Jump to content

След ремонт на главата започна да гори много масло Защo ?


krasko74

Recommended Posts

Добре де, нали уж преди това не е харчила много масло? Как след ремонт на главата турбото ще даде фира?  @audi+ никой не говори за повишена компресия, а за износени цилиндри, повишено картерно налягане, в следствие на по-добро уплътняване на клапаните след ремонта на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Под капака на клапаните имаше една мембрана, която може да се е скъсала. 60-70лв оригинално, тя прави много мизерии с картерното налягане.

23-25 от схемата. Щом си смянял глава, може на "новата" да е била скъсана.

Редактирано от SPiTFiRE_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Свалях всмукателния колектор,за да погледна клапаните.Сухи са стъблата.Колата не пуши синьо.Но прави черно петно на бронята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обикновено драмите са с водачите и гумичките изпускателните клапани...заради температурата и липсата на смазване. всмукателните колкото и малко се смазват от картерните газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...