Jump to content

Гаснене на автоматик Audi A4 b8 2010 quattro tiptronic


RostiRoss

Recommended Posts

Здравейте,

Днес на двапъти колата ми изгасна сама, при намаляне на скороста за сприране на червен светофар. Стигайки до 2-ра предавка и почти спиране, колата изгасна.

Забелязах че се случва точно като привключи от 2-ра на първа. Оборотите почват да играят. Като загрее малко колата спира да го прави. Автомата както и двигател са обслужени преди 1400км. Забелязах, че го направи и на място преди да тръгна, оборотите играят. Колата няма никакви други проблеми, доста добре привключва и тръгва напред/назад без пробелми. (дори при смяна от перата, колата не показва никакви други признаци)

Колата е  Audi A4 b8 2010 quattro tiptronic - 6 степенна.

Ще се радвам на съвети от какво може да е и къде да я закарам да я прегледат?

 

 

При спиране на светофар.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, да. Ще му направя утре при възможност. Просто ми беше любопитно дали някой е нямал същия приоблем и да има наблюдения от какво може да е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,
 

Както се вижда не ти бие грешка на таблото. Според мен по-добре да се закачи на дизгностика и да се следи налягането на ГНП. Знам, звучи нелогично, но може самият датчик(на гнп) да е в начален стадий на повреда. Ако имаш познат със същия мотор свалете датчика от неговата и тествайте. Бих се навил да помогна, но не съм в София в момента.

Поздрави и успех!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

ХОдих на сервиз, където я закачиха на диагностика ... Колата няма абсолютно никакви грешки, при което я закачихме на VCDS при един познат с последна версия и отново няма грешки..Колата не е гаснала от тогава, но понякога оборотите си играят.. което не е ОК.

Възможно ли е да е от маслото? Сменено е точно преди 1500км, като е изпозлвано това :

Motul_105778_Gear_300_LS_75W90_1l.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налято е това масло в двигателя??? 😱😱

Или в автоматика???  😱😱😱 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва веднага да идеш да ти гo сменят с масло за автоматик (ATF). Дано вече да не е късно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моя грешка... това са сложили на диференциала.. сега видях по оферта, че са си сложили Motul ATF. Първа кола ми е, и съм малко невеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е също в сервиза след смяна на маслото на автоматика да не са направили адаптацията. Виж тези 2 теми:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Това с адаптацията си е цяла наука .. ще видя ккаво мога да направя. Иначе проблем си остава, като загрее явно маслото на скоростна и се оправя. Мисля ако не се оправи, да отида на диагностика в Порше, да кажат от ккаво и е и да не го мисля повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много общо с темата, но на първия клип моята така прави като спирам. Но е S-tronic. Не знам проблем ли е, като се има в предвид, че Мишо й е сменил всичко. 

 

Когато го питах той каза, че така се получава като спирам по-бързо/по-рязко, а не плавно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Denisx  моята го прави и при плавно спиране.. просто привключи ли от 2-ра на първа, и ако не е загряло явно маслото на скоростната достатъчно. Може ли някакъв контакт на Мишо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал в една друга тема ще го напиша и тук - q5 2009 - имаше ритане от 2 към 1 винаги, за месец започна често като я паля и давам от Р на D да гасне по един два пъти докато се накани да тръгне. Никакви грешки, нищо. При Мишо, и се оказа че съединителят е заминал. Преди да го смени ми упдейтна кутията и направи адаптация. Седмица-две бяха ОК нещата, само за да се върнат после още по зле. При ритането от 2 към 1 направо ме удряше в бъбреците, няма значение как спираш - бързо бавно все тая, все едно имах боксьор зад мен :).  След смяна на съединителя вече е мазнотийка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...