Jump to content

След ремонт на главата започна да гори много масло Защo ?


krasko74

Recommended Posts

ами надуваше.свалиха я.спукана.взех друга.надуване шлайфане клапани.2000 км минах и изкриви клапан и откъсна шпонката на зъбното колело на коленовия вал.Айде пак сваляне.при друг майстор на глави.не надува върви нирмално даже ми се струва че харчи по малко.Но за 1000 км 1,5 масло долях.няма течове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре де.ако е от сегментите или турбината преди що не гореше.преди всичката тая дандания за 6000 съм долял половин кило.турбината си е същата.сегментите не са пипани.не е сваляно долнището

как се проверява турбо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни маркуча от турбото към кулера, непосредствено преди кулера и виж има ли масло в него.

 

Макар, че като чета, все повече клоня към некачествен ремонт на главата.

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какво може да е.нали се сменяват гумичките и се напасват клапаните.Не знам може ли когато съм в движение с високи обороти да избива от някъде.а на място да няма нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често при износен цилиндър се появяват тия симптоми. След като сте обслужили главата клапаните уплътняват по-добре, в следствие на което започва да се вдига картерното налягане. Трябвало е да премерите и цлиндрите за износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един специалист ми казва че ако е ментелива нафтата и пуши много ще пипа и маслото.аз покрай пандемията напълнх резервоара .,На половината се случи последния ремонт.пушеше за страх през това време доливах и масло.смених бензиностснцията и спря да пуши.Дали няма да се окаже прав тоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерната вентилация бих погледнал за запушване в някаква степен. Иначе да,като се появи компресия след ремонта,има го тоя момент с маслото. Добавка в маслото може да облекчи положението.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук повече се говори за повишена компресия и голям разход на масло .Според мен е понижена компресията и имаме изпомпване на масло в горивната камера или протекъл турбокомпресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...