snatchy Публикувано 28 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2020 (Редактирано) Привет, колеги. Чакам една B8.5 quattro 2.0TDI 177 2013 да ми я докарат до седмица. На 228к км е колата, внос от Швейцария. Интересува ме къде в София да я заведа за пълно обслужване без да счупя бюджета и да са ок майсторите. П.П. също - какво се сменя? Направил съм следния списък досега. Моля да кажете, ако съм пропуснал нещо: -комплект ангренаж, шпилка, водна помпа , пистов ремък, обтегач с ролка на пистовия ремък, паразитна ролка, антифриз, термостат с О пръстен, хидравлична течност, спирачна течност, масло и филтри, по окачването, ако излезе нещо на първи оглед Редактирано 28 Юни 2020 от snatchy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 29 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2020 Виж темата с препоръчаните сервизи и си избирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Извади си пълната история на колата...може да се свържиш и с предния собственик за съдействие. От документите ще разбереш какво, кога и с какво е сменяно. Консумативи, сменени от швейцарския дилър и не достигнали определения си ресурс нямат нужда от "превантивна" смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Преди няколко дни бяхме в DasWeltAuto с колега и един от служителите там казваше, че ангренажа вече държал по 10 години. Дали говореше за конкретния мотор или като цяло не съм го питал, но се учудих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Само че този мотор е с ремък, а не с верига. Ще изкара 10 години само ако изобщо не се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Абе той може и да изкара.....но оправдан ли е риска?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tod_vn Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 На мен даже ми казаха, че не се гледали изобщо годините, а само километрите... и то 180 хиляди за оригиналния рвмък. Това за 1,6 tdi. До колко е вярно и проверено... кой знае[emoji848] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 2 hours ago, CVT said: Само че този мотор е с ремък, а не с верига. Ще изкара 10 години само ако изобщо не се кара. Да за ремък става въпрос, при 2.0тди 150 коня. 10 години или 180 или 200к (не си спомням точно колко каза). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 (Редактирано) При мен на А4-ката (1.8Т BFB мотор) дават смяната на ремъка на 180 000км или 6 години - което настъпи първо. За А6-цата (3.0 BBJ мотор) е 120 000км или 6 години. Питал съм в Порше за двете коли, това важи ако ангренажния комплект се сменя от тях. Доколко може да се разчита на тези интервали не е ясно ... Редактирано 2 Юли 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Те дават гаранция, ако се прави при тях. Ако издумка по-рано е спорно какво ще се случи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 За 4 цилиндровите дизели: PQ/PL 46 - 5 години или 210хил км , което настъпи първо. MQB/MLB - 10 години или 210хил км, което настъпи първо (без 2.0biTDI CUAA, той е на 120хил км или 5 години). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Ако проверката установи, че ремъка е оригиналния....по никакъв начин няма да има спокойствието да си кара с него.....след седем години и 228 000 км! Специално за ремъка мисля няма какво да се умува.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tod_vn Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Най-добре ще е да се види историята, ако е възможно. Нищо чудно да са сменили ангренажа на 200к км. и да има още мнооого ресурс. Ако няма история - задължителна смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Километри ИЛи години, винаги е било така. Като се купи кола е най-сигурно да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване