Germanecaa Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Група, някой може ли да ми даде съвет как да ги подобря,изобщо не съм доволен от оригиналните спирачки, ползвам само оригинални ОЕМ дискове и накладки.. От известно време карам EBC накладки една идея е по добре, но има още какво да се желае.... 4.2 tdi 2015 385 hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Спирачна течност сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 (Редактирано) Пробвай с TAROX дават ги за читави и по-добри от ОЕМ. @GermanecaaВсъщност какви по-точно са драмите/симптомите ? Редактирано 3 Юли 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Кои цвят накладки на ебц ползваш и какви са оплакванията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Пълен боклук са им спирачките, човек! За един месец 3 пъти сменям накладки и скърцат да си е*е майката, отделно не спират като хората, чисто нови дискове, накладки, дори смених двата спирачни апарата отпред с маркучите за всеки случай - същата работа, ако намериш някакво решение ще се радвам да го споделиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Нямам възможност да ровя с какви размери дискове е ама вижте дали tarox имат подходящи. Друго което може да се направи е минаване на маркучи с метална оплетка. HEL предлагат такива. Спирачна течност висок клас. Вече ако след смяната на дисковете с тарокс или други в този клас не стане това което се очаква... ще трябва да се мисли за смяна на спирачните апарати с нещо 6/8 бутално и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 На 4.2TDI и 4.0TFSI дискове и апарати еднакви ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Най вероятно да понеже са V8. Или поне като съм ровил съм виждал, че Ауди се водят по няква такава схема... S8 е друга бира де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Размера на дисковете е еднакъв, предполагам и спирачните апарати са еднакви, интересното е, че слагат същите спирачки и на W12 (на тези които са без керамика), не знам това как спира след като моята не може да спре като хората с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 (Редактирано) Изглежда, че дисковете са 380мм с двубутални апарати ... което е заеви ти. S8 е с 400мм дискове и 6 бутални апарати. Като най-вероятно спира по осезаемо по-различен начин (ама това само го предполагам). При тези обстоятелсва моето лично мнение е да не се занимавате извъобще с 380мм дискове и направо да се търси/вземе сет от S8 D4 или висок клас афтърмаркет като AP Racing примерно. Редактирано 5 Юли 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Мойте са 400мм с 6 бутални апарати, пълно лайно са. Сега ще пробвам някакви феродо нещо си и ще дам отзив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Не спират и първият път добре или бързо прегряват и не спират? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Не спират от нито един път добре и скърцат да си е*е майката, ако нариташ педала до ламарината тогава има някакво спиране - нищо не става от тия спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Преди 5 часа, Бако Мецан написа: Мойте са 400мм с 6 бутални апарати, пълно лайно са. Сега ще пробвам някакви феродо нещо си и ще дам отзив. Баф мааму това на S8 ли е ? Иначе щом е така може би е добре да се помисли за изцяло нов сетъп спирачни апарати, дискове и накладки. п.с. Чак не ми се вярва, че може да е толкова зле със 6 бутални апарати и 400мм дискове ... тия от Порше да не слагат някакви шано дискове деба ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 S7, смених апаратите преди 1 месец и двата, нови маркучи, нови дискове, нови накладки и пак не става, само педала ма спирачката не съм сменил и нощо не става, човек. Тия са пълна пародия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 6 hours ago, Бако Мецан said: Не спират от нито един път добре и скърцат да си е*е майката, ако нариташ педала до ламарината тогава има някакво спиране - нищо не става от тия спирачки. Тоест спират най-добре като ги натиснеш докрай? Звучи логично, може би очакванията ти не са реални. Все пак това е S модел и е повече комфортно ориентиран. Да ловят много и от малко натискане се ориентирай към RS модел, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Щом искаш да спира пробвай нещо по-иновативно: Porsche Surface Coated Brakes ... или търси проблема извън консумативите - спирачни помпи, спирачни пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Поръчах накладки Ferodo DS 2500, това е последното нещо което ще сменя по спирачките и ако не става го пускам за продажба тоя кош. @Superunknown, колата явно има някакъв проблем, ако наистина така спира тая спирачна система, не виждам А8/S8 как ще спре като са няколко стотин кила отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Пробвай тогава друга S6/7-ца, в мобилето се продават доста. Ако и там е така проблема е общ ако това е проблем и ще си смениш колат с нещо което спира според теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 6 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Ebc yellow stuff за сега с тези накладки нямам скърцания и спирането е една идея по-добро... НО пак не ми харесва как спира, маркучите, спирачната течност са сменени... Остана да пробвам цял сет от S8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Два + тона параход спира единствено с керамика !! Никакви алтернативни дискове и накладки не вършат работа . Оригиналните се справят ако ги пазиш .Килограмите и произвежданата топлина убиват дисковете ( закаляват се ), а накладките особено EBC , Ferodo 2500 с повишено триене се изпържват . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Да да само с извънземна технология ще спира ай сектир. Има поне няколко човека които карат RS6 C6 с по над 700-800коня даже един е прескочил 900 коня, та този последния кара тоя тулуп на писта баш с Ferodo DS2500 и двукомпонентни метални дискове от AP Racing и не не ги хвърля през ден Просто си има дискове и дискове. На който му се чете ето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 (Редактирано) Преди 5 часа, Push написа: Два + тона параход спира единствено с керамика !! Никакви алтернативни дискове и накладки не вършат работа . Оригиналните се справят ако ги пазиш .Килограмите и произвежданата топлина убиват дисковете ( закаляват се ), а накладките особено EBC , Ferodo 2500 с повишено триене се изпържват . Тъй, тъй, ама на тия дето не им спира не им се признава, че са правилй екстремни спирачкк от +200км/ч Само за справка, изпържено(запалено) феродо отделя сажди с пъти в п повече(а това си е суха смазка ), закалени дискове свирят, изпечени накладки също свирят. Та от там ми се струва, че очакванията за ефективност на спирачките надминавят с пъти възможноститв на технологията. Та да си търси керамика, да си я черви и да си я плаща Бако ти Мецан и да не плаче като Саранската мечка, от не му иде... на маниерите. Редактирано 7 Юли 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 😂 това ми хареса. Правил съм спирания от 200+, но не са били чак толкова екстремни, че спирачките да са чао, те от чисто нови така си спират, не в следствие на запалване, затова ми е интересно дали на всички спирачната система е толкова зле, или при мен има нещо, тия дни съм се разбрал да пробвам една S6-ца да видя там как спира. Имам някакво предчувствие, че ако ще и накладки от Марс да сложа, пак ще е същата работа. А относно керамиката, аз 100 пъти съм казал, че тоя кош е за керамика, но цената на дисковете и накладките е 45.000 лева, апаратите предполагам са още по 5-6.000 и излезе колкото половината кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 (Редактирано) @Бако Мецан Всъщност колко ти тежи S7-цата ? Преди да мислиш за керамика виж какво могат да предложат те тия: http://www.bgdevelopments.co.uk/ Сет за RS6 C6 (390мм дискове и камбани от AP Racing с накладки Ferodo DS2500) ми го бяха оферирали на ~ 1150GBP. Та пробвай и тях ... ся нз защо обаче RS6/7 4G са с отново със 6 бутални апарати обаче дисковете им са на 390мм пък S6/7 са с 400мм дискове Единственото което е видимо по различно е, че апаратите на S6/7 са доста по затворени докато тези на RS6/7 са доста по отворени от към джантата, та тази разлика е възможно да влияе негативно на охлаждането на накладките при S6/7 ... ама това е само моя си теория. Също е възможно буталата да са с различни диаметри и т.н. Ходи ги хвани ауди какво точно и защо са го направили така, че 4G S6/7 да излизат с по големи метални дискове спрямо 4G RS6/7 п.с. Керамичните дискове си имат и те кусури (освен цената им де) при определени условия ама това е една друга тема ... Редактирано 7 Юли 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване