Jump to content

Мултитроник проблем


Recommended Posts

Здравейте, колата е а4 2009г. 2.0 тди 143 к.с.мултитроник 8 степени. Проблемът е че когато пред гумите има препятствие колата не тръгва с нормално подаване на газ а с много повече и то много рязко дори и изгася по някой път, същото го прави и при наклон но рядко,на задна няма никакви проблеми потегля перфектно навсякъде. Не записва грешки и при всички други режими работи много добре Съмненията ми са за съединители, но ако някой е имал подобен проблем да пише как го е решил. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Намерихте ли проблема, моята има същия проблем? Обслужена е кутията, и ми казаха, че са сменени съединителите и маслото. Но имало проблем с нялягането, това дава на диагностиката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,има ли развитие по проблема..Аз имам същия и незнам от какво е.

Колата е на 220000км.На 164000 е сменяван маховик.В момента е за смяна на маслото на кутията и за това питам ..не да го сменя и след това да трябва да се отваря кутията и пак ново масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото е сменяно скоро, не ти пречи пак да сложиш старото. Обаче отварянето на кутията ти дава възможност да смениш всичките 7 литра които са в кутията, а не само 4½ литра, които изтичат през пробката. При цена 20 лв. на литър, ако ми предстоеше ремонт на кутията аз бих сменил цялото, да знам че започвам на чисто.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак. Ами да има развитие по проблема или по точно решение. Та колата се оправи със смяна на съединители и всички уплътнения при демонтаж им. Колата си я ремонтирах сам и сега си е перфектна. При свалянето на кутията се установи и проблем с лагера на лявата полуоска беше разбил леглото, после разбрах че това е масов проблем, така че и това беше ремонтирано. Ако имате въпроси питайте с радост ще помогна,не като някой човек велик майстор на мултитроници, който си мисли че ще оправи всички коли. 

Преди 11 часа, CVT написа:

Ако маслото е сменяно скоро, не ти пречи пак да сложиш старото. Обаче отварянето на кутията ти дава възможност да смениш всичките 7 литра които са в кутията, а не само 4½ литра, които изтичат през пробката. При цена 20 лв. на литър, ако ми предстоеше ремонт на кутията аз бих сменил цялото, да знам че започвам на чисто.

 

8 литра е маслото,и препоръчвам само оригинално което е доста над 20 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди не произвежда маслата, само ги щампова. Аз слагам това на моя Мултитроник през последните 10 от вече 14-те безаварийни години през които го карам: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.08.2020 г. at 21:59, Venci1982@mail.bg написа:

Здравейте пак. Ами да има развитие по проблема или по точно решение. Та колата се оправи със смяна на съединители и всички уплътнения при демонтаж им. Колата си я ремонтирах сам и сега си е перфектна. При свалянето на кутията се установи и проблем с лагера на лявата полуоска беше разбил леглото, после разбрах че това е масов проблем, така че и това беше ремонтирано. Ако имате въпроси питайте с радост ще помогна,не като някой човек велик майстор на мултитроници, който си мисли че ще оправи всички коли. 

8 литра е маслото,и препоръчвам само оригинално което е доста над 20 лв

Би ли споделил какви части сложи(оригинални или алтернативни)и колко горе долу излезе ремонта.И какво масло и филтър?

Моята е фейс 2013г. 2,0 tdi 143к.с. автомат.

Редактирано от radimos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.08.2020 г. at 9:56, radimos написа:

 

Оригинални части сложих както маслото и филтъра също. Твоята не е ли DSG кутия? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, имам въпрос. И аз съм с мултитроник ауди б8 2009 143кс. Превключва и тръгва перфектно, но има едно тракане и чукане като е на място, без значение дали е на P,D,S или N. В момента в който подам газ чукането изчезва и кутията си работи и превключва перфектно. Така е вече 1 година и имам изминати 20 000 км. 

 

Предполагам е маховик за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те кара да мислиш че идва от Мултитроника а не от двигателя?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е нещо по мотора да влиза в резонанс и да трака, но само когато не е натоварен. Когато Мултитроника е на скорост с натисната спирачка, той натоварва мотора с едни допълнителни 15 - 20 Нютон-метра, защото е на съединител. Когато си на P или на N, това натоварване го няма. 

 

Пробвай на P първо с включен и после с изключен климатик и виж дали тракането се променя. Климатика също натоварва мотора с около 7 - 8 Nm. Ако се променя, значи не е от Мултитроника.

 

Ето натоварването на моя мотор от Мултитроника (цифрата под скоростта) в различни режими с натисната спирачка. На края на клипчето го слагам на P и включавам за кратко климатика:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
  • 11 months later...
На 17.08.2020 г. at 21:59, Venci1982@mail.bg написа:

Здравейте пак. Ами да има развитие по проблема или по точно решение. Та колата се оправи със смяна на съединители и всички уплътнения при демонтаж им. Колата си я ремонтирах сам и сега си е перфектна. При свалянето на кутията се установи и проблем с лагера на лявата полуоска беше разбил леглото, после разбрах че това е масов проблем, така че и това беше ремонтирано. Ако имате въпроси питайте с радост ще помогна,не като някой човек велик майстор на мултитроници, който си мисли че ще оправи всички коли. 

8 литра е маслото,и препоръчвам само оригинално което е доста над 20 лв

Здравейте . И аз имам същият проблем , но майстора иска да смени цялата кутия . От къде мога да намеря тия съединители , че тия от авточастите не го намират нещо . Как се казва точно този част хидротрансформатор ли е , не разбирам от коли и реших да пиша тук . Колата е а5 2,0 тди 2009 143 мултитроник . Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроника няма хидротрансформатор. Има два съединителя: един по-голям за предна и един по-малък за задна. Това което се износва са фрикционите (на английски friction plates). Трябва ти целия кит, който съдържа и един куп уплътнения които също трябва да се сменят.

 

01J-Master-Rebuild-Kit-1-scaled.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти , а от къде мога да си купя тези работи и колко струват горе долу. Дали се сменят трудно , защото незнам дали ще се справи моя майстор . Вие при кой сте били и дали сте имали проблем след ремонта ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично никога не съм имал проблем с моя Мултитроник, но колегите масово препоръчват Мишо. Това е сайта му: https://multitronic-box.com/contact-us/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT А според теб трябва ли да се смени цялата кутия или ще се оправи след смяна на тези части , защото го прави повече след като загрее колата , а сутрин няма никакъв проблем и частите от къде мога да ги купя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че смяната на Мултитроника с друг е добра опция. Никой няма да свали здрав Мултитроник от вървяща кола, така че ако го намериш на старо нямаш начин да го изпробваш. Според мен добрите опции са две: ремонт или преминаване към ръчка. Аз бих го ремонтирал - от всички автоматици на Ауди, Мултитроника е механично най-прост и ремонта му е най-евтин.

 

Кита можеш да поръчаш във всяка верига която продава авточасти и може да ги търси по VIN. Ако не можеш да се свържеш с Мишо, свържи с колегата по-горе който казва че сам си е правил този ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT  Днес ще ходя при един майстор тука в Кърджали , ще го питам дали ще може да се справи , ако не ще се опитам да се свържа с Мишо .Защото майстора тука иска да прати цялата кутия във Варна за рециклиране , дали е добра опция и каза че ще струва около 3 4 хиляди лева . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Ако за 3-4к ти оправят всичко в едно с изпращането и връщането си патрон. Не се чуди. Мен само за смяна на 1 съединител и масло ми взеха 3500…


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...