Jump to content

Много висок разход на масло 1.8Т


userpmmpmm

Recommended Posts

Здравейте, колата има много висок разход на масло, от последната смяна е минала 2600км, а се наложи да долея 1л. Кара се с Castrol Edge 5W40, няма никакъв пушек, колата е 1.8Т BEX.

Редактирано от userpmmpmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.07.2020 г. at 11:56, userpmmpmm написа:

Здравейте, колата има много висок разход на масло, от последната смяна е минала 2600км, а се наложи да долея 1л. Кара се с Castrol Edge 5W40, няма никакъв пушек, колата е 1.8Т BEX.

Смени маслото с друга марка и да е фули синтетик!

Редактирано от anto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Castrol Edge 5W40 си е пълна синтетика и е по спецификация за този мотор. Няма как да се оправи проблема само с наливане на друга марка масло. Не заблуждавайте човека да си хвърля парите на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.07.2020 г. at 11:56, userpmmpmm написа:

 от последната смяна е минала 2600км, а се наложи да долея 1л. 

Няма как за 10 000км. да се долее 4л. и причината да е в избора на марка масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че няма как да направи такъв разход без значение от маслото. Благодаря много на всички, колата ще влиза в сервиз и ще разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Евентуално да има все пак някакъв шанс да съм попаднал на някое турско менте, понеже при нас оригинален кастрол трудно се намира, и в комбинация с по-бързото ми и агресивно каране да го е изгълтала? 🤔 много рязко скочи разхода, точно след смяната, преди това доливах 1л на поне 5000км.

Редактирано от userpmmpmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам точно с това масло в България вече няколко смени. Моя механик ми го поръчва от Тех-ко или EURO 07. Колата си гори 600 mL на 10 хил. км, колкото си е горяла винаги и е нормално за моя мотор. И аз като тебе обичам да я настъпвам.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може турбината да си заминава и маслото да излиза през ауспуха - не е задължително да има мазно по накрайниците на гърнетата. Свали свещите и виж дали са черни/мазни, махни гофрирания маркуч да видиш дали има масло вътре. Ако проблема е в топлата част на турбината обаче няма да може да се види с тези проверки. Другото е ако маслото е пълно менте да става на "вода" от високата температура покрай турбото и да го гори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и картерна вентилация,провери капачката на маслото на капака,трябва да няма вакум,а да си пусира,и при повишаване на оборотите да прилепва!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...