Jump to content

Audi A6 4g заден диференциал проблем.


vraykov

Recommended Posts

Колеги искам второ мнение.

Заден диференциал на Audi A6 4g Avant 3.0 TDI Quattro 204PS, вие като от лагер. Започва от ниска скорост.

Ремонтира ли се това или се сменя целия диф.

Как да намеря точния модел на дифа по номера на шасито. В ибей виждам дифове за А6 4g на цени от 200€ до 3200€. Ако може някой да ме ориентира малко кво да правя.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително лагер, може да е паднала циментация на зъби на пиньон/корона, отваря се и то ще си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигнаха я в сервиз и чухме. Няма как да се сбърка, шуми много. Още от ниска скорост.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vraykov написа:

А като се отвори......

Е нарочен ремонтен кит едва ли има, освен може би семерингите. Всичко се продава на парче, хубаво е, там да пипа/ремонтира някой, който знае какво прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е възможно да няма части. Преди да разглобявате проверете какво се предлага като части. 

Обикновено дифът е резервна част и толкова.

 

По руски форуми може да се намерят алтернативи на частите, но не е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да позная дали е спортен. Не вярвам, това е Авант, семейно комби.
На 250.000 е. Ама няма кво да е друго. Слушахме го отдолу, то се чува ясно шум като от лагер.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в настройките на drive select-a дали имаш настройка и за диф-а при individual или си декодирай VIN-а някъде.

Сигурни ли сте, че не е лагер на главина, съмнява ме да се прецака диференциала на тези километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори да е на двойно повече се съмнявам да се прецака. Сигурно е нещо друго, нека отиде в друг сервиз или официалният и да иска мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам настройки на дифа в менюто. За проблема съм сигурен. И аз го чух в дигнато положение на колата и майстора. Хората са качествени. Преди две години ми сменяха съединител, доволен съм добре пипат, един счупен диференциал ли да не могат да разпознаят.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

204 коня едва ли е спортен диф.

Тези коли страдат от задни лагер главини. Ама щом майсторите са чули дифа.... Щом му разбират да го отворят. Или му смени маслото като за начало да видиш какво ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че отказаха да го отворят, препоръчват нов. Човека обясни доста авторитетно, че резервни части няма, защото това цялото е резервна част. Склонен съм да му вярвам. Как може да се разбере точния модел. Има ли някакви онлайн каталози където по номер на рама да търся. В ебей гледам, че продават дифове с голям марш от 200€ до 3200€ има и такива, които са възстановени от немски фабрики и са с гаранция, но не знам точния модел. Търсих модела по дифа, но на видимите стени не се вижда, трябва да се свали, но не искам да го правя докато не дойде другия. Днес пратих запитване и до Порше, да видим и те кво ще кажат.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или не им се търси, или не могат да се справят, всичките чаркове отвътре си ги има с партидни номера и са (както се казва тъдява) "намируеми", особено ако излезе някой от лагерите, дет` се казва - лесна раОта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Преди доста години сменях лагери  на заден диф на Ц4. Не вярвам както казаха колегите по-горе да няма части.

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че няма информация за вида на лагери/семеринги и майсторите се дърпат да разглобяват щото не е ясно дали ще се намерят. А ако излезне проблем в пиньона или короната, ремонта е безсмислен.
Оргиналните номера на дифа са:
0AR525083B или 0BC500044A. Този диф се слага на 31 модела на Ауди м/у 2013 и 2018 и не е спортен, маслото му е 0,85л 75W90 GL5. Това издирих като инфо. Не излизат никакви резервни части за него. Само втора употреба цели диференциали. Ако някой има по-специални каталози, моля да даде инфо.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има разбит лагер-главина може да предава шума и да го чувате в диф-а. Много внимателно проверете. Тоя диф да се скапе, особено при автоматик ми се струва много нереално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, дифа е поправен. На 2-3 места ми казаха, че тези диференциали са цялостна резервна част и няма ремонтен комплект за тях. Не е така. Лагери и семеринги се намират. Дифа е готов, шума изчезна, друг е въпроса колко качествено е направен ремонта, за това все още не мога да гарантирам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Мога да постна снимки на лагерите и семерингите, ако някой го интересува...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e61335049019c1cebe9093f196ec78d9.jpg
ded6886ce8dcffe3d0ce6e90deef4a43.jpg

Лагерите са оригиналните, тези, които свалихме от дифа. В кутийките на долната снимка са новите семеринги, 3 бр. Номерата се виждат на етикетите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да рабираме, че лагерите са били разбити. Нещо преди това правено ли е по тази кола около полуоски и окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, всичко друго по колата е оригинално, несменявано преди 50 000 са сменявани съединителите. Този шум се появи през зимата и от тогава навъртях о/о 10 000. Сега колата е на 250 000. Увеличаваше се прогресивно, отначало виеше над 80, накрая шума се чуваше още при тръгване. Аз я карам от 180 000, не съм я тормозил. И за мен е непонятно как автомобил от такъв клас ще изхабява съединител за 200 000, но е факт. Сигурно и дифовете не са кой знае колко квалитетни. Единственното, което ми идва на акъла е, че колата имаше ритане от 3-та към 2-ра през последните 70 000 км. Къде ли не ходих, не разбраха от какво е. Преди месец направих ъпдейт във Ауди, нещо свързано с газовите норми. И ритника изчезна. Та, дали е възможно това ритане да е натоварило дифа? [emoji848]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...