Jump to content

Проблем с горивото 3.0тди


veskol

Recommended Posts

3.0тди 2007г горивото се прехвърля в едната страна на резервоара(дясно) преточвам го реално да бъде по равно, палиш и отива при помпата, смених цялата система с кошницата и фланеца с нивомера и пак така. Някои с подобен дерт да се е срещал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами проблем си е, най-малкото никога не знаеш колко гориво имаш за колко километра.. . Трябва да е от двете страни по- равно горивото, в случая проблема е че го прехвърля в,, дясно,, от страна на помпата. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някъде теми с доста информация за това. Потърси.

 

Не ми се вярва да следи да е поравно. Това значи помпата постоянно да работи. По-скоро следи там, откъдето засмуква като падне под някакво ниво да пусне помпата. Това става като следи 2-та датчика за ниво в 2-те половини. На тяхна база дава и стрелката. Някъде можеше да се види нивото в двете части, но не помня на кой канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата като намалее горивото от другата страна го прехвърля при нея за да не хлъцне. Така че когато е догоре може и да е по равно, но като стигне до резервата не е поравно. Може да се види с вага в двете половини колко е горивото и при пълен и при почти празен резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, veskol написа:

Ами проблем си е, най-малкото никога не знаеш колко гориво имаш за колко километра..

Наостина ли? 

Интересно как карам аз без горивомер и интересно никога не ми е свършвало горивото, просто според средния разход винаги си смятам километрите и  се оказва, че на около 500 е време за зареждане.

И винаги компа знае колко гориво има и стрлката не е пряко свързана с горивомерите, а мери по алгоритъм  и точността е 2-2.5л.

И.много здраве на модератора триещ постове.  днем рожденя  за многом годом:zustimm:

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалния аналитичен ум изисква човек да се запознае  с базовото  ниво ниво на материята, която го интересува, за да не му се смеят като пита.

Искал да е еднакво в резервоарите... претенциЙ разбирашли.:hilezh:

Балансирано един вид, за да не се бърка компютъра и да греши сметките.

Само че не знае, че има един клапан  след помпата и щом направи налягане достатъчно за да храни помпата за високото, тоя клапан се отваря от налягането и почва да байпасира през  шлаухките  създавайки в левия резервоар ефекта на вентури. Няма шанс да  го спреш, ама по никакъв начин... щом помпата качва към мотора значи празни левото корито, точка.

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не бих казал, че питането е смешно, но ми е странно, човекът колко свободно време има, чак е сменял части, за да оправи проблема...

Тази кола явно е топ, щом за това се е хванал да прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха интересен разговор се е заформил тук. аз карам на бензин и съм забелязал как стрелката играе с няколко мм в зависимост дали се изкачвам или спускам :Д. нямам идея дали има проблем или не ама ми е все тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм забелязал да играе толкова. На другата кола (японска) много по-отчетливо.

@janoar : ти к'фо си викаш - що ли и аз не се хванах с резервоара, а с двигателя ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има проблем, показанията на нивомера варират в диапазон от повече от 1/4. А за това, че лявата страна остава напълно празна найстина не го предполагах говорим за момент в които нивото на горивото е ниско. Темата е пуснах точно за да се образоваме да научим как работи захранващото гориво... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам са износени нивомерите.

за таблото не е проблем да сметне в коя половина колко имаш и го прави много точно, без значение в коя половина колко имаш. С времето обаче контактната повърхност и намотката се изтриват и почва да прави такива аномалии.

Има данни в ELSA при колко литра колко трябва да е съпротивлението на  нивомерите.

Може и таблото да е проблемно и да се бъгва стрелката.

Имал съм подобен проблем при предишния модел след смяна на софта на таблото, тука обаче нещата са малко по-други.

Сваля се таблото прави се "стенд" маса за да се имитира автомобил и с БСД Николов му давахме съпротивление на кабелите за нивомерите през няколко ома  за да видим как реагира стрелката, оказа се че проблема е в таблото.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...