Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, търся препоръка за сервиз да ми презацепят ангренажа и да ми центроват валовете кадърно, понеже имам съмнения за прескочил зъб/мръднала центровка (според vagcom). Двигателя е 2.0tdi 170hp BMN. По възможност в студентски или около, ако няма избор остава варианта за цяла София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти Ди-брос аутомотив.

Но са в другия край на София, на Ботевградско шосе.

Но ще свършат работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, P_PETKOV написа:

Има цяла тема с препоръчани сервизи. Отделно кво ще правиш като ти дадат десет сервиза :nixweiss:

Звъня на всеки от тях и слушам какво казват. Гледам кой ще ми се стори компетентен и на кой ще му се занимава. Също така сравнявам цените, писах мейл на един сервиз във студентски, дадоха ми 250 лв цена за презацепване. Влизам в ценоразписи на други сервизи, хората за между 100 и 200 лв сменят двата ремъка и всичките ролки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти още една опция от мен. Иначе около 150 е труда за смяна на ангренажа със всички ролки термостат и водна помпа.

Възможно е цената за презацепване да е близка понеже зависи колко време отнема въпросната процедура и те така ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

До ПЖИ  в Слатина- Ферди. Като си купих колата леко притрисаше на 6та с много газ и ниска скорост (100+-). След това спря да притриса.

След като смених ремъци и ролки последно при един "специализиран сервиз за VAG" в София, започна пак да тресе леко в същите условия. Година по-късно за малко да се наложи да направя основен ремонт на двигателя заради пренатегната шпилка на обтяжна ролка и прескочил ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, vbotev написа:

за малко да се наложи да направя основен ремонт на двигателя заради пренатегната шпилка на обтяжна ролка и прескочил ремък.

Това се проявява ВЕДНАГА, не след година пробег. Не ползвай квалификации, без да си сигурен в ситуацията и познанията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да се прояви веднага? Да губи мощност, да тресе или да угасне? В сервиза в който ми оправиха колата казаха, че шпилката е била пренатегната и не затяга. Според мен или не са забелязали или не им се е занимавало да търсят стругар, да правят нова шпилка и да пробиват нова резба в блока и са ме оставили така да карам. Не ползвам квалификации и не съм споменал името на сервиза още.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб, или това е реалната ситуация? Пак казвам, "пренатегната шпилка" си проличава ВЕДНАГА, след като извадиш кошника от сервиза. Не след година време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...