Jump to content

Предстояща покупка на Audi A4 B8 седан, автомат


Recommended Posts

Здравейте, предстои ми покупка на първа кола, като изключим че покарах семейната 2-3 месеца, та насочил съм се към Audi A4 B8 седан, 2.0TDI, автомат.

Дотук добре, обаче следа като се поразтърсих в форума попаднах на определиния като "мултитрошляк", и така и неможах да разбера точно за коя автоматична кутия става въпрос.

Бюджета ми е около 13.000лв, като ако си заслужава може да се увеличи още една идея.

Ще ви бъда безкрайно благодарен ако ме насочите към някоя добра обява, или просто ми разсясните как стоят нещата със двигателя,скоростната кутия,обслужване,разход и т.н.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А4 Б8 колите на предно са с вариаторна скоростна кутия мултитроник (известен още като мултитрошляк)... 2.0 ТДИ мисля, че е само с този автомат.

При 4х4 и по-големите мотори има и от другите 2 вида автомати - 6 степенен хидротрансформатор и 7 степенно надлъжно ДСГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за бързия и адекватен отговор ! Сега тъй като виждам че си доста по-навътре в нещата от мен, какво ще ме посъветваш, да търся по-голям мотор със 7 степенно надлъжно ДСГ, или ?

Исках да се придържам към 2.0ТДИ, най-вече заради разхода тъй като вмомента ще навъртя доста километри докато ми мине мерака както се казва, обаче ако е толкова голям трошляк този автомат и си заслужава по-големия мотор бих си променил мнението, виждам че не караш дизел, но все пак дали имаш идея колко горят 2.7/3.0,автомат ? За да имам някаква база за сравнение :) Благодаря отново !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговори :) За жалост ми е доста извън възможностите и ще се придържам към малкия мотор, макар и да бъде с мултитрошляка 😕

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроникът не обича резки и раздаващи бинокли потегляния, затова и има ограничения на какви мотори се монтира или до 400 НМ, за да няма Мяу...  Ако е поддържан навреме и не е цеден  е много приятна трансмисия за управление. 
За дизел нищо не коментирам, не са моите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка ако се счупи автомат не е задължително колата да иде в кофата. Какви пари би излязла реставрация на мултитроник някой знае ли?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак нещата опират и до пробег, който при покупка 2ра ръка не е много известен. 
Да не забравяме, че във форуми от този тип рядко някой влиза да се хвали,  обикновено се търси помощ и съвети, тоест нещата вече са се сбозили... Това по повод "мултитрошляка" :)
Предполагам стотици и хиляди Аудита се движат от собственици, които не са и чували за този отблъскващ прякор на трансмисията, която е вече 3та генерация в настоящия модел... 
Това са мои, лични разсъждения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво точно е счупено.... от 1000 лв. до търсене на друга втора ръка (или конверсия към ръчка).

 

Ако автора се плаши от автомата може да обмисли варианта ръчка, там даже има версия 2.0 ТДИ куатро 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30тина години съм "ръчкал" ръчка и си мисля, че не бих заменил читав мултитрошляк за читава ръчка вече... ;)

При загрята кутия/респективно масло трябва да има плавност в работата на агрегата. Това мисля би дало добра представа за състоянието му. Съвет за тест... 

Редактирано от Aleks67
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдъхнахте ми малко кураж, значи ако си намеря запазен доколкото е възможно за кола на тези години екземпляр да не се замислям а да действам ? И друг въпрос ако евентуално в бъдеще мощността ми умалее и искам да направя ремап, значи ли че кутията няма да издържа на нютунметрите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потеглянето е деликатния момент, като си опознаеш техниката сам ще се усещаш как да се отнасяш с нея... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви безкрайно много за мненията колеги, в крайна сметка ще търся запазен автомобил и вече каквото излезе такова :)

А това за ремата беше просто питанка, не че ще го правя, ами просто да знам как стоят нещата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата ще вървят към ремонт на кутията след ремапа. Те по принцип си вървят в тази посока, но ти ще засилиш темповете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То принципно няма кола, която да не върви към ремонтите. Но мулти с ремап е като да се омотаеш с пържоли да скочиш при акули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, отказах се тотално от мултитрошляка, или ще мисля за двигател с по-голям обем и съответно по-хубава кутия от сорта на DSG, или към ръчка :) 

Благодаря ви отново за мненията, пак казвам ако някой продава запазена кола да свирка ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...