Jump to content

Въпрос относно ъпгрейд на Б7,1.8 Т,БФБ


WDI

Recommended Posts

Добре де,някой слагал ли е челен кулер на А4,1.8 Т,БФБ,163 коня?

Може ли някой да даде компетентно мнение по въпроса?

Има ли готов кит,откъде да го купя или ако няма,какъв размер трябва да бъде самия кулер,....?

Благодаря на всеки за времето,което е отделил да прочете това и още повече за мненията ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има кой да го напише,разбира се.

Купил съм си вече нова турбина К04,но ми трябва челен кулер + маркучи,...

Просто моля някой за малко хелп :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и си продължаваме със съветите...,но ти благодаря,Любо!

По-странното е,че явно никой не е правил подобно нещо!

Как пък един не написа:

Виж сега,сложно е,но не е невъзможно.След като имаш желание,се прави ето така:

Купуваш си

първо -

второ - 

трето -

 

....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То т'ва е толкова елементарно, рутинно и най-вече ПРАВЕНО, че да се повтаря, е меко казано смешно. А из нета по въпроса има сдъвкано и изплюто, вероятно ТЕРАБАЙТИ!!!

Тоя мотор е сигурно НАЙ- надувания, модифициран и тОнингован за 'сички времена, да не говорим за такава смехория, като челно кулерче.

Ооооообаче трябва да се поднесе наготово, сега и веднага!!! Иначе лошо..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си толкова запознат и си мислиш,че е толкова лесно,какво ти пречи да напишеш: “Виж какво колега,от поста ти става ясно,че си лаик,имаш желание,но имаш нужда от помощ. Ние сме тук за това,за да си помагаме. Ето ти един линк,прочети си и ако има нещо неясно,пиши пак.”

 

Е,много е сложно...

По интересно е,да се правим на всезнаещи и всеможещи,да се тупаме в гърдите,ама да си караме цял живот 80-ката и да си мечтаем.

Ама иначе Б4-ка 1.9 ТДИ била...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е ясно какво се прави, не се захващай!Който ти прави чипа може да ти даде насоки,но мисля че ти е ясно!Има готови челни кулери ,само трябва да си харесаш,според конете!Няма нищо сложно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,anto1, искам да си купя челен кулер,но не знам с какви размери трябва да бъде. Не знам какъв ще се побере под бронята.

Какви и колко тръби,какви и колко “колена”,и защо никой не споделя опита си?

Вече започвам да си мисля,че ще съм първи.

Кое му е сложното някой като нормален човек да опише нещата с размери,брой,...?

Масово се предлагат готови китове или за Б5 и Б6, или за Б7 2.0.

Не намирам за Б7,1.8Т,БФБ.

За това помолих за помощ и тук.


И очаквано се започна с изказвания:

”...знаеш ли,колко е писано по темата,вземи да прочетеш тези 1500 страници,искаш по лесния начин,знаеш ли ние колко знаем,...”

 

Е да,ама явно човек да се прави на интересен е по-лесно.


И да,НЕ РАЗБИРАМ и за това търся помощ!!!

 

А тези,които парадират със знанията си и четат темите в този форум,защо въобще влизат тук????

За да се подиграват?

 

Ми няма лошо,нека си избиват комплексите така. 

Да бе,подигравайте ми се,и ?

И какво?


И пак с нищо не показват,че много знаят,а само се държат високомерно...

 

Браво,пръщите от акъл,умници...

 

 Друго обяснение нямам!

 

И в отговор на написаното от теб: иска ми се да стане към 270 - 280 конски сили.

Купих турбина к04,ще купя и нови дюзи( предполагам,че ще са за С3,но не знам колко кубикови),и ми се искаше да си набавя и други неща...

 

Като че ли совалка трябва да сглобя...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква точно е турбината която си взел ? К04  - китаец, хибрид ? Със сигурност ще ти трябва друга бензинова помпа, инжектори, кулер (втори от ВЕХ не е лош вариант до 220-230 коня). За тези коне 270-280 ми се струва, че ще трябда да се подготвиш и с едни биели за да е сейфти всичко. Освнония проблем на БФБ-то е, че е 228 мм съединител и ще трябва да се търси вариант с препряване на на 240мм.

Най-оптимално от към финанси е турбина К04-15 (китаец), втори кулер от ВЕХ, дюзи, даунпайп и с читав ремап 210-220 коня не е непостижимо. 

 

PS: И аз съм с BFB и съм се насочил към бюджетния вариант (Имам маховик от АЦЕ ако някой му трябва за преправяне на 240 мм).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая някой с конкретни обяснения!

Благодаря за което!!!!

Купих си нова турбина К04 ККК.

Този,който ще пише софта ми сподели,че ще останат стоковите неща,с изключение на кулер,дюзи,турбина и софт.

Но още не знам,колко кубика да бъдат дюзите,с какъв размер да бъде кулера и самите маркучи и тръби с какви параметри да бъдат.

Знам със сигурност,че отворите на кулера трябва да бъдат над 55мм, като най-добре би било 63мм.

Благодаря още веднъж за написаното по-горе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мапера ще каже какви точно дюзи да търсиш, евентуално 440 биха свършили работа. Мисли варианти за бензинова помпа и съединител. И пак казвам, с тази турбина и ако се дава газ трябва да се внимава с биелите. Мое мнение, незнам на БФБ-то до колко държат, някой ако има инфо да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако мога да ползвам темата на колегата.
За да се направи ъпгрейд от BFB към BEX какво е нужно?

- Втория кулер
- Гредата
- Свързващите маркучи
- Турбина К03-073
Друго какво?
Има ли къде при BFB да се захване втория кулер както е при BEX?

мерси предварително.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.
Иначе дюзите защо ще ми трябват при положение че съм на газ с турбо кит?
При нормална работа мойте дюзи няма ли да свършат работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам много,но според мен газовите дюзи се настройват по работата на бензиновите.

Това е все едно на газ колата да ти е 60 коня,а на бензин 250 коня.

Двигателят в колата е един.

Аз си го обяснявам така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.07.2020 г. at 17:20, anto1 написа:

 

 И това има решение, но всичко опира до финанси ;)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,сега да дам малко пояснения:

- освен това Ауди,имам Витара кабрио,Фиат Добло 2012-а,имам и БМВ кабриолет ( 330д, е93 ).

 

Тази кола предизвика интереса ми,защото е на много малко километри  -134 000 км ( реални ), вътре е като нова. Драскотинка няма.


Един познат започна да ми обяснява,че била много рядка,2008-а с ръчни скорости,1.8 Т, с БФБ-мотор,с хубав салон,черен таван,...

Била с две думи - страхотен автомобил...пък даже и комби. И с едва ли не най-добрият бензинов двигател на Фолксваген/Ауди...

Обаче видите ли,трябвало да има РНСЕ,ТВ,спойлер на петата врата,лаистни по вратите,с-лайн броня,ксенон,мулти-волан,...

 

Следователно се заинатих,купих всички тези неща и в момента колата така да се каже я понаредих.


И вече има всичко,с изключение на фаровете.

Чакам ги още да пристигнат,заедно с адапторите от “Куфатек”,за да се премине по-лесно от халогенни фарове към би-ксенон.

 

И сега - ново 20.

Могла да стане много лесно около 280 конски сили.

”Слагаш един челен кулер,сменяваш дюзите с такива от еС 3,една турбина К04 ККК,един софт и си ти.”

 

Така,следователно,след като не са ми ясни тези неща,потърсих помощ от вас тук с надеждата,че някой ще ми помогне.

 

Измислил съм да и кача и едни 19-ки,но не съм си намерил красиви :)

Дори си купих и нови пружини от ТА Техникс,някакви червени :)

 

И така,това е цялата истина.

Просто ми се искаше,ако е някой е правил нещо подобно,да опише нужните ми неща малко по-конкретно.

 

И разбира се,благодаря на всички,които помагат с мненията си!

 

И на тези,които се мислят са многознайковци и само мрънкат... :)

Ооо,забравих - ще стане и куатро,но това ми е проект Стейдж 3 :)

Просто ще си купя един “донор” и ще си прехвърля нещата ( заден мост,кардани,скорости,резервоар,... )

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 31.07.2020 г. at 16:15, MAPTO7007 написа:

Аз ако мога да ползвам темата на колегата.
За да се направи ъпгрейд от BFB към BEX какво е нужно?

- Втория кулер
- Гредата
- Свързващите маркучи
- Турбина К03-073
Друго какво?
Има ли къде при BFB да се захване втория кулер както е при BEX?

мерси предварително.
 

Сменя се само мястото на вентилатора на sai системата,(аз лично ще е премахна),ето това си набавих аз:D

53E19BEF-2D5D-4FBE-808C-500EC893084A.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е всичко необходимо?

Каква е скромната сума която заплати "ако не е тайна"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.08.2020 г. at 16:50, lubolalev написа:

 

А гредата по която минава въздуха за кулерите,на която висят  перките не е ли нужна?

Както не виждам и дюзи в комплекта ...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...