Tux Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Здравейте Дойде ми време, отново да сменям масло, но чета, че вече няма 5В30 и алтернативата е 0В30. Покрай тия неща, видях, че доста хора се оплакват от оригиналното лонг лайф масло. Можете ли да препоръчате марка/серия масло за Ауди 4Г 3.0 ТДИ 2012 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Аз карам с Бардал. Доволен съм. Мотора работи много прилично с него. Не знам къде си гледал че няма 5w30. Колегата @P_PETKOVсподели , че Ravenol е дори по-добро и е "истинска синтетика" и обмислям да сложа такова при следващата смяна. В интернет има доста видеа на руснаци които сравняват различни марки и ги нагряват за да разберат кога ще е коксува маслото. Бардала единствено остана течно при тевтовете. Другите бяха на въглени. За това съм с такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Има много писано вече във форума няма да се преповтарям. На който му се търси ще си намери информация. ОЕМ/VW/AUDI вече не предлагат 5w30, защото така са си решили и го заменят с 0w30 ... от моя гледна точка пълно безумие. @Nikolay Tanchev Само Равенол не е достатъчно, ама айде един жокер VMP 5w30 за който иска да мине на по-добро масло спрямо OEM чорбалина и останалите масовки (мотул, кастрол, тотал и т.н) също така покриващо 504/507 и същевременно истинска синтетика базирано на Group IV PAO. п.с. Идея си нямам с кой бардал си ама по-спомен като бях ровил преди време излезе, че бардал само лепят етикети (образно казано), а маслото им го прави някой друг ... накратко нищо специално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tux Публикувано 17 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 (Редактирано) @P_PETKOV ако сложа въпросния Rаvenol каква ще е разликата с това на ОЕМ. До сега съм слагал само ОЕМ. Редактирано 17 Юли 2020 от Tux Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 (Редактирано) Деба писано е ... едното (ОЕМ маслото) е някакъв хидрокрек дето след около 5-6хил км максимум става чорбалин другото в случая VMP-то е истинска синтетика дето дори при сериозно настъпване няма да стане на чорбалин и ще бъде масло по-дълго време. Накратко все едно да сравняваш лайно с торта Правилото за смяна на 10хил км си важи в пълна сила и за въпросното VMP (това ако искаш да си пазиш мотора). От мен толкова, за повече сядаш и четеш писано е доста п.с. Това, че нещо си е ОЕМ не го прави моментално супер дупер уникално и специално. Редактирано 17 Юли 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване