Jump to content

Проблем с охлаждането и перката на радиатора


audi star

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем със вентилатора на радиатора не иска да се пуска .Доста четох има теми но са доста размити и няма точна диагноза от къде е проблема.Та колата загравя и си изхвърля антифриза през казанчето.Действията който предприех и вече направени са:

1 Директен ток на вентилатора и работи

2. Проверени бушони който отговарят  за вентилатора намерил съм от снимки  за тях до колко са вярни не знам .

3 Реле номер 2 също сменено с друго 

4 Чисто нов датчик който е на радиатора с проверен 12 волата стига до буксата.

Почнах да се съмнявам в датчиците на тройника че са 3 на брой .

И не иска да я пуска тази перка.

Някой да ме насочи някъде другаде или дали не е термостат или помпа?

Всички маркучи топли и парно има  но аз ги изключвам защото ме навежда на мисълта че е ел.проблем е не технически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долния маркуч на радиатора трябва да е врял (термостата напълно отворен) за да се включат перките. Щом като "окъсиш" кабела на куплунга на датчика долу на радиатора  и перките тръгват, тогава проблема много вероятно да е в термостата (блокирал в полузатворено положение) или да имаш въздушна възглавница в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега ще купя нов и ще пробвам а  този датчик ли е  само който е на радиатора ли отговаря за перките или и 3 датчика и те играят някаква роля ,как е схемата кръга за тази ел операция. Все пак е  80 карбуратор и няма кой знай какво в нея.

Редактирано от audi star
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също ако може някой може ли да каже от къде да си закупапя коляното пластмасовото което се стяга термостата че се е деформирало от годините ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само датчика на радиатора управлява перките. Иначе този фланец (или както му казваш - коляно) го има в магазините за авточасти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади буксата на датчика и дай двата пина на късо. ако тръгне вентилатора значи ела е наред.

Възможно датчика за температурата на охлаждащата течност да показва по- висока температура.

като загрее на 90 градуса радиатора става ли горещ?

 

Ел. проблема също е технически!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес се получиха нещата, пуснаха се перките и от казанчето спря да изкипява.

Значи мистерията е разкрита... сменен термостат с нов, защото стария беше полуотворен. После обезвъздуших парното, но радиатора беше студен и долния маркуч също беше студен. Имаше още въздух, затова стиснах долния и горния маркуч, долях още антифриз, развих датчика на радиатора и  излезе още въздух. Затворих го и започна да се стопля радиатора и маркуча. Термостата отвори и всичко за сега е добре.

Както каза колегата  VBI беше му точна диагнозата .Благодаря и на другите колеги за отговорите бяха също полезни.

Редактирано от audi star
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери малкия маркуч за запушване, за всеки случай (този, който излиза от радиатора и отива в разширителния съд). Често той е причина за трудно обезвъздушаване, особено като се запуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...