RostiRoss Публикувано 26 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2020 Здравейте, Днес на двапъти колата ми изгасна сама, при намаляне на скороста за сприране на червен светофар. Стигайки до 2-ра предавка и почти спиране, колата изгасна. Забелязах че се случва точно като привключи от 2-ра на първа. Оборотите почват да играят. Като загрее малко колата спира да го прави. Автомата както и двигател са обслужени преди 1400км. Забелязах, че го направи и на място преди да тръгна, оборотите играят. Колата няма никакви други проблеми, доста добре привключва и тръгва напред/назад без пробелми. (дори при смяна от перата, колата не показва никакви други признаци) Колата е Audi A4 b8 2010 quattro tiptronic - 6 степенна. Ще се радвам на съвети от какво може да е и къде да я закарам да я прегледат? При спиране на светофар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2020 Преди да се прочетат грешките ще е хвърляне на боб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 26 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2020 Така е, да. Ще му направя утре при възможност. Просто ми беше любопитно дали някой е нямал същия приоблем и да има наблюдения от какво може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 26 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2020 Прочети за грешки, от мноог неща може да бъде, само ще те подлъжем ако почнем да препдолагаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wandering133 Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Здравей, колега, Както се вижда не ти бие грешка на таблото. Според мен по-добре да се закачи на дизгностика и да се следи налягането на ГНП. Знам, звучи нелогично, но може самият датчик(на гнп) да е в начален стадий на повреда. Ако имаш познат със същия мотор свалете датчика от неговата и тествайте. Бих се навил да помогна, но не съм в София в момента. Поздрави и успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 30 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Здравейте, ХОдих на сервиз, където я закачиха на диагностика ... Колата няма абсолютно никакви грешки, при което я закачихме на VCDS при един познат с последна версия и отново няма грешки..Колата не е гаснала от тогава, но понякога оборотите си играят.. което не е ОК. Възможно ли е да е от маслото? Сменено е точно преди 1500км, като е изпозлвано това : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 (Редактирано) Налято е това масло в двигателя??? 😱😱 Или в автоматика??? 😱😱😱 Редактирано 30 Юли 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 30 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 В автоматика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 (Редактирано) Значи трябва веднага да идеш да ти гo сменят с масло за автоматик (ATF). Дано вече да не е късно. Редактирано 30 Юли 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 30 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Ееее, верно ли? Това е сменено в утвърден сервиз... как така не са познали маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Утвърден а? А бе я кажи точно кой, да почваме да ходим всичките там. 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 30 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Моя грешка... това са сложили на диференциала.. сега видях по оферта, че са си сложили Motul ATF. Първа кола ми е, и съм малко невеж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Възможно е също в сервиза след смяна на маслото на автоматика да не са направили адаптацията. Виж тези 2 теми: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 2 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2020 @CVT Това с адаптацията си е цяла наука .. ще видя ккаво мога да направя. Иначе проблем си остава, като загрее явно маслото на скоростна и се оправя. Мисля ако не се оправи, да отида на диагностика в Порше, да кажат от ккаво и е и да не го мисля повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Не е много общо с темата, но на първия клип моята така прави като спирам. Но е S-tronic. Не знам проблем ли е, като се има в предвид, че Мишо й е сменил всичко. Когато го питах той каза, че така се получава като спирам по-бързо/по-рязко, а не плавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RostiRoss Публикувано 3 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 @Denisx моята го прави и при плавно спиране.. просто привключи ли от 2-ра на първа, и ако не е загряло явно маслото на скоростната достатъчно. Може ли някакъв контакт на Мишо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 088 472 3037Така беше моята преди Мишо. Аз също нямах грешки между другото. Sent from my Mi 9T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Бях писал в една друга тема ще го напиша и тук - q5 2009 - имаше ритане от 2 към 1 винаги, за месец започна често като я паля и давам от Р на D да гасне по един два пъти докато се накани да тръгне. Никакви грешки, нищо. При Мишо, и се оказа че съединителят е заминал. Преди да го смени ми упдейтна кутията и направи адаптация. Седмица-две бяха ОК нещата, само за да се върнат после още по зле. При ритането от 2 към 1 направо ме удряше в бъбреците, няма значение как спираш - бързо бавно все тая, все едно имах боксьор зад мен :). След смяна на съединителя вече е мазнотийка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2020 Доклад Share Публикувано 6 Август 2020 Ресетни кутията и виж как ще се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване