Jump to content

Крив волан след реглаж


n0pain0gain

Recommended Posts

Привет, тъй като наскоро си сменях някой части по ходовата част (маншони, вътрешен и външен накрайник, както и един носач че имаше разбит шарнир) и което волана ми беше доста крив спрямо изправена позицията на гумите, поне 10-15 градус. Следователно ходих на реглаж обаче все още е крив макар и доста по-малко, около 2-3 градуса, но все пак е крив и ме дразни. Та се чудех и въпроса ми е тия не са ми направили реглажа като хората или има още нещо криво разбити по това окачване което съм бил пропуснал да оправим...
Прикачвам снимка от реглажа...

 

IMG_1994.jpg

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлицовете са 86, така че са през ~4,19 градуса. Ако е малко повече от 2-3 градуса може се отвърти волана и да се завърти с един шлиц и да стане доста близко до идеалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за бързите отговори, а какво точно ще рече шлиц, тъй като не съм запознат :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хм ясно, обаче нещо не схващам като че ли... Това не трябва ли да се оправи някъде през ходовата част, тъй като волана не мисля че е пипан някога, а и преди ремонта на ходовата част и реглажа беше прав (почти перфектно). 
Малко предистория: колата е удряна миналата година и имаше два криви носача при което бяха смениени още тогава и следвателно и бяха правили реглаж, сега почна да ми скърца като върта волана при което и направих диагностика и излезнаха че доста неща има за смяна, 5 втулки, 2 накрайники (при който единия се оказа че ябълката е крива на 30-40 градуса и така съм си карал което според майстора е било много опасно ако се е била счупила в движение) и 1 носач. Та както и да е купих всичко смениха го, направиха и реглаж и волана е крив с въпросните 3-4 градуса което е адски дразнещо. Въпроса ми пак ли на реглаж трябва да ходя или има нещо друго криво?

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак на реглаж, отиваш при тези който са го правили и им казваш че волана още е крив, като го нагласят врътваш едно кръгче да си сигурен че е ок и чак тогава си тръгваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толкова малко могат отдолу да го оправят. И трябва отдолу.

Ако се премести от шлиците датчика за положение на волана ще продължава да си отчита някакви градуси, което не е кой знае какъв проблем, стига да не мине границата от 4-5гр и да светне лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...