Jump to content

Дифтунга на картера за източване на масло.


crash77

Recommended Posts

Вчера ходих да си купя филтри и масло за колата и реших да взема и ново уплътнение за пробката за източване на маслото ,дадоха ми това на Elring с партиден номер 812.773 ,но аз за първи път виждам такава дифтунга прилича на уплътнителните пръстени на свещите които се премачкват при стягане . И сега на въпроса как е правилно да я поставя с цепнатината към пробката и цялото към картера или обратно цепнатото към картера. Аз си мисля ,че ще да е първото ,но компетентно мнение винаги ще е добре дошло. За което ще съм благодарен.

20200808_135048.jpg

20200808_135037.jpg

20200808_135107.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива са, двойни. Поръчвам си от немско комплект и са подобни оригиналните. Това как ще я сложиш не знам дали има значение някакво след като се премаже.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за посоката, но от опит ти казвам да я центрираш при стягането да стърчи равномерно отвсякъде. 

Аз и нова пробка си купих, защото от стягане моята стана с почти кръгъл отвор, а то не съм сложил на една страна дихтунга.

 

Иначе съм чел, че оригиналните са такива. Аз си купувам медни тумбести, изглеждат същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което пишеш е логично, затова и не внимавах за такъв проблем.

Тези меките не са точно. Стават след като се сплеска. Иначе е доста широка и хлопа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...