Jump to content

А4 или А3


Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Обмислям покупка на А3 8п спортбек или А4 Б7. Може ли мнения и препоръки кое е по-добре. И съм се спрял на дизел 1.9 105 коня или 2.0 170.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те двете освен по емблемите по нищо друго не си приличат, реши как ще я ползваш в повечето случай, за правилен избор. Ако си на кантар - Б7цата, глас от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно предимство на b7 - последния модел в който се вгражда легендата 1.8t. В 8p го няма.Аз не съм сигурен ,че 8p е по- евтина да си я купиш на вторичния пазар от b7. Била е по- евтина , като са били в магазина... Инак -да , а3 е по-евтина за поддръжка. Ако ще се кара и градско по добре a3. A3 e ок и за извънградско. Води се Голфовия клас , но има доста голям багажник като за тоя клас и като размери е с няколко см повече от конкурентите от другите марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Groober написа:

А3ката няма нито едно предимство пред А4ката, освен, че е по-евтина. 

Ей тук се крие истината. Голфовия клас, освен градски автомобил, не може нищо друго да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да няма? Въпрос на гледна точка - по-лека, по-пъргава, по-бърза с еднакви мотори (защото е по-лека) при по-нисък разход на гориво (пак поради същата причина), по-евтина поддръжка. Зависи кой какво  търси. :) 

Редактирано от Citizen8200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8P, особено фейслифт е в пъти по-модерна (и съответно по-скъпа, за Ханко) и добре изглеждаща кола от B7.

Ако се търси практичност е по добре А4, но направо B8 с цените им в момента.

B7 в момента e надценена колица с технологии от миналия век, била е много хубава преди години, като всяка А4-ка, но просто й мина времето вече :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Citizen8200 написа:

Защо да няма? Въпрос на гледна точка - по-лека, по-пъргава, по-бърза с еднакви мотори (защото е по-лека) при по-нисък разход на гориво (пак поради същата причина), по-евтина поддръжка. Зависи кой какво  търси. :) 

 

Тогава да си купи ибиза или астра ф, те са още по-леки и пъргави, по 900 кила са... Кво като возят като каруца и дрънчат на варел.  :hilezh:

 

Ако трябва да сме сериозни, по немските каталози, двуврато 8п 2.0тди ръчка на предно му дават 9.5 сек до 100.

Същото, но 4 врати е 9.7 сек до 100.

Б7ца седан със същия мотор и задвижване пак е 9.7 сек до 100.

Та къде е това предимство, не знам... 

 

Само че а4ката вози много по-стабилно, тихо и комфортно. Нормално, едното е ауди, а другото е голф... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, quаttro said:

 

Тогава да си купи ибиза или астра ф, те са още по-леки и пъргави, по 900 кила са... Кво като возят като каруца и дрънчат на варел.  :hilezh:

 

Ако трябва да сме сериозни, по немските каталози, двуврато 8п 2.0тди ръчка на предно му дават 9.5 сек до 100.

Същото, но 4 врати е 9.7 сек до 100.

Б7ца седан със същия мотор и задвижване пак е 9.7 сек до 100.

Та къде е това предимство, не знам... 

 

Само че а4ката вози много по-стабилно, тихо и комфортно. Нормално, едното е ауди, а другото е голф... 

 

 

0.2 сек при 100 км/ч са точно 5,56 метра разлика - тоест между задната броня на А3-ката и предната на А4-ката ще влезе една цяла А3 и още  1/3 от нея (това е, за да си представиш нагледно ситуацията), а над 100 разликите стават още по-големи вече. А по тая логика А4 няма предимства пред А6, А6 пък няма пред А8 и т.н. Всеки се разпростира според предпочитанията и чергата си. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 никога е нямала предимства, освен че е евтина. И това си личи по материалите, вложени в купето и неадекватната шумоизолация. Това ми е останало и като впечатление от няколко дълги преходи с коли на приятели. В града е все тая.

И да, А4 няма предимства предимства пред А6, което няма предимства пред А8. Как се очаква, по-нисък клас автомобил, да има предимства пред по-висок, освен по-ниските разходи за експлоатация и евентуално паркирането, ако на някой му пречат ръцете? Външно А3 изглежда добре, но интериора е пълна скръб. Климатроника изглежда като управление на печка.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги!

Може ли и да споделите малко повече за моторите ако имате и наблюдения ще е супер. Чудя се между 1.9 (105 коня) и 2.0 (170 коня) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Citizen8200 написа:

 

0.2 сек при 100 км/ч са точно 5,56 метра разлика - тоест между задната броня на А3-ката и предната на А4-ката ще влезе една цяла А3 и още  1/3 от нея (това е, за да си представиш нагледно ситуацията), а над 100 разликите стават още по-големи вече. А по тая логика А4 няма предимства пред А6, А6 пък няма пред А8 и т.н. Всеки се разпростира според предпочитанията и чергата си. :) 

 

Еха, евала, математик! :lol:

Щом ще издребняваме толкова, знаеш ли че максималната скорост на същото б7 тди ръчка на предно е 212км/ч, а на съответната а3ка е 207км/ч. Айде смятай и тука колко метра в секунда идва разликата :hilezh:

 

Относно другата ти "мисъл" за а6 и а8 - мога да ти кажа, че тези двата модела, заедно с А4 имат еднакво мултилинк окачване, надлъжно разположени мотори и опция за истинско куатро с торсен диференциал. Различават се по екстри и размери, но и трите модела са истински аудитата. 

А а3ката няма нищо общо с тях - напречен мотор, тъпо макферсон окачване и недъгаво халдекс "куатро"... Накратко гаден голф с четири кръгчета на емблемата... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, quаttro написа:

Накратко гаден голф с четири кръгчета на емблемата... 

Най точното описание, което съм чел за А3 :hilezh:

Това си е голф за маникУристки, които искат да са по вървежни

Преди 4 часа, s7r3l0k написа:

И това си личи по материалите, вложени в купето и неадекватната шумоизолация.

Именно ! 
Иначе казаха, че вътре била по приятна :lol:

 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, quаttro said:

Щом ще издребняваме толкова, знаеш ли че максималната скорост на същото б7 тди ръчка на предно е 212км/ч, а на съответната а3ка е 207км/ч. Айде смятай и тука колко метра в секунда идва разликата :hilezh:


Да, по каталог, заради по-дългия диф, но докато ги вдигне ще трябва да изпиеш 2 кафета, през което време А3-ката толкова ще е дръпнала, че шанса да я настигнеш клони към 0 :hilezh:(то дори 207 трудно ги вдига, камо ли 212 при по-тежко купе). И викаш А4 и А8 са почти еднакво комфортни и обезшумени. :D По тая логика А4-ката си е по-малко пасатче с опция за квадро. ;) 

Редактирано от Citizen8200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, quаttro написа:

Нормално, едното е ауди, а другото е голф... 

Карал съм Голф и А3 от едни и същи години с еднакви двигатели ! Смята се ,че щом са на една платформа с едни и същи двигатели и окачване са еднакви коли, но не са ! Ако са , защо от магазина базов модел с най слабия бензинов при голф е 37 к а при а3 е 50к? Материали , сглобка , шумоизолация , интериор , екстериор ...не всичко е еднакво ! По същата логика от ВАГ не трябва да са правили разлика между Порше Кайен и Туарег. Да не говорим,че и при двигателите и нивото на оборудване не са еднакви..Аз лично не съм виждал 8L без климатик и без предни ел, стъкла или да е с 1.9sdi или 1.4 бензин 75 коня. Относно питането за двигателите. Ако ще се търси екземпляр а3 до 09г. най- добре 1.9 tdi. Може и 2.0 tdi (04-08) има инфо в нета кои кодове двигатели ги водят рискови пукащи глави и кои не са.Aко ще е след 08 (cr) , най- безпроблемен го водят 2.0 tdi 140 коня, гори колкото 1.9 tdi 105 коня , но е по тих и по-вървящ).170 коня търси инфо за т.н. пета дюза проблеми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито винаги е направено една идея по-добро.Маркетинг ли му казваха на това.Но има разлика.

Към автора на темата-двете коли са в различен клас.И при двете дизеловите мотори са помпа дюза.Слаби места:при 1.9 TDI-разпределителен вал,при 2.0 TDI-маслена помпа,евентуално дюзи.

А4 Б7 има и опция за двойно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...