Jump to content

a4 b9 покупка и мнение


Recommended Posts

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако водиш кола в сервиз да погледнат строника - виж тази тема:

 

 

пс Прочети темите в подраздела, не са много.

Тази от обявата е доста постна.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, soult@ker said:

Разбирам ама ако няма екстрите които са нови при б9 за какво ти е б9-ка? По-добре някоя б8-ца от 2015-16 - може ли повече информация - какво визираш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виртуал кокпита, няма климаторник, Б&O-то свири по-зле отколкото в б8 и в началните години или година строника има драми за разлика от ген 2 в б8 след 2013. Седалките са като от жигула. Ходи виж колите наживо и пробвай някоя с повечко екстри като виртуалния кокпит например, тризоновия климатроник и тн.

ps Оф сега виждам, че е почти на 200 000 км, минал и е живота на тая кола.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 200к не съм виждал и б8.. седалки и климатика са ясни. Музиката има ли по - хубава?

скоростите са за притеснения 

B8 ми е много ретро .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това е най-добрата музика за б9 доколкото знам.

Ще я заведеш нв официалният сервиз и/или в друг да ги огледат добре скоростите.

Вземи си б9 тогава.

Какъв ти е бюджета - за кола плюс после пари за обслужване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, що толкова го хвалиш тоо виртуален кокпит и го слагаш в графа ненормални екстри?

На мен ми е грозен и не мога да го трая.

Но за км съм съгласен.

Колкото по-малко са, толкова по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виртуалния кокпит е супер и наистина модернизира целия интериор и колата като цяло, да не говорим, че е и много функционален.

И за мен е задължителна екстра ако ще се купува B9 :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли имат много опции, трябва да прецениш кое ти е важно да имаш, според бюджета. Ето линк за ръководството, от което можеш да придобиеш представа за възможните екстри http://bordbuch-online.audi.de/AudiBordbuch/docs/b45f0232-d1fc-495c-898b-25f1d40c2019/index.html;jsessionid=7DDE5D94C9ACD17676C9F8F4CB6FA484.f61762b4?setlanguage=en

Таблата са три нива, тази е с второто, което по мое мнение е най-якото, защото е релефно. Виртуалното е просто един дисплей. Тризонов климатроник - изглежда много добре, но не знам колко има смисъл от него. У вас климатика колко зонов е?

Според мен е хубаво колата да е с поне адаптивен темпомат, камера в предното стъкло(за автоматични дълги, разпознаване на знаци и тн.) и актив лейн асист. Все неща, които тази няма. :)

Не натрапвам на никой мнението ми :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, v140 написа:

Според мен е хубаво колата да е с поне адаптивен темпомат, камера в предното стъкло(за автоматични дълги, разпознаване на знаци и тн.) и актив лейн асист.

Не натрапвам на никой мнението ми :))

Аз съм с тези ексстри и изобщо не ги ползвам, лейн асиста постоянно се гаси заради "хубавите" ни маркировки, а адаптивния темпомат постоянно ми набива кучките, заради честите засичания и резки изскачания на непогледнали огледалото.

Хубаво екстри, но неприлжими за нашите пътни условия и маниер на шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Schnura said:

Шпек, що толкова го хвалиш тоо виртуален кокпит и го слагаш в графа ненормални екстри?

На мен ми е грозен и не мога да го трая.

Но за км съм съгласен.

Колкото по-малко са, толкова по-добре.

Грозен ти е защото го нямаш.

б9 не е много по различен отвън в сравнение с б8, интериора е голямата разлика, виртуалният кокпит е най-голямата разлика вътре. Струва ми се разхищения даването на пари за б9 само защото е б9, но вътре си изглежда като б8 само, че със стърчащ дисплей. Особено като взимаш б9 от 2016 от най най първите излязли с всички бъгове като за нов модел. Съветсвам човека да даде някой лев отгоре и да си вземе б9-ка на малко километри и с нормални екстри, а не после да пуска теми в б9 подраздела не става да се ретрофитне виртуал кокпита или друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, soult@ker написа:

Грозен ти е защото го нямаш.

 

И това ли трябва да дъвкаме пак?

Както ти казах, нямам го, защото не го искам.

Не го искам, защото ми е грозен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим кокпит? 
реално мен ме устройва това което има колата .

Б8 разликата е брутална. 
относно км - няма възможност да е на по- малко.

https://mobile.bg/11569956874766639

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, asenovb написа:

Аз съм с тези ексстри и изобщо не ги ползвам, лейн асиста постоянно се гаси заради "хубавите" ни маркировки, а адаптивния темпомат постоянно ми набива кучките, заради честите засичания и резки изскачания на непогледнали огледалото.

Хубаво екстри, но неприлжими за нашите пътни условия и маниер на шофиране.

Значи автора да си прецени дали ще ги ползва. Лично аз често пътувам на дълъг път и ми е много удобно. Не мога да си представя да дебна спирачката. Или пък вечер на Цариградско в задръстването пак да дебна на спирачката. Цъкам копчето и не правя нищо. Лейн асиста е за магистрала и скорост над 70 км/ час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При B8 е възможно да работят по-кофти тези системи, но в новите Audi-та са топ :).

Глупост е, че и Bang&Olufsen-a не свири добре, Шпека е прочел едно време, че един човек от форума се оплакваше, но там проблема беше от друго естество и го решиха със софтуерен ъпдейт.

Ако песните не са конвертирани от youtube, а са с прилично качество музиката си свири екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Него да, явно в ранните модели има някакви бъгове, хубавото е, че се оправят със софтуерен ъпдейт, но при него оплакванията не са били от сила или качество на звука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да препоръчате някой който да я види на място дали си заслужава или не ? притесняваме ръжда над прагa ? т.е трябва ми някой за диагностика двигател и купе на място .

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място няма кой знае какво да се види, трябва да се вдигне да се види за течове.На място само с вага можеш да видиш за грешки. Записи си час за сервиз и/или порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...