s4_v Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, изчетох няколко теми във форума, но никъде не намирам такава която да ми отговори на въпроса. Търся пясъкоструйка за лети джанти в София. Въпроса е, че искам да намеря такава, където бластирането става с по- фин пясък, не след пясъкоструенето да се търка пак джантата и да се налага да се пълнят язвички. Не искам да ги боядисвам прахово, заради високата температура на печене и последващото разкашкавалване на джантите. Дори и да е малко по-скъпо като цена, въпроса е да се направи като хората. Ако някой знае къде има и ги е правил, ще съм благодарен да сподели (пък може и със снимки). Благодаря предварително! Редактирано 20 Юли 2020 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Преди 4 часа, s4_v написа: заради високата температура на печене и последващото разкашкавалване на джантите. Я я пак.... НЕкой мнооооогоо тарикатски те е излъгал. Ама докато има незнаещи и вЕрващи, така ще е. При изпичането на праха, температурата е ТООООЛКОВА ДАЛЕЧЕ ОТ ОПАСНАТА ЗА АЛУМИНИЯ, че е просто трагикомично, как се вярва на такива дебилни "теории". ....."разкашкавалкване"......, малиии...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 20 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Еми мненията са много различни, от става перфектно до влезнах в една дупка и се изкриви злобно. Ясно е, че всеки ще каже за печене около 200 градуса което е далече от температурата за промяна на свойствата на алуминия, но дали е така? Никой не знае на колко точно се пече и колко време. Истината е, че няколко джантаджии включително известни в София казват да не се боядисват прахово. И сега наистина, боядисвал ли си джанти прахово, оригинални или неоригинални, колко време ги караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Аз съм правил тази процедура(с праховото) и определено заявявам, че стават по-меки джантите! И аз си мислех като Нико, че се филмират хората, но и аз го ядох после немит. Дали са спазили тази температура на печене не мога да знам. Това е моя опит с праховото, вече другите джанти си ги карам на бояджия, и ми е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Праховото бъядисване се прави на два етапа, предварително затопляне до 55-60 С и последващо изпичане до МАКСИМУМ 160-170 градуса. НЕВЪЗМОЖНО Е, тази температура, да се отрази на структурата и механичните качества на ОРИГИНАЛНИТЕ алуминиеви джанти. Все едно, алуминиевите ви тигани, да се "разкашавалкат". Да, джанта МОЖЕ да омекне, ако е от некачествен и нелегиран алуминий, евтините ментета са често от такива "метали", както и ако се изтърве температурата, било от незнание, било от нехайство ,или двете. И то трябва да е от порядъка над 320 градуса, за да промени физическите свойства на алуминия. Такива температури не са лесни за постигане, а пазара пък е пълен с ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Моите бяха Azev, които не са оригинални(тези, които ги боядисах прахово). Не всички карат с оригинални джанти. Сега съм с OZ titan, нямам драми с изкривяване, боядисвани са само от бояджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 21 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 В моя случай става дума за оригинален ронал 18 цола. Иначе знам, че има и някакви смивки за боя( не е терминатор), в които топят джантите във варели и всичко пада. Нямам представа къде го правят обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 Ма ти можеш да ги минеш на песъкоструй и после да ги бодисаш с нормална боя(не на прахово). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 21 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 (Редактирано) Като цяло това ми е плана. Въпроса е, че нямам представа в София къде ще го минат на по- фин прах( кварцов пясък, топченца и други), та това ми беше питането изначално. Също така като се мине на песъкоструя, каква основа трябва да се ползва преди боята? Редактирано 22 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 Виж тези за тех имам дорби отзиви от познати. Тези пък имат доста добри цени ... ама колко са читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 @s4_v Идея си нямам за основата, питай бояджия .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 Поинтересувай се за бластиране със сух лед или със стъклени перли. И двата материала са доста по-меки от пясъка и няма да нарушат структурата на алуминиевите джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване