bopkata Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Здравейте колеги, Обмислям покупка на А3 8п спортбек или А4 Б7. Може ли мнения и препоръки кое е по-добре. И съм се спрял на дизел 1.9 105 коня или 2.0 170. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Те двете освен по емблемите по нищо друго не си приличат, реши как ще я ползваш в повечето случай, за правилен избор. Ако си на кантар - Б7цата, глас от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 А3ката няма нито едно предимство пред А4ката, освен, че е по-евтина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Основно предимство на b7 - последния модел в който се вгражда легендата 1.8t. В 8p го няма.Аз не съм сигурен ,че 8p е по- евтина да си я купиш на вторичния пазар от b7. Била е по- евтина , като са били в магазина... Инак -да , а3 е по-евтина за поддръжка. Ако ще се кара и градско по добре a3. A3 e ок и за извънградско. Води се Голфовия клас , но има доста голям багажник като за тоя клас и като размери е с няколко см повече от конкурентите от другите марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Преди 12 часа, Groober написа: А3ката няма нито едно предимство пред А4ката, освен, че е по-евтина. Ей тук се крие истината. Голфовия клас, освен градски автомобил, не може нищо друго да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 А3 няма нито едно предимство пред А4. Само недостатъци и малко по-евтино окачване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Citizen8200 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) Защо да няма? Въпрос на гледна точка - по-лека, по-пъргава, по-бърза с еднакви мотори (защото е по-лека) при по-нисък разход на гориво (пак поради същата причина), по-евтина поддръжка. Зависи кой какво търси. Редактирано 8 Август 2020 от Citizen8200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 8P, особено фейслифт е в пъти по-модерна (и съответно по-скъпа, за Ханко) и добре изглеждаща кола от B7. Ако се търси практичност е по добре А4, но направо B8 с цените им в момента. B7 в момента e надценена колица с технологии от миналия век, била е много хубава преди години, като всяка А4-ка, но просто й мина времето вече :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Преди 2 часа, Citizen8200 написа: Защо да няма? Въпрос на гледна точка - по-лека, по-пъргава, по-бърза с еднакви мотори (защото е по-лека) при по-нисък разход на гориво (пак поради същата причина), по-евтина поддръжка. Зависи кой какво търси. Тогава да си купи ибиза или астра ф, те са още по-леки и пъргави, по 900 кила са... Кво като возят като каруца и дрънчат на варел. Ако трябва да сме сериозни, по немските каталози, двуврато 8п 2.0тди ръчка на предно му дават 9.5 сек до 100. Същото, но 4 врати е 9.7 сек до 100. Б7ца седан със същия мотор и задвижване пак е 9.7 сек до 100. Та къде е това предимство, не знам... Само че а4ката вози много по-стабилно, тихо и комфортно. Нормално, едното е ауди, а другото е голф... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tod_vn Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Някой хира просто харесват хечбек визията, въпрос на вкус. Отделно, че интериора на 8p за мен лично е доста по приятен от B7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Citizen8200 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 3 hours ago, quаttro said: Тогава да си купи ибиза или астра ф, те са още по-леки и пъргави, по 900 кила са... Кво като возят като каруца и дрънчат на варел. Ако трябва да сме сериозни, по немските каталози, двуврато 8п 2.0тди ръчка на предно му дават 9.5 сек до 100. Същото, но 4 врати е 9.7 сек до 100. Б7ца седан със същия мотор и задвижване пак е 9.7 сек до 100. Та къде е това предимство, не знам... Само че а4ката вози много по-стабилно, тихо и комфортно. Нормално, едното е ауди, а другото е голф... 0.2 сек при 100 км/ч са точно 5,56 метра разлика - тоест между задната броня на А3-ката и предната на А4-ката ще влезе една цяла А3 и още 1/3 от нея (това е, за да си представиш нагледно ситуацията), а над 100 разликите стават още по-големи вече. А по тая логика А4 няма предимства пред А6, А6 пък няма пред А8 и т.н. Всеки се разпростира според предпочитанията и чергата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 А3 никога е нямала предимства, освен че е евтина. И това си личи по материалите, вложени в купето и неадекватната шумоизолация. Това ми е останало и като впечатление от няколко дълги преходи с коли на приятели. В града е все тая. И да, А4 няма предимства предимства пред А6, което няма предимства пред А8. Как се очаква, по-нисък клас автомобил, да има предимства пред по-висок, освен по-ниските разходи за експлоатация и евентуално паркирането, ако на някой му пречат ръцете? Външно А3 изглежда добре, но интериора е пълна скръб. Климатроника изглежда като управление на печка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bopkata Публикувано 8 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Благодаря за мненията колеги! Може ли и да споделите малко повече за моторите ако имате и наблюдения ще е супер. Чудя се между 1.9 (105 коня) и 2.0 (170 коня) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Преди 4 часа, Citizen8200 написа: 0.2 сек при 100 км/ч са точно 5,56 метра разлика - тоест между задната броня на А3-ката и предната на А4-ката ще влезе една цяла А3 и още 1/3 от нея (това е, за да си представиш нагледно ситуацията), а над 100 разликите стават още по-големи вече. А по тая логика А4 няма предимства пред А6, А6 пък няма пред А8 и т.н. Всеки се разпростира според предпочитанията и чергата си. Еха, евала, математик! Щом ще издребняваме толкова, знаеш ли че максималната скорост на същото б7 тди ръчка на предно е 212км/ч, а на съответната а3ка е 207км/ч. Айде смятай и тука колко метра в секунда идва разликата Относно другата ти "мисъл" за а6 и а8 - мога да ти кажа, че тези двата модела, заедно с А4 имат еднакво мултилинк окачване, надлъжно разположени мотори и опция за истинско куатро с торсен диференциал. Различават се по екстри и размери, но и трите модела са истински аудитата. А а3ката няма нищо общо с тях - напречен мотор, тъпо макферсон окачване и недъгаво халдекс "куатро"... Накратко гаден голф с четири кръгчета на емблемата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) преди 8 минути, quаttro написа: Накратко гаден голф с четири кръгчета на емблемата... Най точното описание, което съм чел за А3 Това си е голф за маникУристки, които искат да са по вървежни Преди 4 часа, s7r3l0k написа: И това си личи по материалите, вложени в купето и неадекватната шумоизолация. Именно ! Иначе казаха, че вътре била по приятна Редактирано 8 Август 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Citizen8200 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) 1 hour ago, quаttro said: Щом ще издребняваме толкова, знаеш ли че максималната скорост на същото б7 тди ръчка на предно е 212км/ч, а на съответната а3ка е 207км/ч. Айде смятай и тука колко метра в секунда идва разликата Да, по каталог, заради по-дългия диф, но докато ги вдигне ще трябва да изпиеш 2 кафета, през което време А3-ката толкова ще е дръпнала, че шанса да я настигнеш клони към 0 (то дори 207 трудно ги вдига, камо ли 212 при по-тежко купе). И викаш А4 и А8 са почти еднакво комфортни и обезшумени. По тая логика А4-ката си е по-малко пасатче с опция за квадро. Редактирано 8 Август 2020 от Citizen8200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Преди 10 часа, quаttro написа: Нормално, едното е ауди, а другото е голф... Карал съм Голф и А3 от едни и същи години с еднакви двигатели ! Смята се ,че щом са на една платформа с едни и същи двигатели и окачване са еднакви коли, но не са ! Ако са , защо от магазина базов модел с най слабия бензинов при голф е 37 к а при а3 е 50к? Материали , сглобка , шумоизолация , интериор , екстериор ...не всичко е еднакво ! По същата логика от ВАГ не трябва да са правили разлика между Порше Кайен и Туарег. Да не говорим,че и при двигателите и нивото на оборудване не са еднакви..Аз лично не съм виждал 8L без климатик и без предни ел, стъкла или да е с 1.9sdi или 1.4 бензин 75 коня. Относно питането за двигателите. Ако ще се търси екземпляр а3 до 09г. най- добре 1.9 tdi. Може и 2.0 tdi (04-08) има инфо в нета кои кодове двигатели ги водят рискови пукащи глави и кои не са.Aко ще е след 08 (cr) , най- безпроблемен го водят 2.0 tdi 140 коня, гори колкото 1.9 tdi 105 коня , но е по тих и по-вървящ).170 коня търси инфо за т.н. пета дюза проблеми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Аудито винаги е направено една идея по-добро.Маркетинг ли му казваха на това.Но има разлика. Към автора на темата-двете коли са в различен клас.И при двете дизеловите мотори са помпа дюза.Слаби места:при 1.9 TDI-разпределителен вал,при 2.0 TDI-маслена помпа,евентуално дюзи. А4 Б7 има и опция за двойно задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване