Jump to content

Авариен режим


Germanecaa

Recommended Posts

Колеги малко помощ колата няма мощност, подгрева мига и чека не гасне чета я на диагностика, това са следните грешки. Мисля че е електронната част на турбината, но реално 2 от коя страна се пада. 

IMG_20200811_193127.jpg

IMG_20200811_210945.jpg

Редактирано от Germanecaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като застанеш пред колата с лице към нея - дясната страна ти е 2. Лесен начин за проверка - откачаш някой сензор от ляво и трябва да се появи нова грешка с Bank 1 :hilezh:

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не знам къде точно да пиша при мен вчера се случи следното:

Както си карах с 80 колата изгасна и като спрях повече не иска да запали.Извиках пътна помощ и я оставих в един сервиз в В.Търново.Сега ми звъннаха и ми казаха ,че едната помпа за горивото е отказала и сега е блокирал коляновия вал.
Ауди А 8 4.2 L 2012г

Мисълта ми е как може да се случи това при условие,че не ми е светнало нищо на таблото а просто изгасна без да се чуе шум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който и да питам се чуди как може да е станало.Препоръчаха ми сервиз при Пепи-P.D.S срвиз на ул.Иван Добровски 25.

Просто не е имала индикаций досега за проблем и чакам утре да ми я докарат в Сф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Имах сходен проблем с гасненето на колата и след това трудно палене. Смених помпите за високо налягане и за сега няма проблем. При мен обаче чек-а светна и беше записала грешки, че колата работи твърде богато. Отделно се откри и механичен шум в едната помпа от сервиза където ми поддържат колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нищо не светна. Проблема се оказа "елементарен"😃-скъсала е верига....И веднага след ремонта казах на жена ми да я откара и нейната А8 4.0 ,2005г. в сервиза да проверят  как е нейната верига.А четките и на стартера заминали-тя въртяла...въртяла ,и прескача нейната верига,чупи вихрови клапи,и честито на печелившите:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не рядко задира коляновия вал на 4.2 дизел на около 230-250к км, в ибей се намират и чисто нови валове на около 4000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...