zdrash Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 Здравейте, двигателя е ASB, имам следния проблем: антифриза изчезва -градско 100мл./100км, извънградски 50-100мл. /1000км. Сменени са: Маслен охладител Охладител ЕГР Преден радиатор Водна помпа Термостат Радиатора в купето видимо не тече и е сухо Никъде по мотора не се вижда да е текло Надувана е Правен е тест за изгорели газове в антифриза В маслото няма антифриз и в антифриза няма масло Пали и върви нормално Не загрява над 90 градуса Казана и капачката са нови и не тече от тях Вече се изчерпах, моля някой ако е имал подобен проблем да даде акъл. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 при печката огледал ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 16 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 Май нямам печка. Къде да я търся ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 мисля, че е отпред долу при левия подкалник някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Ако автомат и там ходи антифриз доколкото знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Маслото от кутията минава през предния радиатор - за това го смених - пускаше масло в антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Има два тройника, единият е горе по средата на мотора и се вижда лесно, там се пука и тече. Него не вярвам да не сте го огледали. Но има и подобен някъде под турбото, който също може да сълзи и в един момент се чупи и изтича антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 този в средата на мотора скоро ме предаде мен това е интересно за тройника под турбото, предполагам обаче не се достига лесно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Турбото и веригите ги смених наскоро и майстора каза че не е видял течове, но ще потърся този тройник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Аз над стартера имам някакъв тройник който е запотен но примерно в годината да доливам 100гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jajabenksss Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Какво се оказа,че и на мен ми се губи течност.Аз забелязах,че е влажен датчика под разширителния съд... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Свалих пак масления охладител и смених всички гарнитурки между главите ( и клапана за картерните газове към 8 стотака), но пак има загуба. Не мога да хвана от къде е вече 3та година. Сухо е навсякъде, надувана е, тествахме с химикал за изгорели газове в антифриза, смених и 2- 3 казана - нищо. Радиатора е нов, остана само този в купето, но смяната е неприятна, а и изглежда сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 Най-вероятно пропуска пластмасовия фланец отзад между двете глави и термостата - нацепва му се пластмасата и изпуска антифриз по малко, който веднага се изпарява от топлината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 Абсолютно това може да е. И аз се чудих, къде изтича моя 1 година, докато не се спука тройника нацяло и не го смених барабар с маркуча. След това вече не губя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 преди 14 минути, VBI написа: Най-вероятно пропуска пластмасовия фланец отзад между двете глави и термостата - нацепва му се пластмасата и изпуска антифриз по малко, който веднага се изпарява от топлината. Може ли някаква схема/ снимка къде се намира или парт номер, че не мога да се ориентирам? Термостата ми е отпред при пистовия ремък. В главите влиза по едно тънко мъркуче под масления филтър и под егр-а. Говоря за 3.0 тди. Благодаря! П.С. Утре ще сменя пак водната помпа (смених я преди 50к км и май от тогава е драмата, ако не е съвпадение или просто преди това не съм забелязал загубата на антифриз) - надявам се да е от нея, че друго май не остана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 има два тройника, и мен единият ме предаде, който съединява тънки маркучи от двете глави и се свързва след това с разширителния съд. Този е над дясната глава като застанеш отпред на колата към разширителния Има и друг тройник и него не съм го гледал, не знам и къде е, но и той е потенциал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 https://www.drive2.ru/l/522928280999832475/ Този ли е ? Над полуоската ми се вижда. Малкия тройник и маркучите около егр-а ги смених всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 @zdrash Въпросния фланец е монтиран отзад между главите и влиза под всмукателния колектор и трудно се вижда. Смяната му е голяма играчка, чак като се махне всмукателния колектор отгоре може да се види - Позиция 33 от схемата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 На дизела тръбите не са като на бензина - това BBJ е бензинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 @zdrash Да, ама от 30 год. ползват същите ръгани пластмасови компоненти ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 Ще го излекувам завинаги, ако е скапаната пластмаса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 21 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2021 Мисля че открих теча, коляното в дясно на заградения детайл е мокро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 Там като сте обслужвали егр охлдителя, не сте ли го видели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 23 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 (Редактирано) Ниско е, не се вижда. Между дясната полуоска и меката връзка на ауспуха се пада. Редактирано 23 Януари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 Колега ново коляно от вф ли взе ,че май и аз съм със същия проблем? При мен ми олива кутията и се чудя от известно време от къде идва теча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване