Jump to content

Проблем със спирачния апарат?


Itso K

Recommended Posts

Здравейте. Имам следния проблем. Преди време, преден ляв спирачен апарат понякога ми затягаше (не искаше да връща) и джантата се нагряваше. Карах така, докато не блокира напълно и го смених (с втора ръка). Сега и този започна да грее, след няколко месеца каране (карам я редовно). Смисъл джантата не е гореща, можеш да си държиш ръката, но е топла. Значително повече от дясната, която също е топличка. Задните са лед. 

Направих следния тест - карам на дълго без абсолютно никакво натискане на спирачката, спирам с ръчната, пипам, пак е топло. Не толкова, но пак грее (понякога повече, понякога по-малко, но винаги повече от дясната, която също е топичка). Очевидно има някакво триене. Въпросът ми е, нормално ли е да има триене и дали е възможно нещо да ги скапва тия апарати. Ама пък все в ляво... Съвпадение? Възможно ли е да е нещо друго, не спирачките? Но пък отначало като го смених, не грееше. Дисковете и феродото са нови, маркучите ги сменявах преди 2-3 години и като сменявах апарата си течеше струйка от тях, т.е. едва ли са запушени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....провери водачите на супорта и ги смени , препоръюително е да смениш буталото и семерингите на спирачния апарат...!!!!

Редактирано от rams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е колата. Брах много години ядове с апарати от първите В3. Смених ги със същите втора употреба. Пак блокиране от едната или другата страна. Всичко смених няколко пъти и нищо. Всичко  ново и нестава. Що пари и работа.Накрая смених модела апарати и всичко заспа. Повечето В3 които видях тогава бяха с един вид апарати,а при мен различни. Мойте бяха на Ате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стегна предно дясно колело. Изпуснах малко спирачна течност от пробката за обезвъздушаване и спирачката отпусна. После не можах да обезвъздуша. Смених помпата, защото старата не можаха да рециклират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми заяжда само единият, така че едва ли е помпата. Мисля, че спирачната течност ги скапва, не съм я сменял отдавна. И тук изникват нови два въпроса:

1. Ако е от нея, няма ли да имам проблеми и с другите? 

2. Как по дяволите се сменя спирачната течност? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...