Jump to content

Двигателно масло


baramov1234

Recommended Posts

Колеги имам 2 питания едното е нормално ли е масло на 3000 км сменено с оригинално от Райно да е черно.Второ питане от време на време ми показва грешка че не ми работи сензора за автоматичните чистачки и  автоматични фарове при положение че те работят.Четох че това се получава при завиващи фарове а моите не са такива или е гела на сензора.Колата е ауди а6 4ф 2005 год бензин 3.2 фси.Ще се радвам ако някой даде насоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нормално е.

Когато карах 190-ка,беше след основен ремонт на мотора, всичко вътре беше измито и след това на всеки 10000км.когато сменях маслото, то все още беше жълтеникаво.

Мотора си прави сажди които цапат маслото.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ти кажа, че ако си отварял мотора за нещо и е почистен отвътре, маслото дълго. Ще седи чисто.
Все пак една от функциите му е да почиства освен да смазва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс. Да, ако е хубаво маслото, но все пак човека каза, че е с OEM-ското.

 

@baramov1234 При следващата смяна пробвай това и виж колко дълго ще се задържи маслото чисто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавай да вярваш, че тая чорба дето има етикет на VW/AUDI е нещо хубаво пък ако ще и от бай Уй да я купиш все таз. Иначе дори и с тоя чорбалин ако се сменя на до 10хил не би трябвало след 3000км маслото да е черно. Тъй, че май ти е време за флъш на мотора. Ама поне за час и не пробвай с нищо друго освен детегредентни флъшове като Lubegard, Amsoil, Archoil и долу горе това са едни от топ продуктите. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отговоря мотора не е отварян .Ако не слагам оригинал от Порше какво да слагам моля за мнения на колегите за марка масло за този двигател 3.2 ФСИ.Трето на мой приятел е абсолютно същото на цвят маслото на 6000 км.И да попитам пак някой ползвал ли е на Amsoil както ми е препоръчал колегата.Мерси на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като лаик да питам ако този детергент или почистваща добавка ако махне тези отлагания няма ли да задръсти или повреди разни маслопроводи или т.н .В смисъл ако някой го е правил да пише какъв е ефекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То точно това им е идеята на тези, че реално разтварят нагарите. Има тема за маслата в наропния раздел. За най лесно ето ти директно препоръка равенол VMO. Класи над ОЕМ чорбалина. Това, че на нещо пише VW не го прави супер специално дори понякога е точно обратното... пример за това е маслото на VW. Ама ако те кефи сипвай си го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам този флъш,доволен съм.Не вреди не гуми и уплътнения.Хвърлям старото масло,наливам 8 литра чисто ново просто минерално масло,слагам флъша,30-40 минути на място работи мотора,гася и точа и хвърлям маслото.Излиза страшна чернилка,и после мотора свети вътре.После си сложи каквото масло ще си слагаш,и си готов за 50 хил км.

20181005_131533.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Извинявай да те попитам значи няма значение на марката на минералното масло нали ако може да те питам ти какво слагаш и най важното флъша колко трябва да е като количество една разфасовка ли или повече говоря ако е литър.Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки флъш си пише какво количество е нужно за дадени литри масло имаш интернет ще си ги провериш нещата ;)

Няма универсална формула от сорта на 1 литър флъш за 10 литра масло!

 

Lubegard го водят за най-добре почистващия флъш, обаче май в България никой не го внася, не че някой внася Archoil де или поне това са моите наблюдения от преди 6-7 месеца.

Разбира се, че има разлика между различните масла било то минерални, хидрокрекинг, полусинтетични и напълно синтетични (моля за извинение ако класификацията е грешна).

 

За това ти дадох жокер с Равенол VMO което е една много добра алтернатива на VW/AUDI 5w30. Вече ако колата се настъпва постоянно има други по-подходящи масла и те така.

 

За мен лично RedLine e с прекалено висока цена в Европа ... около 20 евракис литъра. От друга страна Редлайн имат единственно и само напълно синтетични естерни масла т.е. възможно най-добрата база и респективно най-скъпата. Докато Амсойл имат масла които ги дават за напълно синтетични, а като им отвориш SDS шийта изненадаа, леко хидрокрекинг ама на цената на истинска синтетика.

 

Накратко: Или избираш нещо което е доказано добро (разбирай конкретна марка и конкретно масло, понеже примерно ако някой ти каже карам с Равенол значи точно нищо с оглед на това, че имат от ширпотреба чорбалин до супер корави масла) или започваш да ровиш сайтове анализи и т.н.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, baramov1234 написа:

@P_PETKOV Извинявай да те попитам значи няма значение на марката на минералното масло нали ако може да те питам ти какво слагаш и най важното флъша колко трябва да е като количество една разфасовка ли или повече говоря ако е литър.Мерси

Значи една опаковка от флъша го сипвам в двигателя,на 8 литра масло,а на другите ми коли пак една опаковка на 4 литра.Важното е ,че чисти невероятно,и не прецаква никакви уплътнения.Дори и на 27 годишна кола го пробвах.Нищо не текна след ползването му.Слагам най обикновенно минерално масло,в него няма никакви подобрители и каквото и ще да е,и си е чисто петролно масло.Има тема тука по въпроса за маслата,колегата ,който обясни всичко много ясно,е много напред в знанията за маслата,Алекс,предполагам,че работи в завод за масла в САЩ.Той описа подробно теьи неща,аз дори му писах ,той ми отговори,че това е най правилния вариант.Добавкатаот ебау може да я закупиш.Дори в америка бях в хюстън скоро,търсих в няколко магазина за автоджунджурии,козметики и т.н.,да си я купя без доставка от ебау,но я нямаха.Не е масова,защото е качествена и е малко по скъпа от другите,но върши идеална работа по мойте наблюдения.

Ето отзиви за маслото,копирано от субаруленд.

 

Screenshot_20191022-125820_Chrome.jpg

Screenshot_20191022-125837_Chrome.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателя е силно замърсен,държиш двигателя повече време да работи,може и 2 часа,и отвреме навреме давай газ към 2000 оборота.Няма проблеми.После ще видиш какъв асвалт изтича.Значи колата я загряваш до 90 градуса,гасиш я,хвърляш старото масло,наливаш тва минералното от 4-5 лв литъра,слагаш флъша и палиш.След час гасиш и източваш веднага всичко макСимално,не трябва да остава вътре нищо.Погледни после през капачката за наливане на масло и се изкефи как свети.Слагаш хубавото масло и караш,и мотора пее.Мърка като коте.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@koceg Нямам нищо против Redline маслата, просто в Европа са на безумно високи цени. Равенол имат достъчно добри PAO масла на около 30% по-ниски цени ;)

За Lubegard engine flush-a нещата са си точно така, не е масов продукт като бардал мардал или украинското XADO на което хич му нямам доверие.

Това с минералното масло е малко прекалено ама не и вредно. Lubegard, Amsoil и Archoil казват налейте в отработеното масло оставете колата да работи 10-15 минути източете и налейте новото масло.

 

п.с. Въпросният Алекс подвизава ли се в някой форум все още или е напълно изчезнал от онлайн пространството ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи са хубавите масла,но при  около 25 лв за литър за ширпотреба,и супер качествено за 40 лева,аз избирам качественото,отделно,че повечето коли събират 4 литра,и разликата става вече много малка.Ред лайна в калифорния  го правят в един завод,там от една и съща купчина отива за германия за русия и закъдето и да е било,не се дели за западна и източна европа,и е 100% синтетично,съответно сажди нагари и други такива от петролните продукти няма как да се отделят в двигателя,и да го замърсяват излишно.Не е масово масло,и няма фалшификати и ментета.Цената е висока наистина,но качеството си заслужава според мен.Със сигурност има и други качествени масла,аз на това съм се спрял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук две мнения няма, RedLine са си топ масла и най-важното всичко в гамата им е истинска синтетика. В Америка са на много приятни цени 12.5 долара за кварт.

За това казвам всеки сам да си решава, аз лично за сега съм с Равенол RCS 5w40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, baramov1234 said:

.И да попитам пак някой ползвал ли е на Amsoil както ми е препоръчал колегата.Мерси на отзовалите се.

 

Аз го ползвах и съм доволен, затова и ти го и препоръчах.

На 3.0 тди (с коригирани по български екологии) след почти 2000 км маслото е леко потъмняло, но не и черно.

11 minutes ago, koceg said:

...,там от една и съща купчина отива за германия за русия и закъдето и да е било,не се дели за западна и източна европа, ...

 

Надписите по етикетите обаче са различни. В нет-а съм виждал и такива само на английски (каквато си показал) и същата, но на английски + френски (от Субаруланд съм взимал такава).

Баркодовете обаче бяха същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за кой точно продукт иде реч. За всеки отделен пропорциите са различни. Имат такива за по пълноценно изгаряне на горивото които са брутални и се ползват в съотношение 1:10000 (да десет хиляди). Примерно AR6200 е такъв продукт. 

Иначе тези продават почти всичко на Archoil: https://www.powerenhancer.co.uk/catalogsearch/result/?q=Archoil+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...