дават смяната на ремъка на 180 000км или 6 години - което настъпи първо. За А6-цата (3.0 BBJ мотор) е 120 000км или 6 години. Питал съм в Порше за двете коли, това важи ако ангренажния комплект се сменя от тях. Доколко може да се разчита на тези интервали не е ясно ...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4 цилиндровите дизели: 

 

PQ/PL 46 - 5 години или 210хил км , което настъпи първо.

MQB/MLB - 10 години или 210хил км, което настъпи първо (без 2.0biTDI CUAA, той е на 120хил км или 5 години).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проверката установи, че ремъка е оригиналния....по никакъв начин няма да има спокойствието да си кара с него.....след седем години и 228 000 км! Специално за ремъка мисля няма какво да се умува....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ще е да се види историята, ако е възможно. Нищо чудно да са сменили ангренажа на 200к км. и да има още мнооого ресурс. Ако няма история - задължителна смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...