Jump to content

Тресене при палене а8 d2 3.7 40v 260


Gorgol

Recommended Posts

Здравейте банда. Четох доста по форума но не намерих нещо конкретно за моя проблем затова и пиша тази доста дълга тема. Имам следния проблем с моя параход а8 д2 3.7 40v 260hp quattro автомат без АГУ . От известен период (3-4 месеца) колата в 90% от паленията тресе двигателя за около 10-30 секунди все едно не палят всички цилиндри. И в повечето случаи не се и изфорсирва а дига обороти неравномерно постепенно до 1100. След това колата се оправя и заспива. Ако я загася след една минута примерно или 10-15 минути и я запаля пак пали без никакъв проблем. Един два-пъти съм усещал притрисане (прекъсване) на някой светофар.  Закачах я и единствената грешка която излизаше беше за разпределителен вал. Бяха счупени бананите и на двата обтегача. Смених и двата обтегача с чисто нови. Смених и ангренажен комплект и всички филтри + горивен. Един или два дни пали като хората и пак почна да тресе при палене. Смених всички 8 свещи с нови бош 4 полюсни. Лек положителен ефект. Смених цялата система от тръби и дюзички, кошничка и бензинова помпа в резервоара. Ефект почти никакъв като положителното беше ,че вече на четвърт пълен резервоар не ми гасне. Чистил съм дебитомер. Чистил съм иегер клапа. Сменил съм температурен датчик охладителна система.  Купил съм  нови 2 бобини Беру ( старите са Хитачи) В момента ги менкам като на един от цилиндрите очевидно е имало някакъв проблем от страната на пасажера (банк 1)значително намали тресенето. Остават ми още 3 бобини да изтествам. Притеснява ме ,че ако не е някоя от оставащите 3 бобини какво може да е.Проверявах и вакуумите. Прави вакуум. Не съм проверявал бушоните дали някой  не е заминал но това днес ще го проверя. От датчик на хол ( колянов вал ) може ли да дава такива симптоми? Пак казвам грешки не записва. Гъбата на подкартерните изпарения е пукната от едната страна но като слагам пръст на фабричните отвори отгоре смуче. Така ,че моля Ви дайте някаква насока какво може да е, че вече нервната струна ме тресе жестоко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

профилактично може да смениш и свещите.

 

виж и как работят ламбда сондите в движение - трябва бързо да сменят стойностите и те да са в посочените граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така малко ъпдейт.  NIKO еми не е от тях. Само една имаше проблемации но не се оправи напълно.Дебитомера уж мери. Groober тези са чисто нови на 300 км са. Смених и гъбата за всеки случай. Тука сега идва интересната част със сондите. Аз още преди това бях решил да ги меря. Та в четвъртък кардинално решение взех и ги изключих от буксата.  И чудо колата все едно и олекна. Работи много по добре и има значително повече тяга и набира по добре и не мъчи скоростната кутия. А относно паленето и там има значително подобрение. Пали много добре притрисва за 3-4 секунди и то леко и не всеки тъп. Единственото което не съм проверил е дюзи. Ако и кажете къде мога да ги проверя в София и околностите и да знам ,че и това е проверено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е явно е от сондите, сменяй ги. Бензинови дюзи е много малко вероятно да се скапят, питал съм в няколко сервиза и твърдят, че досега не са сменяли нито веднъж на тези мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...