Jump to content

a4 b9 покупка и мнение


Recommended Posts

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

е, може, няма да дава всеки месец над 3000к по аудито, та ще му остава и някой лев за храна :)

 

@Doomrollqq:

Ще си го купиш с други пари и само да си го поддържаш и да му плащаш каско, го, данък, гориво, нови гуми и други разходи? Ако е така - ще можеш, няма да ти стъпва над 36000 годишно, с които разполагаш :)но не е само колата. Субективна е преценката с такава нетна заплата каква кола точно трябва да караш. Доста хора препоръчват покупната цена да е до 6 заплати. Имай предвид, че 200/300 лв ще ти отиват на месец без дори да я караш. Гориво, поддръжка, новичка е, няма да се чупи много. 

Ако ще я и изплащаш...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имам около 35 хиляди спестени и към 3к взимам. Кара ми се А4 - кой модел бихте ми препоръчали? 

Като цяло б9 ми грабва окото, 2.0 Дизел 190 коня. 

Интересуват ме цените на ремот за например някоя електроника, фар/стоп, смяна на дюзи/севщи, някой по тежък ремонт на двигател/окачване и като цяло това покрива ли се от каското?

 

По-принцип си търсим с приятелката семейна кола, а и тя взима към 2.5к чисто.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пътувате ли? Ако сте на ниво гаджета - аз бих се смазал да пътувам с тези 35к :) а за железа ще набивам повече пари след време.

Имате ли си апартамент - това също е опция :)

Другата е кола, но и за 15к имате не лоши опции, които като поддръжка ще са сходни с тази Б9, но покупната цена и обезценяването, ще са в пъти по-малко, но пък нали кеф цена нямал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пътуваме често - да, но по-често с кола. В смисал по чужбина на почивки ходим 1-2 пъти в година (зависи от настроението), но пък тук в България зимата си обикаляме зимните курорти (ски и разходки - освен това имаме апартамент в Боровец), лятото - често обикаляме насам натам. 

 

За това си търсим хем семейна (по-голяма кола), хем кола, която да е надеждна и да няма нужда (дай боже) да я сменяме през 2 години...

 

Б8 също не изглежадат лоши (2010-2014), но имам чувството, че са остарели вече и нямат кои знае още колко живот.

 

Пък и интериора на Б9 някакси придава доста по-добър стил - поне според мен.

 

Освен в стартовата цена има ли разлика в поддръжката между Б8 и Б9? 

 Като цяло си ни трябва кола, комби (за повече багаж и куфари, че е тежко...), предпочитам да е по нова 2015+ и да има 1дни минимум 140-150 коня да движат. Гледах и Скода Суперб, Волво В60.. ама те по цена са същите, но по сплескани..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля, че би имало голяма разлика при поддръжка на Б9 и Б8. Каското на Б9 ще е по-високо, но пък е по-ново и извън стандартните масла, спирачки и консумативи, би следвало да се чупи по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си б9. Няма да имаш драми с този месечен доход. Подготви се психически, че във всеки момент може да се наложи да извадиш 5к и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще е с 2.0 и търсиш автомат, не знам от тзи години дали е с мултитроник и какво му е качеството, но в предишните версии трябва да се избягва тази кутия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б8 фейс с тия пари/ заплата. Рано ти е за толкова нов модел, следващата ако са ви се вдигнали доходите може да е толкова нов и скъп модел.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.08.2020 г. at 21:00, Doomrollqq написа:

Моля споделете дали с 3000 лева чиста заплата мога да поддържам а4 б9?

 

Ако е 2-ка дизел на реални 50-80-100 хил км можеш и с 2000лв заплата да я поддържаш без проблеми.  На мотора няма кво да му стане, а за скъпите фарове плащаш каско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, мале...човек като ви чете ще си помисли, че тук се разисквта бентлита и рарита.

А то какво излиза, че А4 може да караш само, ако си меринджей на интернационална компания с месечен доход в 5 цифри...смях.

Поддръжката и разходите са, като за всеки друг масов автомобил, в годината можеш да смениш само масло и филтри, може и всеки месец да си измисляш какво да смениш профилактично или за кеф и да даваш много.

Просто трябва да имаш малко по-голяма сума при нужда от ремонт на някой от по-скъпите агрегати, които не се налагат да бъдат вадени ежегодно, а да речем през 2-3 години я се наложи, я не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с това мнение.

Към автора - купувай смело колата и ѝ се радвай! Имате предостатъчен доход в семейството да си я позволите. Недей да слушаш форумните "експерти" , според които през ден ще правиш турбо, вериги, двигател, скорости и т.н. Ако ги слушаш, никога няма да си купиш кола, само ще четеш колко се развалят. Внимавай при покупката или се консултирай с човек, който разбира, и няма да имаш никакви  грижи.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B9-тки има за по 25к лв. вече, не е извънземна кола, нито пък има нещо толкова чупливо и скъпо в нея.

Фаровете наистина са скъпи, но ако не е в 1-ния процент като @CVT, който не прави каско няма да има проблем с тях, а и най-вероятно няма да е с матрични фарове колата ако е в ниския ценови диапазон.

С 3к лв заплата спокойно може да се поддържа такава кола, особено пък и с 2.5-те к на жената ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е в съотношението на средствата с които собственика разполага спрямо цената на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, fifipaldi said:

За S4 B8 не е мъст хев, но за базов дизеляк B9 (примерно) e, дЕка е логиката?

Повече се крадат дизелите, това е логиката според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Благодаря за менията.

В такава насока дали има някакви препоръки за абсолутно необходими екстри/пакети, за които трябва да внимавам при покупка.

 

Например четох, че 2016 били по-чупливи. На 2.0 ТДИ имало някъв теч от скоростнота кутия. 

 

Например 2.0 ТФСИ харчи ли масло? 

 

Задължително ли е да е куатро? Четох, че дизеловите без куатро създавали усещането за губене на мощност.

Четох, че музиката трябва да е поне B & O? Имаше мнения за лейн ассистант, виртуално табло и някакви такива екстри, които според вас си трябва да има?

И общо взето по Английски някакви "known issues" по различните видове двигатели, за които човек трябва да внимава?

Редактирано от Doomrollqq
P.S.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като всеки нов модел първата година или две има безброй проблеми. Строника си има проблем с теча който сигурно вече е решен. Погледни в б9 раздела:

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се загледах в екстрите, но някои много приятни си се виждат на снимките лесно, приятен цвят, фарки, кокпит, изглежда ми много добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...