Jump to content

Показания дюзи


zevsa

Recommended Posts

Здравейте момчета! От доста време забелязвам като шофирам лятото с включен климатроник след спиране на светофар примерно, явно се натоварва компресора и след няколко секунди колата започва да работи по-грубо( с повече вибрации). Направих снимки на показанията на дюзите с и без включен климатроник. Стойностите са при температура на двигателя около 60гр. Да търся ли там проблем или нещо друго може да се случва? Фреон има! От показанията забелязах че стойностите с и без климатроник се менят доста, дюза която е показвала около нула с включен климатик показва около 40

Колата е 1.9 116к.с. AJM

IMG-52efcde75e9aecc8b7e658a389731e0b-V.jpg

IMG-85b801dae0332f06a74ec7bc897ad15d-V.jpg

Редактирано от zevsa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика отнема част от мощността на двигателя ,отделно при високи температури на въздуха  тди  моторите губят част от мощността си.Разликата при 10 градуса без климатик и 30 с климатик  е осезаема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.07.2020 г. at 14:36, zevsa написа:

От доста време забелязвам като шофирам лятото с включен климатроник след спиране на светофар примерно, явно се натоварва компресора и след няколко секунди колата започва да работи по-грубо

Значи е нищо това да помпаш по 15-20бара с обем и дебит да ти охлажда цялото купе с киловати консумирана мощност от мотора.  Очаквам следващия въпрос да е....аве като пусна климатика, нещо ми се спъва колата в жегите.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво е натоварването на двигателя със и без климатик, ще сравним стойностите с моя. Има вероятност компресора ти да натоварва много повече отколкото трябва.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото съм го имал и аз преди много време нa AJM :)

Голямо чудене беше от какво ли е,в един момент смених пълен комплект съеденител+демпфер и познай о чудо.... На 90% се промениха нещата и доста вибрации изчезнаха на празен ход ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е сменен преди няколко месеца! Демфера беше здрав все още. Приложих снимка със стойностите на дюзите с включен и изключен климатроник. Имам чувството че проблема се появява като се включи 2ра степен на перката на климатика,тогава когато той е в най-натоварен режим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава вижте какво налягане прави климатика също вариант за преостатен клапан и запушен дехидратор.

Който разбира, ще знае къде и кво да гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя не е първа младост, предполагам не му е правено основен ремонт или пълен анализ на състоянието.Показанията на инжекторите е само една малка част от  картината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На реални 310хил е! Наистина при мен не е правено нещо по двг но в някои теми се споменава за износване на разпределителния вал и реших да попитам дали е възможно показанията на дюзите да има общо с това. Гледал съм показания на добри дюзи и клонят почти към нула а моите доста се променят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...