Jump to content

Електрическа перка


Donvankata

Recommended Posts

Здр. Колеги имам питане на вашите коли дали когато температурата на водата достигне и мине 95 градуса вкл. ли се ел. перката  при положение че компресора на климатика не е включен 

На температурния  датчик в радиатора  пише 95 и 102 градуса което ще рече , че след 95 трябва да се вкл. на 1 ва степен а след 102 на 2ра , 

 

Температурата на водата я гледам с вагкома и на дисплея на климата а не на километража 

 

Перката тествана и е работеща ,но не се пуска 

Редактирано от Donvankata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен електрическата перка се включва само с компресора. При работещи термостат и виско не трябва да достигаш такива температури.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В града 95 градуса държи някъде колата , температурата я гледам с вагкома а на таблото пише 90 разбира се 

 

А виското го сложих ново , но не ми харесва как работи  много е меко , при тия 95 градуса трябва да фучи да ама не 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да е по ваг 95 градуса лятото. Преди да сменя моето високо, което беше зацепено постоянно фучеше яко, но един ден се разпадна и даже си остави следите по радиатора. С новото беру, не го чувам да фучи както преди, но по табло винаги е 90 гр. 

 Климатика ми е поставян допълнително, Диария и Ел. Перката без климатик, никога не съм е чувал да се включва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво е това виско беру да не е бехр 

 

оригиналното виско  преди години фучеше  когато си иска после сложих друго и сега е с ново 

 и не се ли чува да фучи нищо не охлажда 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си елементарен тест за не/работещо виско.

А това, че не "фучи", спокойно можеш да го отдадеш на новия профил на лопатките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работи виското  с подаване газ на място градусите падат малко  , но е меко  , при изгасен  загрял двигател като го  завърта на ръка прави около 4 оборота  , на другата ми кола е по-твърдо  там  я направило един оборот я не 
пълна ши*ня са тия вискота  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, NIKO написа:

Има си елементарен тест за не/работещо виско.

А това, че не "фучи", спокойно можеш да го отдадеш на новия профил на лопатките.

Аз сменях само виско, без перката. 

 Нямат видима разлика със старото.

 Марката която сложих, не помня може и да е Берн, по спомен споменах предното мнение beru. 

 Към автора на темата, карай си спокойно колата. Ако не работи виското лятото ще го разбереш, на дълъг път с климатик. Ако почне да качва градуси над 95 по табло, една от причините може да е от него.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли спомен кви пари си го купувал че са два модела  аз гледах тоя по евтиния behr около 180 лв  и не ми хареса колко леко се върти и зимах nrf преди 1 седмица  и май се прецаках трявбаше да зема febi но по натам ако имам възможността ще го купа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи много как е складирано. Има си посока на кутията, също и ако се сваля от колата трябва да стой не легнало, а както е на колата. 

 Феби е пакетажна фирма, да попаднеш на читаво феби си е лотария. Предишния собственик го беше сменял точно с феби и беше зацепено постоянно, докато една зима колата в изкачване на нагорнище изведнъж тръгна осезаемо, все едно турбо включи. Като спрях перката се удряше в радиатора, виското се беше разцепело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...