userpmmpmm Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 (Редактирано) Здравейте, колата има много висок разход на масло, от последната смяна е минала 2600км, а се наложи да долея 1л. Кара се с Castrol Edge 5W40, няма никакъв пушек, колата е 1.8Т BEX. Редактирано 11 Юли 2020 от userpmmpmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 Време е за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 (Редактирано) На 11.07.2020 г. at 11:56, userpmmpmm написа: Здравейте, колата има много висок разход на масло, от последната смяна е минала 2600км, а се наложи да долея 1л. Кара се с Castrol Edge 5W40, няма никакъв пушек, колата е 1.8Т BEX. Смени маслото с друга марка и да е фули синтетик! Редактирано 12 Юли 2020 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 13 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2020 Сложи Равенол от Цецо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2020 Castrol Edge 5W40 си е пълна синтетика и е по спецификация за този мотор. Няма как да се оправи проблема само с наливане на друга марка масло. Не заблуждавайте човека да си хвърля парите на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 13 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2020 На 11.07.2020 г. at 11:56, userpmmpmm написа: от последната смяна е минала 2600км, а се наложи да долея 1л. Няма как за 10 000км. да се долее 4л. и причината да е в избора на марка масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2020 Проблема не е в маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Картерната вентилация понякога е причината за тоя разход. Ама като не разбира чоеека, не знае какво да гледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Преди 10 часа, tonko2.0T написа: Проблема не е в маслото. И аз мисля, че е прекалено висок разхода за това, но осемдесе лева не са 800 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userpmmpmm Публикувано 16 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 И аз мисля, че няма как да направи такъв разход без значение от маслото. Благодаря много на всички, колата ще влиза в сервиз и ще разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userpmmpmm Публикувано 16 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 (Редактирано) Евентуално да има все пак някакъв шанс да съм попаднал на някое турско менте, понеже при нас оригинален кастрол трудно се намира, и в комбинация с по-бързото ми и агресивно каране да го е изгълтала? 🤔 много рязко скочи разхода, точно след смяната, преди това доливах 1л на поне 5000км. Редактирано 16 Юли 2020 от userpmmpmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 (Редактирано) Аз карам точно с това масло в България вече няколко смени. Моя механик ми го поръчва от Тех-ко или EURO 07. Колата си гори 600 mL на 10 хил. км, колкото си е горяла винаги и е нормално за моя мотор. И аз като тебе обичам да я настъпвам. Редактирано 16 Юли 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 Може турбината да си заминава и маслото да излиза през ауспуха - не е задължително да има мазно по накрайниците на гърнетата. Свали свещите и виж дали са черни/мазни, махни гофрирания маркуч да видиш дали има масло вътре. Ако проблема е в топлата част на турбината обаче няма да може да се види с тези проверки. Другото е ако маслото е пълно менте да става на "вода" от високата температура покрай турбото и да го гори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 Може и картерна вентилация,провери капачката на маслото на капака,трябва да няма вакум,а да си пусира,и при повишаване на оборотите да прилепва!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване