PlamenDeqnov Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Здравейте на всички. Четох доста теми вече от 3- 4 месеца извинявам се че пак пиша на тази тема. Проблемът е следния. Колата е ауди а3 8л 1.6 2000г. върти, но не иска да запали! Когато дам на контакт и чека не светне тогава не иска да запали, но когато светне пали веднага без проблем ( и след това чека си се загася като запали ). Проблема се появи като стана топло(не знам дали има това значение). Това се появяваше на седмицата 1 път сега започна системно. Закачах я на компютър имах грешка на ламбда сондата смених я и сега не ми дава грешки. Оправя се когато извадя клемата на акумулатора за 5 мин, но ми се е случвало 1-2 пъти и това да не помогне. Бутам я напред, назад 10-20см на пета пак неще . Когато с няколко момчета я засилим и успяваме да я запаля в движение на скорост(това също се е налагало само веднъж защото беше първия път в който го направи). Четох за датчик на хол(не знам кой от двата е), но не мога да разбера къде се намират двата датчика на колянов и разпределителен вал, намерих единия които е до масления филтър, но не знам кой от двата е. Вече незнам какво да правя, не мога да продължа да вадя клемата щото ще скапя нещо друго. Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Релето на екуто мисля, че е свързано с чека. Клемореда също може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dankarlo Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Този датчик до масления филтър е на коляновия вал. На мен ми се беше развалил преди години. Не знам дали забелязваш освен трудното палене, ако усещаш загуба на мощност, все едно на светофара тръгваш на 3та. Симптомите също включваха и трудно палене, въртиш, отзад в ауспуха гърми от недоизгорели газове. Датчика мисля че беше към 80 лева и за смяната се изискваше единствено един гаечен ключ. И при мен не излизаше на компа. Най-лесното е или да купиш датчика или някой с работеща кола да ти даде да тестваш. Разликата би трябвало да я усетиш веднага или след малко каране. Също така тогава смених и комутатора с някакъв втора ръка, тъй като се беше напукал и евентуално от там можело да се губи ток към свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenDeqnov Публикувано 7 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 (Редактирано) Добре, благодаря ти ще пробвам и ще пиша дали се е оправило Редактирано 7 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenDeqnov Публикувано 29 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 Благодаря ви! Проблема до някъде е решен. Сега проблемът е, че колата изгуби мощност, стана мудна , прекъсва(придърпва) в ниските обороти при подаване на газ, пали трудно, не е върви както преди. Благодаря ви отново. Смених датчика на коляновия вал с нов на валео и почистих крачетата на релетата. Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете и с този проблем. Също да добавя, че ми излизат тези две грешки 16705 Engine Speed Sensor (G28) Implausible Signal P0321-35-10 -- Intermittent 16845 Shareware Version To Decode all DTCS P0461 35-10- Please Register/Activate - Intermittent. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване