krasko74 Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Някой.има ли представа защо се получава така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Некачествен ремонт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 А защо е сваляна главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 8 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 ами надуваше.свалиха я.спукана.взех друга.надуване шлайфане клапани.2000 км минах и изкриви клапан и откъсна шпонката на зъбното колело на коленовия вал.Айде пак сваляне.при друг майстор на глави.не надува върви нирмално даже ми се струва че харчи по малко.Но за 1000 км 1,5 масло долях.няма течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Мери компресия и провери турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 8 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 е добре де.ако е от сегментите или турбината преди що не гореше.преди всичката тая дандания за 6000 съм долял половин кило.турбината си е същата.сегментите не са пипани.не е сваляно долнището как се проверява турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 (Редактирано) Махни маркуча от турбото към кулера, непосредствено преди кулера и виж има ли масло в него. Макар, че като чета, все повече клоня към некачествен ремонт на главата. Редактирано 8 Юли 2020 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 8 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 е какво може да е.нали се сменяват гумичките и се напасват клапаните.Не знам може ли когато съм в движение с високи обороти да избива от някъде.а на място да няма нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Доста често при износен цилиндър се появяват тия симптоми. След като сте обслужили главата клапаните уплътняват по-добре, в следствие на което започва да се вдига картерното налягане. Трябвало е да премерите и цлиндрите за износване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Преди 12 часа, krasko74 написа: 2000 км минах и изкриви клапан и откъсна шпонката на зъбното колело на коленовия вал Как се криви клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 То т'ва за масовката "сервизи" е рокет сайънс. Преди 1 час, vladi написа: Доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 един специалист ми казва че ако е ментелива нафтата и пуши много ще пипа и маслото.аз покрай пандемията напълнх резервоара .,На половината се случи последния ремонт.пушеше за страх през това време доливах и масло.смених бензиностснцията и спря да пуши.Дали няма да се окаже прав тоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Надявай се на тия легенди.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Ами кво.да я развалям пак ли А стига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Vladi много точно го е написал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 ша карам така и няма да я натискам много кво да правя след 1000 км трябва да го сменям. дано се пооправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Маговете са по СКАТ, тука трябва да си возиш тубата с масло отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 е воза я.кво друго ми остава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 не знам дали вече да се не моля на маговете.че друго не остана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 не знам дали да не сложа 15w40 Чоекът от който купих колата я е карал с 15 ка.60000 км е минал .каза че му е харчило по 1 литър на смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 15 е чорба и ще гори повече, мани какво ти говори.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 е не е ли по гъсто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 (Редактирано) Картерната вентилация бих погледнал за запушване в някаква степен. Иначе да,като се появи компресия след ремонта,има го тоя момент с маслото. Добавка в маслото може да облекчи положението. Редактирано 10 Юли 2020 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 10 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 как се проверява тая вентилация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 Тук повече се говори за повишена компресия и голям разход на масло .Според мен е понижена компресията и имаме изпомпване на масло в горивната камера или протекъл турбокомпресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване