Jump to content

Тресене и загуба на мощност


protech

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с 8P 170hp BMN, дадох газ до 4хил оборота и като върнах газта колата почна да прекъсва, като е на място направо се тресе, в движение също не може да се кара тресе много. Като я изцедя в движение имам чувството че при по-високи обороти тресенето намаля/спира. На диагностика не записва никакви грешки. Някакви идеи къде да търся проблема? Кои живи данни трябва да видя като за начало и какви трябва да са? Благодаря предварително!
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от форума от фейсбук ме накара да му снимам 4 13 15 канал на диагностиката, след снимките каза че според тези стойности имам нужда от синхронизация на валовете, явно някой е мръднал и поради тази причина и дюзите ми са толкова зле. Ще изчакам и мнения тук.

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново, колата беше на майстор който презацепи мотора но проблема с тресенето остана. Взех колата така понеже след това малко бях извън страната, сега се завърнах. Вчера я покарах, тресе неприятно, мотора се клати целия. При по високи обороти имам чувството че се оправя. Някакви мнения от какво може да е и препоръка за някой читав майстор в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз имах пренатегната обтяжна ролка или пренатегната шпилка на ролката от което за малко да изтърве зъб. След 40 км прекъсване и загуба на мощност при ниски обороти угасна пред хотела където трябваше да стигна. За щастие убедих един майстор да я зацепи и запали на моя отговорност. Намерих стругар който да направи нова шпилка, смених ролката и всичко е наред засега.
Споделям ти, защото ми звучи познато., както това и че като дойде човека с репатрака каза, че е давала някаква грешка на датчика за разпределителния вал. Просто wild guess. Дали я е зацепил правилно? Обтяжната ролка здрава ли е била наистина? idk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презацепена е, със нова обтяжна ролка и нова шпилка. Колата все още е в сервиз със неизяснен проблем. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам в добри майстори, а че някои имат разни "проблясъци" или успехи. Точно този проблем бих оставил на Ферди до ПЖИ в Слатина, защото ми е решавал подобен и когато всички други майстори искаха да отварят двигателя, той просто зацепи правилно ремъка. Преди това един некадърник на ул Пушкин ми взе 400лв само да се учи как работи помпа-дюза и ме убеждаваше да дам още 600 за калпави дюзи втора ръка, като проблема си беше в ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...