king82 Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота. Това е придружено с изпушване. След 2500 оборота ми се струва че върви добре. Направил съм тези логове на 3 и 11 канал, но не съм сигурен кое не е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 (Редактирано) При изрядно надуване на турбото исканото от компа и реалното (полученото) налягане трябва са се изравнили между 1600-1700 оборота. При теб изравняването или пик на турбото идва чак на 2300 оборота, за това усещаш вървене тогава. Стойностите на дебитомера изглеждат добре. Имах такъв проблем като твоя и се оказа миниатурна дупка във вакуум маркучлето отиващо към актуатора на турбото. Заради такъв дребен процеп около милиметът вакуумът не можеше да издърпа лостчето достатъчно бърже на актуатора и да затвори геометрията. Виж при запалване дали се издърпва лостчето на актуатора на турбото. Провери си всички вакуум маркучлета, актуатора на турбото, както и вакуум резервоара и мембраната на ЕГР за малък пробив в някое от тях. Щуцера на тандем помпата също не е лошо да се види дали е разбит. Редактирано 4 Август 2020 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 Преди 1 час, king82 написа: След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота А преди смяната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2020 Доклад Share Публикувано 6 Август 2020 Каква средна част си сложил - Мелет или някое бесно китайче? Пробвай да натегнеш актуатора като завъртиш гайката на 180 градуса. Последните години забелязвам, че продават китайски средни части с билет перки, но леко тежки и колите тръгват след 2000-2200 оборота...отделно и разхода скача с 0.5-1 литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 12 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 На 4.08.2020 г. at 22:05, audi+ написа: А преди смяната? Преди да се счупи старото(предполагам фабричното) съм нямал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 12 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 На 6.08.2020 г. at 9:42, kpematop написа: Каква средна част си сложил.... Сложил съм цяло ново турбо. Марката е Turbo Technics, уж Английска марка. Аз май не съм писал каква е колата-Audi A4 b6 2003 1.9 tdi 131 к.с. И да, сякаш има завишение на разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Или оригинално Гарет или Мелет средна част, за други марки не знам дали са ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване